Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתייעץ איך אני מקדם עצומה לטובת הבטיחות. הרעיון הוא לתת ביטוי למחקרים וההמלצות של עמותת אור ירוק בצורה מקיפה ומסודרת ולתת זמן שדור למנכל שלה מר אבוהב. מצד שני לחסוך לצבור זריקת כספי האגרה על שדורים חוזרים בערוץ1. אני מתכוון שאגרת הטלויזיה תתבטל ו השדורים יהיו מכסף של אור ירוק ויהיו עם דגש על נושא בטיחות וככה כולנו נצא מורווחים ובטוחים.

בעצם אני קורא לאיחוד של עמותת אור ירוק שתביא את הכסף ואת המסר לבין ערוץ 1 שיביא את השידור.

מה דעתכם ואיך אפשר לקדם עצומה כזאתי לטובת כולנו.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מוכן לשלם אגרת טלויזיה כפולה ולא לשמוע את קולו של מר אבוהב.

אני מוכן לשלם אגרה משולשת, אם זה מה שנדרש כדי להעלים את "אור ירוק" מחיינו.

 

תגיד לי, אתה רציני? מה להם ולבטיחות בדרכים? אובססיה חסרת הגיון למצלמות מהירות? רדיפה אחרי ממון ומימון? מה בדיוק אתה רוצה שהם יפרסמו בזמן מסך שלהם? תחחקירים שקריים ולא מבוססים מבית היוצר של פרופ' ד"ר מהדנס וגיבור, שכבר פישל בתחקיר על מותו של אחד, טל שביט, והעמותה שמאחוריו אפילו לא ממש מצאה לנכון להתנצל כראוי?

אור ירוק כבר שולטים פחות או יותר במתנ"א. עכשיו אתה רוצה שהם ישתלטו גם על הטלויזיה הציבורית? אולי פשוט נהפוך את אבוהב לראש הממשלה, ונוסיף תקנה חדשה לשעות חרום, שתשאיר אותו בתפקיד עד 2050?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אני מוכן לשלם אגרת טלויזיה כפולה ולא לשמוע את קולו של מר אבוהב.

אני מוכן לשלם אגרה משולשת, אם זה מה שנדרש כדי להעלים את "אור ירוק" מחיינו.

דבר בשם עצמך.

 

אני אישית מוכן שיסגרו את כל ערוצי הטלוויזיה ותחנות רדיו בישראל (לא הפסד גדול), כדי לא לשמוע את איך שקראת לו, ולהעלים את מה שמם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אור אני חושב שפספסת את הרכבת,

 

כל תינוק בן יומו וקשיש בטופס טיולים יודע ״מהירות הורגת ורק מצלמות מהירות יצילו אותנו מעצמנו״.

 

אור ירוק זה ארגון שככל שיקדימו לתת לו ״כרטיס אדום״ כך יוטב לציבור משתמשי הכבישים, עם או בלי אגרת טלוויזיה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין סיכוי שזה אמיתי. למקרה שאני טועה וזה אכן אמיתי, כנראה שלבורא עולם או איך שלא קוראים לו ממש נמאס מאיתנו והוא החליט לעבור לגישת ה"בעל הבית השתגע".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפותח השרשור, אנו סובלים מעל ומעבר מכל אחד משני הגופים שהזכרת בנפרד, אז אתה מציע שישלבו כוחות?

נותר רק לקוות שיבטלו את אגרת הטלויזיה ויבטלו את קיומם של אור ירוק.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לפותח השרשור, אנו סובלים מעל ומעבר מכל אחד משני הגופים שהזכרת בנפרד, אז אתה מציע שישלבו כוחות?

נותר רק לקוות שיבטלו את אגרת הטלויזיה ויבטלו את קיומם של אור ירוק.

מי זה שיטרח ויבטל אגרה? מי בדיוק יבטל את אור ירוק? מי יכול לעשות דבר כזה? מי רוצה לעשות דבר כזה?

בטח אני רוצה שישלבו כוחות לטובת כולם. לטובת הבטיחות ולטובת ביטול האגרה ולטובת ביטול השדורים החוזרים ושידורים אחרים של סתם בערוץ ציבורי. ערוץ 1 זה ציבורי ולעמותת אור ירוק מטרה ציבורית אז למה לא לעבוד בחד?

 

לא נורא שאין פה המון תגובות אבל חבל שאין תמיכה ברעיון כי אני ממש לא יודע איך להרים לבד עצומה בדבר הזה.

יבגני פ. אני מאוכזב מזה שאתה רוצה לשלם עוד ועוד אגרה. אני עכשיו קיבלתי פעם שנייה התראה לשלם ולא רוצה לשלם אפילו פעם אחת. גם ככה זה הרבה כסף לסטודנט אבל לא הרבה לאור ירוק לשלם.

