Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

לאחרונה אני כנראה עומד בקניית VAGית חדשה כאשר האופציות שחשבתי עליהן הן:

1) פולו YOUNG מודל 2012 1.4 ידנית - מחיר סביבות 75K

2) איביזה 2007-2008 1.4 ספורט ידנית - מחיר סביבות 40K

 

שתיהן מציעות לי את כל מה שאני צריך מבחינת "פוזה" איבזור שזה סנרוף, ג'נטים ועוד קצת שטויות שאוהבים

השאלה שלי היא מבחינת כדאיות של איזה רכב כדאי לקנות ל-4 שנים הקרובות +-

 

מבחינת הפולו אני מקבל רכב שהוא חדש יחסית מבחינת כל הנסועה, ברקסים, גלגלים, גיר, קלאץ' ושאר מכניקה אך זה דורש יותר מזומנים וביטוח

ומבחינת האיביזה אני מקבל רכב שעשה 100KM+- עם בלאי חלקי על הרכב, שזה גלגלים, גיר, קלאץ'

כלומר חצי כסף בקניית הרכב ואני מקבל חצי רכב שהוא תקין - ככה אני רואה את זה

 

עכשיו,

אני יודע שהפולו תהיה לי אמינה וטובה ל4 שנים הקרובות ורק צריך להכניס אותה לטיפולים.

אך האם האביזיה, שהיא כחצי מחיר אבל פלוס ומינוס אותו הרכב תהיה אמינה לשנים הקרובות? האם לא יהיו לי הפתעות בדגם הזה?

משום מה יש לי בראש מן קטע כזה שאיביזה מתקלקלת די הרבה וכל תיקון זה כמה מאות שקלים טובים

 

בגדול אני לא נוסע הרבה, ככה שאני עושה בחודש 1000-1500 ק"מ וגם זה אולי.

 

אשמח להכוונה מסויימת, תודה לעוזרים!

Polo 2012

פורסם

לא כתבת כמה קילומטראז' עשתה הפולו.

 

בעקרון אתה שואל את שאלת מליון הדולר.

 

 

תנסה לבדוק את היסטוריית הטיפולים של 2 הרכבים.

 

לא נראה לי שמישהו יכול לתת תשובה חד משמעית לשאלתך, זה תלוי בגורמים שהם נסתרים, או אפילו ענין של מזל.

 

מצד אחד אתה פונה לגיר רגיל, שם הסיכון ממילא לא גדול במיוחד, מצד שני יכולים ללכת חיישנים או תיקונים אחרים שקורים, אבל קשה לתת הערכה.

פורסם

קודם כל הצורת חשיבה שלך לא נכונה, לא ייתכן שתקנה אוטו דיי חדש והוא יהיה חצי לא תקין.

יש מספיק רכבים למכירה כך שתוכל למצוא רכב במצב מעולה , מה גם ש08 זה לא רכב ישן.

אני מסכים שיש בלאי טבעי אבל ממש לא בקטע של דאגה לכל מכלול ברכב.

 

אם התקציב מאפשר כמובן שחדש זה יותר טוב אבל לפחות תקנה מהסיבות הנכונות .

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

מי לעזאזל רוצה על פולו שעוד מעט ימלאו לה שנתיים 75,000 ש"ח.

האוטו הזה בתור חדש עלה 80,000.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יש כאלה שהן במצב טוב עם סנרוף פנורמי ומערכת מולטימדיה, ככה שהמחירון הוא באמת 80 כי היא נקנתה בסופו של דבר ב90 בערך.

השוק שלהן דווקא סביר, אפשר למצוא רכבים יפים אחרי התמקחות טובה עם המוכר.

 

ולדעתי היא נמכרה בזמנו ב88K כגרסת בסיס

Polo 2012

פורסם

אתה יכול במחיר נמוך משל הפולו לקנות איביזה חדשה מהניילונים במבצע של ה 70K, נראה לי אופציה עדיפה.

פורסם
יש כאלה שהן במצב טוב עם סנרוף פנורמי ומערכת מולטימדיה, ככה שהמחירון הוא באמת 80 כי היא נקנתה בסופו של דבר ב90 בערך.

השוק שלהן דווקא סביר, אפשר למצוא רכבים יפים אחרי התמקחות טובה עם המוכר.

 

ולדעתי היא נמכרה בזמנו ב88K כגרסת בסיס

 

לי הוצעה דאז (תחילת 2013) פולו יאנג מהיבואן מאובזרת לעייפה בכל מה שאתה מבקש במחיר שהבחור דורש ממך כיום.

יש לאן לרדת.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

בהזדמנות זו, מישהו יכול לפרט לי קצת על הפולו יאנג? כדאי לא כדאי?

עלויות ביטוח וטיפולים?

 

תודה לעוזרים!

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...