Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום, רציתי לשתף אותכם בעבודה שאני ואחי עשינו, פרוייקט ספונטני מאוד והיה שווה כל דקת עבודה.

סאב שטוח ודק של חברת ממפיס.

אז הינה כמה תמונות מתוך העבודה שלנו ( לא כל הדרך צילמנו, אבל צילמנו כמה שאפשר). מה אתם אומרים?

 

 

05tyjemzykya.jpg

 

2mnyihirjmmj.jpg

 

tlzzfyymdjyz.jpg

 

nzqzumyytxnm.jpg

 

xjkznndzezmw.jpg

 

oyaztvgjnzim.jpg

 

qlgnzogid03t.jpg

 

drzg2mlnmjli.jpg

 

hmyzyyjnmrk2.jpg

 

myjyliddzzfw.jpg

 

jqwmugj2yowv.jpg

 

ולבסוף זה מה שיצא:

2jifmzy5oytq.jpg

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

כל הכבוד על היוזמה והביצוע. נראה טוב והגימור נאה. אולי הצבע של הריפוד לא הכי מתאים אבל בכללי זה יושב בצורה יפה.

איך זה נשמע?

פורסם

התוצר הסופי נראה טוב, מצתרף להערה לגבי הריפוד.

אשמח אם תוכל להסביר מהו החומר שבו השתמשת שנראה כנייר כסף?

אגב, ראיתי פרוייקט דומה באתר כלשהו בחו"ל, ושם החברה הוציאו את הריפוד מחוץ לתא המטען כדי שיוכלו לעבוד עליו ביתר קלות, מה היה השיקול שלך להשאיר אותו בפנים ולעבוד בתוך תא המטען?

פורסם

עבודה יפה מאד, שאפו.

 

יורי אני חושב שזה חומר בידוד תעשייתי דק (שזה אחלה רעיון אגב) , יש לי איזה 4 מטר בבית אם אתה רוצה לנסות.

SCANSPEAK

פורסם

זה נשמע מצויין ומדוייק, החומר שבו השתמשנו שנראה כנייר כסף זה נייר דבק אלומיניום.

רק השלב הראשון של הפיבר נוצר בתוך הרכב כדי לצור שבלונה מדוייקת כי הפלסטיקה הפנימית של הרכב לא תהיה מדוייקת מחוץ לרכב כי היא קצת גמישה ולא רצינו להסתכן שזה לא יתאים, מה שראית שהעבודה בתוך הרכב בתמונות זה כדי לבדוק שהכל יושב כמו שצריך ושאפשר להמשיך לשלב הבא.

תודה רבה על הפרגון.

מי שצריך עזרה או הסברה יכול לפנות אלינו ונעזור בשמחה.

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

אחלה פרוייקט של סטלס.

בזמנו חשבנו לבצע משהו דומה לחבר.

כמה פוליאסטר הלך לך? כמה שכבות של פיבר עשיתם?

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם (נערך)

תודה רבה, יצא לנו שני וחצי פחיות של פוליאסטר, עשינו 6 שכבות פיבר פנים ושני שכבות פיבר בחוץ על הבד אחרי שהוא נהיה קשה, סכום ההשקעה יצא כ350 + - ₪ כולל הכל היה שווה את זה.

כמות הליטרים לא ידועה לנו כי ידענו שהסאב הזה עובד עם כמות ליטרים קטנה אז פחות יחסנו לזה חשיבות, למרות שלא ידעתי איך לעשות את זה.

שבוע מצוין!

עריכה אחרונה על ידי asmily
הוספה

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, נראית עבודה מסודרת.

אישית, ברמת השקעה כזו, הייתי דואג שהסאב ינגן בנפח הנכון וינגן הכי טוב שהוא יכול, ולא בסוג של ברירת מחדל.

יחד עם זאת- שוב, עבודה טובה, כיף לראות פרויקטים מושקעים כאלו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן זאת הייתה הטעות שלנו, איך הייתי יכול לבדוק כמה ליטרים התיבה?

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

אחרי מתיחת הבד לסגירת הדופן הקדמית (לפני יציקת הפוליאסטר)- מכניסים פנימה כל חומר שיכול לתפוס נפח בקירוב טוב: חול, פתיתי קלקר, נוזלים וכו'.

אגב, גם כרגע אתה יכול למדוד את הנפח בדרך הזו, רק שכרגע זה פחות רלוונטי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אהה באסה, למרות שזה סאב שטוח כאילו דק של ממפיס אז הוא עובד עם תיבה מינימלית ביותר אני חושב, תתקן אותי אם אני טועה.

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

לכל סאב יש נתונים משלו ותנאים שונים לעבודה אופטימלית.

זה שהוא שטוח לא אומר שהוא צריך נפח אפסי,הוא יכול לעבוד בתיבה צרה או מקומות שאין בהם מקום בגובה..

מה שכן,אם אתה יודה מה הנפח שיש לך והוא גדול מדי ,אז את התיבה שלך אתה יכול להקטין ע"י קלקר או חומר כלשהו,אז זה כן יכול לעזור.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אהה אוקיי הבנתי מה אתה אומר, תודה רבה, אבל עכשיו אם אני בודק את הליטרים אני מעדיף עם נוזלים ויש שם טבעת עץ, שהמים לא ינפחו לי אותו ואזבכלל הלכה העבודה

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

אז אל תשתמש בנוזלים! מה רע בפתיתי קלקר?

אתה יכול גם להרכיב את הסאב בתיבה של חבר או לקפוץ למתקין שייתן לך לבדוק תיבה בנפח המינימלי המומלץ לסאב הזה(15 ל') ולשמוע מה ההבדלים.

 

חוץ מזה יצא ממש יפה!

×
×
  • תוכן חדש...