Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע פרוייקטון- "עמודי טווח" מתחיל


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 3561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת חומר הסברה על RAM תהנו

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התקנתי את הקורות אתמול לתוך הרכב - כן כן, שוב קולטים אותי דופק מכות לרכב, לקורות שלו :-D

 

לא הצלחתי לגרום לקורות להיתפס הרמטית לתוך התושבות שלהן ובהתחלה לא הבנתי למה - לקחתי את הקורות המקוריות - הן זהות!

הקורות המקוריות נכנסו לי בקליק!

 

ואז פשוט הבנתי מה קרה - עיבתי מאוד את הקורות החדשות בחומרי בידוד ובגלל המשקל שלהן ובגלל שחומרי הבידוד גם נוגעים בצדדי הקורות הן פשוט לא נתפסות לגמרי למקום שלהן - הימנית כן, אבל כמה נגיעות קטנות והקצה העליון שלה קופץ החוצה.

 

לא היה מנוס לצערי ותפסתי את הקורות, כל אחת, עם בורג בקצה העליון שלהן - סה"כ האסטטיקה של הרכב טובה מאוד, באמת שזה לא ממש פגע בזה - אבל בהזדמנות אני אמצא איזה בלינג בלינג להדביק שם שיראה יפה ויסתיר את הבורג והרכב יראה אסטטתי כתמיד.

 

אני מרוצה מאוד מאיך שזה יצא, מאוד!

 

בדקתי היום עם רב מודד שאין לי נגיעה של הטרמינלים בגוף הרכב.

 

את החוט רמקולים מתחתי עד לתא המטען ואני בקרוב אחבר את הCDT במקום הL1R2 והם יעבדו בחודש חודשיים הראשונים כטוויטרים! ורק לאחר מכן אעביר אותם להיות מיד טוויטרים מלאים.

 

אחד הדברים היותר כיפיים שאני יכול לעשות עכשיו זה בעצם לחבר סקופ בקידמת הרכב במקום רמקולים וכל פעם להתחבר לזוג ערוצים אחר במגבר ולעשות בדיקות כשאני יושב לי בקדמת הרכב ומישהו רק מזיז לי את הגיין לבקשתי - אחלה דבר!

 

אני אעשה עכשיו נסיון להעלות תמונות ישירות לגוף ההודעה - במידה ולא אצליח - אערוך.

 

DSC_0528_zpse269c6cb.jpg

 

DSC_0529_zps46cacb7a.jpg

 

DSC_0530_zps6927e307.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

אכן, הגימור השחור של הקורות מוסיף המון לרכב, זה מרגיש שונה מאוד והרבה יותר נכון לעין קורות שחורות.

 

בתקווה שיהיה לי זמן היום בערב אתחיל סוף סוף להכין את הפודים להרכבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מקווה שלא :? כי הציפיות שלי מהם להיות נחותים מהלגטייה SE שמותקנים כרגע.

 

אבל אני לא רוצה יותר טוויטרים ואין לי כוח כרגע לבנות קורה עם נפח לL3SE וגם מחפש אלמנט שמבחינת קוטר אמור לתפקד טוב יותר כטוויטר ואכן הL3SE מתחילים רול אוף ב17 קילו הרץ בזמן שהCDT ב20

 

אמנם באמת ברוב ההקלטות המוחלט גם ככה אחרי 16.5K הרץ אין כמעט כלום או אפילו כלום אבל בפועל יש לזה חשיבות כי הL3SE ינגן חלש יותר את הקצה העליון מאשר הCDT - לפחות זה מה שאני מצפה שיקרה בפועל.

 

בקיצור - הימור מושכל נוסף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפודים מוכנים!

 

עכשיו רק נשאר להכין שוב רשימה של טרקים בשביל לעשות כוונים ברכב.

להרכיב אותם ברכב - לחבר למגבר.

 

לכוון כוונים ראשוניים שלהם בתור טוויטרים - בהתחלה זה יהיה רק TC והנחתות ואיפוס איקולציה

 

אח"כ אחרי שאנסה להעביר אותם למצב מיד-טוויטר כבר סשן כוונים שלם.

 

מקווה שעד סוף השבוע יצא לי לחבר אותם כבר.

pod1.jpg

 

pod2.jpg

 

pod3.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל על ההקפצה - מחוברים לקורות (לא למגבר עדיין - היום בערב אולי)

 

podincar1.jpg

 

podincar2.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די חמוד. קצת מציק לי הטרמינים האלה.. הם נראים לא קשור קצת.

