Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קידוח בנירוסטה - קשה מאוד .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון אבל אם המומנט יורד לוחצים עוד קצת על ההדק. בשורה התחתונה ניתן להגיע למהירות הרצויה גם במומנט גבוה. פשוט נותנים עוד גז :lol:

 

אם היית רואה איך אני קודח במתכת עם מדקחה ידנית היית חושב שאלו שבבים ממחרטה...

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברור, אבל בזמן שמקדח נעצר בחומר זה לא תמיד נעים וגם הקדח לא מתקבל יפה.

 

אם אתה מצליח בקידוח ידני לעומק של 10 מילימטר בנירוסטה עם מקדח בקוטר 5 מילימטר להוציא שבב אחד בודד ומסולסל אתה מוכשר.

איזה כייף לי :)

פורסם

עידכון לאחר קדיחה היום בערב בעבודה בנירוסטה , קדחתי היום מספר חורים , קדחתי ישירות עם מקדח 5 מ"מ .

 

מרק : לשאלתך אם הקצה של הבורג איסכורית - קודח (החלק התחתון של הבורג ) - הוא 5.5 מ"מ והתבריג הוא 6 מ"מ , שאלת אם נפגע קצה של הבורג מכיוון שאני קודח עם מקדח 5 מ"מ . בדקתי זא הוצאתי את הבורג לאחר שהברגתי אותו ואין שום נזק נראה לעין בקצה הבורג או בתבריג של הבורג .

 

מספר מסקנות : 1) לעבוד בצורה איטית אך צריך להפעיל לחץ על המקדחה .

 

2) לקרר את המקדח או להחליף מקדח .

 

3) סבלנות .

 

שום מקדח לא נשבר או נשרף .

 

שאלה : ביום שישי שקדחתי בנירוסטה , בתחילה עם מקדח 4 מ"מ , והנירוסטה הייתה לוהטת - לאחר מכן שבאתי לקדוח עם מקדח 5 מ"מ - החור נסתם ( והחלק בנירוסטה נהפך לשחור) , איך נקראית התופעה הנ"ל ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

פשוט שרפת את החומר.

 

בכלל אם אתה רוצה לקדוח חור מכין אז קדח קודם 3 מ"מ ואחר כך 5. מעבר בקטרים כל כך קרובים זה פתח לצרות (מקדח שנתפס או "מתברג" לחומר במקום לקדוח).

 

כמו שאמרתי לך בהתחלה, צריך סבלנות ולקבל את היד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בקדיחה בחומר דק (פחות מ-4-5 מ"מ) קדיחת קדח מקדים היא מתכון לצרות כי אז המקדח הגדול יותר לוקח שבב גדול מידיי והמקדח נתקע (מתברג כמו שנאמר) בפח. אין שום בעיה לקדוח 5 מ"מ ישירות. יש מקדחים אחרים שאולי יותר יתאימו לך מאחר ומדובר בחומר דק אבל לעבודה חד-פעמית תסתפק בזה.


×
×
  • תוכן חדש...