פורסם
don-t-feed-the-troll_13314.jpg

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

למרות שבו זמנית אני תומך בעמדת המגיבים בשרשור אני גם בעד הרעיון כי במלא מי לעזאזל צופה בערוץ 1 בימינו?

אגב יש נושאים הרבה יותר מטרידים ומרעישים חברתית ביום יום ככה שעוד עצומה עם אלף-אלפיים-מיליון חתימות זה עוד נייר לנגב ת"ת לחכים

פורסם
מי בדיוק יבטל את אור ירוק? מי יכול לעשות דבר כזה? מי רוצה לעשות דבר כזה?

 

שופט עם ביצים ורצון לשמור על מדינת חוק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בר בכר, איזה כיף שפעם בחודש אתה פותח דיונים הזויים כאלה, אני מת לדעת מי המשתמש הראשי שלך בפורום.

 

נסיים בתפילת הלוואי שמישהו יגדל שכל וביצים בכדי לפרק את אור ירוק שקר אחר שקר וידאג להקמת גוף שבאמת מנסה לשמור עלינו ולא לעשות עוד כסף מהטפה למצלמות מהירות לא הכרחיות בכל פינה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני יודע מה הבעיה.

התמרור שהציב RK הוא לא התמרור התקני.

מצ"ב התמרור התקני.

 

האמת- הלצה די מולצחת. אני מניח שמדובר בציניות מוסווית היטב.

הבחור פשוט לקח שני גופים שנואים והרים גבוה-גבוה להנחתה.

keep-calm-and-don-t-feed-the-troll-22.png

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

התמרור שלי זה של אירלנד, שלך UK :-D

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בר בכר, איזה כיף שפעם בחודש אתה פותח דיונים הזויים כאלה, אני מת לדעת מי המשתמש הראשי שלך בפורום.

 

נסיים בתפילת הלוואי שמישהו יגדל שכל וביצים בכדי לפרק את אור ירוק שקר אחר שקר וידאג להקמת גוף שבאמת מנסה לשמור עלינו ולא לעשות עוד כסף מהטפה למצלמות מהירות לא הכרחיות בכל פינה.

חבל שאתה חושב שזה דיון הזוי. אני ינסה להסביר יותר טוב ואתה תנסה לסביר לי מה זה משתמש ראשי. זה אלה שהשמות מסומנים בירוק וכתום?

בקשר לתפילה שלך אצלנו אומרים אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו. אף אחד מלמעלה בשלטון לא ידאג לנו כי אין לו סיבה לזה.

 

אני מרגיש שלא הסברתי קודם טוב את עצמי ואני מנסה שוב:

אני רוצה עזרה בהפצת עצומה לאיחוד רשות השידור ואור ירוק.

הסיבות שהם גם בעיות זה ככה:

קיבלתי הודעה שניה על תשלום אגרה לא בא לי לשלם וגם אני לא מבין על מה.

סיבה שניה זה שבערוץ 1 יש בעיה של תוכן שלא מענין אף אחד כמעט והמון שדורים חוזרים. יש שמה גם בעייה גדולה של בור תקציב גדול. הערוץ אוכל כסף.

סיבה שלישית זה שאור ירוק פועלים למטה חשובה אבל בעצם מדברים לפעמים שטויות והמנכל שלהם אוהב להצטלם. גם יש להם הרבה כסף וחשיפה.

 

עכשיו אם לוקחים את כל זה ומחברים אז נפתרות כמה בעיות בבת אחת:

ערוץ 1 הופך לערוץ הבטיחות כמו שיש תחנות רדיו עם דווחי תנועה.

הערוץ מקבל הרבה תכנים חדשים שהם לא יותר גרועים ממה שיש עכשיו.

אור ירוק מקבלים ערוץ שממילא לא רואים וקצת נעלמים מערוצים שאנחנו כן רואים ואבוהב מקבל מצלמה וחשיפה שחשובה לו אישית.

הכסף של העמותה בא במקום אגרה שמפסיקים לשלם וככה אבוהב נהיה יותר פולארי שעשה דבר טוב.

בגלל שבערוץ יש בור של תקציב הכסף של העמותה הולך לשם ולא להציק לנו.

אני וגם אתם לא צריכים לשלם אגרה ולא צריכים לראות אבוהב וכולם מרוצים.

 

עכשיו, אי אפשר להגיד את זה לאבוהב ככה. צריך להסביר לו ולאחרים את היתרונות של ערוץ בטיחות שזה לטובתו. בעצם זה מצלמות שיקחו לעמותה שלו את הכסף ויסבירו לו וולרשויות למה זה לטובתם. זה בדיוק כמו המצלמות מהירות שמצלמות אותנו כאילו בשביל בטיחות אבל בעצם בשביל הכסף וסוג של מס כזה.


×
×
  • תוכן חדש...