קורה בהחלט נראת טוב!!!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש משהו מדליק בטרמינלים האלה, שובר את הנורמה זה בטוח.

 

לא התאפקתי, כרגיל.

חיברתי אותם אתמול למגבר במקום הטוויטרים ויש לי רושם ראשוני והרבה תובנות לרשום על החוויה אבל כרגע אין לי זמן.

 

ביום ראשון אעלה ביקורת ראשונית שלי, ממה שאני כן אומר עכשיו זה שיש פלוסים מאוד ברורים במעבר ויש גם מינוסים מאוד ברורים שכמה מהם גיליתי תוך כדי ההתקנה אבל בגדול, בוצע מעבר לשני חלקים וזה נשמע על כוונים ראשונים כמעט זהה למה שהיה קודם רק עם הרבה יותר נוכחות של המערכת מעל הדשבורד.

 

היה משהו מאוד נכון בהארה/הערה של ליאור ארזה באחד השרשירים על זה שהוא לא אהב פיקולו של מוראל בסט שלושה חלקים ולדעתו הם נוצרו ונועדו לתפקד בסט שני חלקים.

 

ההמשך כשיהיה לי זמן, אולי יום ראשון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שלושה ימים עם הES-02 אני אעלה רושם ראשוני לגביהם וגם כמה עדכונים קטנים.

 

עדכונים -

 

מצאתי דרך להסתיר את הברגים שתופסים את הקורות - פשוט קניתי כיסויי ראש בורג, היו רק חומים אז צבעתי אותם לשחור וזה נראה "בלינג-בלינג"

 

שמתי נעלי כבל עם בידוד כוויץ על החוטים ותפסתי אותם לטרמינלים ונתתי זווית קצת יותר און אקסיס ממה שנתתי בהתחלה.

 

 

הכוונים כרגע הם ראשוניים בלבד - תיקנתי את איזון הסט רק ע"פ שמיעה, עשיתי תיקוני TC ראשוניים וזהו!

 

עוד כשבוע וחצי, שבועיים אחרי שהם קצת יפתחו אני אעשה סשן כוונים שמתחיל בעצם מאפס.

 

 

נעבור לחוות הדעת הראשונית - אני מדגיש, ראשונית - אי אפשר להסתמך על זה עדיין ולהבין מזה מה טיב הרמקולים היות ועוד לא שמעתי איתם מספיק.

 

יש לי כבר נסיון, יש לי כבר הרבה מאוד נסיון בתחום הזה אני יכול לאמר - כבר קשה מאוד להפתיע אותי וגם נהיה לי כבר קשה מאוד להפתיע את עצמי עם משהו.

 

האם הצלחתי להפתיע את עצמי גם הפעם?

 

בגדול, לא!

כי זה היה צפוי מאוד שירידה מסט שלושה חלקים לסט שני חלקים, יכולת הניצול הכוללת של המערכת תרד וגם יהיו תחומי תדרים שירגישו כמו פשרה.

 

אבל במקביל לזה שלא היתה כאן הפתעה גדולה, גם לא באמת התאכזבתי כי כמות הפלוסים עולה בצורה ניכרת על כמות המינוסים במעבר לתצורה הזאת.

 

CDT עשו כאן משהו מאוד מופרע עם הרמקולים האלה - הם גם משמשים כמיד טוויטרים והם גם יכולים לשמש כקונסולת סנטר עם קיט ייעודי לכך, הם גם יכולים להיות טוויטרים והם גם יכולים להיות מידריינג'ים.

 

ללא ספק - הם טובים יותר כמידריינג'ים - תיתנו להם נפח נכון, תיתנו להם תחום תדר של מיד ריינג' - יחסית לקוטר שלהם ואני מדגיש, יחסית, הם חיות רעות כמידריינג'ים.

 

הבחירה בקוטר 2 אינטש התגלתה כנכונה מאוד כי סה"כ התחום הגבוה שלהם מאוד מפורט, אני עדיין לא יודע עד כמה הם נופלים מהL1R2 כי עוד לא שמעתי טרקים שבהם ההבדל הוא ממש ניכר (בעיה מסויימת עם אחד הDOKים שלי שפשוט לא נקרא יותר ע"י הנקסוס או הHUB - צריך לבדוק את זה בכדי לפתור את זה)

 

דווקא התחום הגבוה שלהם נשמע מאוד מפורט וסה"כ גם מאוד נקי - קצת פחות בתדרים מסויימים מאשר הL4SE והL1R2 אבל הם נעימים לי יותר לאוזן לעומת זאת מלכתחילה בגלל שהדגש על התחום הגבוה ירד קצת ולעומת זאת המיד - קופץ קדימה וגם נמצא כולו עם כל הווליום (נפח) של הרמקולים - מעל גובה הדש סוף סוף.

