Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי מכון " נוהגים 100"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור , מי שרוצה לעשות רישיון לאוטובוס , צריך לעבור יום אבחון במכון " נוהגים 100 ".

מישהו אולי יודע מה עושים ביום הזה ? יש דינמיקה קבוצתית ?

 

תודה

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את ההודעה לנוהגים 100 ...האם יש למישהו נסיון ,האם זה רק יום אחד? מה עושים שם?פניתי לחברת מטרופולין למשרת נהג ,הם מחפשים המון נהגים עכשיו

פורסם

\

מקפיץ את ההודעה לנוהגים 100 ...האם יש למישהו נסיון ,האם זה רק יום אחד? מה עושים שם?פניתי לחברת מטרופולין למשרת נהג ,הם מחפשים המון נהגים עכשיו

 

לא יודע מה זה מכון נוהגים 100, אך כשאני עשיתי בעבר קורס משא כבד (התהליך זהה) נבחנים במחשב על שאלות בסיסיות,

לאחר מכן מתראיינים ע"י פסיכולוג ועוברים בדיקת רופא זריזה.

המטרה היא בסה"כ לראות שאתה כשיר נפשית כדי לשמש בתפקיד. שאינך סובל מהפרעות כאלו ואחרות.

אין צורך לבצע הכנה לפני.

פורסם

תודה BAF , אולי אתה מתכוון למבחן של מדיטון? עברתי כבר את זה בהצלחה .מדיטון הודיעו למשרד הבריאות ולמשרד הרישוי שהמעומד כשיר לנהוג על רכב ציבורי. חברת האוטובוסים שפניתי אליהם שולחים אותי ל "נוהגים 100"

פורסם
תודה BAF , אולי אתה מתכוון למבחן של מדיטון? עברתי כבר את זה בהצלחה .מדיטון הודיעו למשרד הבריאות ולמשרד הרישוי שהמעומד כשיר לנהוג על רכב ציבורי. חברת האוטובוסים שפניתי אליהם שולחים אותי ל "נוהגים 100"

 

היי אכן התכוונתי למכון אדם מדיטון.

בכל אופן אין לי מושג מה זה מכון 100 גם חיפוש בגוגל לא מניב יותר מידי מידע.

בכל אופן ע"פ הכתוב זהו מכון מיון אני מאמין שיהיו שאלות מחשב ואולי גם דינימקה.

אין מה להילחץ מהדינמיקה הקבוצתית בד"כ נותנים לקבוצה לבצע משימה יחד בזמן לא הגיוני בכדי לבחון את עבודת הצוות והתנהגות תחת לחץ.

נדרש להיות מעורב במשימה אבל לא צריך לנסות להיות תמיד השולט ולפסול את הדעות של שאר חברי הצוות.

פורסם

השבוע התברר להפתעתי ש "נוהגים 100" זה למעשה מדיטון , הוזמנתי השבוע למבחן שם ,היו שם שאלות בשביל פיזיקאי גרעין ולא נהגי אוטובוס ,מישהו ציפה יותר מדי מנהגי רכב ציבורי , מקווה שעברתי בשלום.

×
×
  • תוכן חדש...