 

מה שכן הפתיע אותי זה שלא הצלחתי לחבר בצורה טובה בינם לבין הL4 כטוויטרים והבנתי שהES02 פשוט נשמעים טוב יותר כשהם מנגנים מיד ומעלה או כשהם מנגנים מיד בלבד! וכאן נזכרתי בהערה\הארה של ליאור מלפני כמה חודשים.

 

אז ביטלתי את הL4 גם כן ועברתי לתצורת שני חלקים.

 

גיליתי שלא משנה איך אני חותך את הוופרים - המערכת נשמעת הכי טוב כאשר יש נקודת חיתוך משיקה בין השניים ונקודת החיתוך שנבחרה בין האלמנטים היא 900 הרץ בסלופ 12 עם פאזות הפוכות. נכון לעכשיו.

 

כרגע המקום שבו אני מרגיש חוסר מסויים הוא בכלל לא בתחום הגבוה ובכלל לא בתחום המיד - הוא איפשהו בתחום שהוופרים בכלל מנגנים - כנראה שזה משהו שהL4 הצליחו להשלים בצורה טובה מאוד בעוד הES02 של CDT מתקשים

 

אבל אני לוקח בחשבון שהאיקולציה בכלל נהרסה לי שם וצריך לעשות אותה מחדש, איזון ההספקים (הנחתות) בכלל מכוון ע"פ שמיעה וגם הTC לדעתי - לא מדוייק עדיין.

 

בסופו של דבר אופי המערכת נשמר פשוט זהה לחלוטין לתצורה הקודמת ומאוד מזכיר אותה רק שההבדלים הם נוכחות הרבה יותר מורגשת של נופח המערכת מעל לגובה הדש בורד וכאן עוד משהו קטן שהפתיע אותי - מיקומי הרמקולים לא מוסגרים ורוחב הבמה תקין לגמרי וגם כן לא מוסגר.

 

הם מציירים במה בצורה נהדרת.

המיד ריינג' שלהם פשוט תענוג לאוזן והתחום הגבוה בכלל לא מה שציפיתי.

יש להם קצת קצת חוסר דיוק בתחום הגבוה אני כן יכול להעיד על כך אבל יתכן ועדיין אני שופט מוקדם מידי.

 

סה"כ בשביל 170 דולר כולל משלוחה ומיסים - שווים כל אגורה! הרבה יותר זולים מכל רמקול בוטיק אחר ומעלים על הפנים המון סימני שאלה.

 

המינוס הוא כמובן שהם לא מגיעים לאותם ההספקים והעוצמות שתקבלו בד"כ ממיד 4 או אפילו 3 אינטש וגם נקודת החיתוך המיטבית להם היא גבוהה בהרבה אלא אם כן הייתי בונה קורות עם נפח סגור ואז היה אפשר להוריד אותם עד אזור ה500-600 אבל אני לא יודע גם אז עד כמה זה היה בריא להם ואיך זה היה נשמע.

 

המינוס הנוסף הוא שגיליתי שיש לי משהו בשרשרת החיול שם שמכניס רעש למערכת וזה מוגבר ע"י הלוויתן - אולי זה אפילו הלוויתן עצמו אבל איך שאני לא אביט על זה - אין לי מה לפתוח יותר גיין אלא אולי אפילו רק קצת פחות אז אין גם טעם לכוון עם סקופ אלא פשוט לאזן את הES02 ואתה הסאב וופר כלפי הL6, לעשות TC ואז איקולציה ולסגור את הבאסטה.

 

האם אני מרוצה? - כן, מאוד!

 

אוהב את התוצאה הסופית - זה שינוי שמאוד רציתי ואופי צליל שפוגע לטעם שלי.

 

ביקורת יותר רצינית כולל תוצאות של מדידות ברכב בעוד מספר שבועות.

 

final1.jpgfinal2.jpgfinal3.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה כן!

 

בגלל זה אני לא מביט בתכניות האלה - יש לי רק כרוב חמוץ במקרר!

 

אתמול סוף סוף הבנתי למה אני לא מצליח לקרוא מHDD חיצוני - הספק של הנקסוס מוציא מתח 5.4V ומתברר שהם לא ממש אוהבים את זה - אם אני מחבר את הHUB לספק שלו שמוציא 5V הכל בסדר.

 

הייתי צריך גם להתקין את הSTICK MOUNT מחדש והכל הסתדר.

 

עכשיו רק נשאר להוסיף עוד ממסר לכיבוי הספק של הHUB אם אני לא רוצה כל פעם ללחוץ על כפתור :-D

 

שמעתי עוד סגנונות של מוזיקה אתמול והיום -

 

אין שם בעיה ממש של פירוט, הCDT מאוד מפורטים!

הבעיה היא יותר של נקיון צליל, מריחות מסויימות בקצוות - גם בנמוכים וגם בגבוהים - דבר שאני מקווה שאוכל לנקות עוד יותר בעזרת עבודת איקולציה (עדיין לא שיניתי את הכוונים המקוריים במובן הזה) וגם כשהם יפתחו קצת.

 

אבל אני מאוד אוהב את התוצאה - מאוד.

 

יש איזה הדהוד מטורף באזור המיד הגבוה - אבל שוב, איקולציה, סבלנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר כשבועיים עם הCDT החדשים נראה שהם אכן טיפה התרכחו במובן של חום צליל, רכות - הם מאוד נעימים לאוזן - מאוד!

 

נאמר שזה לא לכאן ולא לכאן מבחינת הציפיות - ציפיתי להתאכזב, האמת היא שציפיתי מאוד להתאכזב גם מוויתור על טוויטר סופר מפורט וגם ממעבר לשני חלקים במקום שלושה.

 

לא התאכזבתי.

 

אבל זה גם בהחלט לא מתעלה על הסט הקודם.

 

אילו הייתי מתקין אותם בקיק פאנלים - הסט הזה היה נופל משמעותית מהסטאפ הקודם כי הם חלשים יותר גם מעצם העובדה שהקוטר שלהם קטן יותר וגם מעצם העובדה שמדובר באלמנט אחד לעומת שניים.

 

אבל - הם ממוקמים מעל הקורות והם מפצים על כך בענק.

 

האם חסר לי טוויטר? לא ממש, יש מקומות, שירים מסויימים, טרקים מסויימים שבהחלט אני יכול להצביע על קצה עליון לוקה בחסר אבל רוב הזמן זה פשוט לא מורגש ולא הייתי בכלל מבין שאין טוויטרים אם היו שמים אותי עיוור בתוך הרכב.

 

הפירוט לא ממש נפגע - הם מפורטים מעבר למה שציפיתי.

האימג'ינג - גם כאן הפתעה רצינית לטובה, האימג'ינג מעולה, מיקומי זמרים, כלי נקישה - לא מוסגרים! הגובה - לא מורגש שינוי במובן הזה מהסט אפ בקיק פאנלים.

 

אבל - ה"בשר" או יותר נכון הדינאמיות של המערכת השתפרה פלאים.

 

מה נפגע?

 

נקיון הצליל לבינתיים נחות מהסט אפ הקודם.

 

נצילות המערכת במובן של הספק - אין מה לעשות - שני אלמנטים עם מיד קטן לעומת שלושה אלמנטים עם מיד גדול יחסית - עשיתי כאן הקרבה ברורה שעבורי, אין לה באמת משמעות כי אני שומע בווליום שהאלמנטים האלה לא מגיעים בו לרוויה.

 

האם היה שווה את זה? בעיניי כן.

 

 

אני פרשתי מהמירוץ הזה של נסיון להגיע לשלמות, פרשתי ממנו מזמן למען האמת אבל כרגע - פרשתי ממנו לחלוטין.

 

כן, אתם עוד תראו אותי קונה רכיבים, מוכר רכיבים - כי בא לי לשנות קצת

 

אבל השינוי הוא לא במטרה לשפר את איכות הצליל אלא במטרה לשפר את הפרקטיקה של המערכת - אני חושב על מגבר חמישה ערוצים במקום שני מגברים הנכוחיים שתופסים יותר מידי מקום לעומת מגבר חמישה ערוצים - אבל מגבר חמישה ערוצים טו-אוב בכל זאת.

 

אני חושב על סאב וופר 12 אינטש שיגזול מקום מינימלי בתא המטען (יש משהו באופק)

 

ואני שוקל ללכת באמת על החלפת הL6 בL8 שמחכים כרגע על המדף.

 

השבוע הזה אני מתחיל לעשות סשנים של האזנות לאלמנטים ברכב, שבוע הבא בתקווה שהכל בסדר כוונים מחדש - בלי כווני גיין כרגע כי אין צורך - זה יגיע עם החלפת המידבאסים בסופו של דבר

 

בעיקר פאזות, הנחתות, TC ו EQ

 

יש למה לחכות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...