Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים.

 

רציתי לקבל המלצה על מערכת לרכב (מגבר, קומפוננט, סאב),

אני שומע לרוב dance וגרסאות אקוסטיים של שירים.

התקציב שלי הוא עד 3500

 

כרגע יש לי ברכב :

1. פאנל של Kenwood שיוחלף בעתיד לדאבל דין JVC.

2. זוג רמקולים קדמיים שקניתי לפני חודש מסוג infinity kappa 682.11cf

(אני כנראה יעביר אותם לאחור ברגע שאקנה את הציוד החדש).

3. תשתית לחיבור המגבר בתא מטען.

 

 

רציתי לדעת גם האם שווה לי להרכיב לבד או שעדיף מתקין מהסיבה שגם צריך בנייה מקדימה לרמקול קומפוננט 6.5 ( אם עדיף לבד אז יש למישהו מדריך טוב כולל מדריך בנייה )?

פורסם

תעשה חיפוש בפורום, על תקציב שלך נראה לי היו כבר מאות שרשורים

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

לכל בן אדםמתאים סטאפ שונה.

מה אתה מחפש עוצמה או איכות?

 

לגבי בנייה למידבאס- תראה זה ממש תלוי בסוג הרכב אם בכלל יש מקום למידבאס, איפה אתה רוצה לשים אותו

 

בגדול חומרים לבניה יעלו בסביבות ה 300 שקלים ומעלה, לא כולל גימור, אם לא חייב אל תכנס לזה.

 

לגבי ציוד- יש המון הבדל בין סטים שונים ועל כך ההמלצה הכי טובה היא לנסות להגיע לאחד המפגשים להשמעה.

 

לגבי בניות יש את המדריך הזה.

http://chris.pfharlock.com/glass/

 

ויש המון שרשורים כאלו פה בפורום, זה ספציפית בשביל סאב אבל העקרון זהה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385944

SCANSPEAK

פורסם

אני כבר לא מבין בשביל מה יש פורום אם כל בן אדם שפותח שרשור ובא בלי ידע או עם ידע זה לא משנה , בא להתייעץ לגבי אודיו לרכב, בכל מקום כבר כותבים תריץ חיפוש בפורום.

 

לגביי פותח האשכול , אני לא מבין כל כך בדגמים ולא רוצה להמליץ לך סתם, אבל אני ממליץ לך מכל הלב , כשהרכבתי את המערכת שלי לפני כמה חודשים עשיתי אותו דבר ויצאתי מבסוט , תגיע לאיזשהו מפגש , יש בדרום, בצפון ובמרכז , הקרוב הוא כנראה ביום שישי הזה בדרום, ויפתח שרשור לגביי המקום השעה והכל , הכי טוב תבוא תשמע תבדוק איזה סוג ציוד אתה מחפש

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם
אני כבר לא מבין בשביל מה יש פורום אם כל בן אדם שפותח שרשור ובא בלי ידע או עם ידע זה לא משנה , בא להתייעץ לגבי אודיו לרכב, בכל מקום כבר כותבים תריץ חיפוש בפורום.

לגביי פותח האשכול , אני לא מבין כל כך בדגמים ולא רוצה להמליץ לך סתם, אבל אני ממליץ לך מכל הלב , כשהרכבתי את המערכת שלי לפני כמה חודשים עשיתי אותו דבר ויצאתי מבסוט , תגיע לאיזשהו מפגש , יש בדרום, בצפון ובמרכז , הקרוב הוא כנראה ביום שישי הזה בדרום, ויפתח שרשור לגביי המקום השעה והכל , הכי טוב תבוא תשמע תבדוק איזה סוג ציוד אתה מחפש

 

להריץ חיפוש בפורום כי בדיוק מה שענית מופיע פה לפחות כמה מאות פעמים.

תחשוב כל יום אנשים בערך שואלים אותו דבר, אז מה כל יום אני צריך להקליד חצי דף של מערכת שמתאימה כשפשוט אפשר לכתוב בחיפוש "מערכת ב3500 ש"ח".

יהיו שם בדיוק אותם תשובות

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם
להריץ חיפוש בפורום כי בדיוק מה שענית מופיע פה לפחות כמה מאות פעמים.

תחשוב כל יום אנשים בערך שואלים אותו דבר, אז מה כל יום אני צריך להקליד חצי דף של מערכת שמתאימה כשפשוט אפשר לכתוב בחיפוש "מערכת ב3500 ש"ח".

יהיו שם בדיוק אותם תשובות

 

פתחתי מהסיבה שלא מצאתי מערכת מומלצת למאזדה 3

פורסם
לכל בן אדםמתאים סטאפ שונה.

מה אתה מחפש עוצמה או איכות?

 

לגבי בנייה למידבאס- תראה זה ממש תלוי בסוג הרכב אם בכלל יש מקום למידבאס, איפה אתה רוצה לשים אותו

 

בגדול חומרים לבניה יעלו בסביבות ה 300 שקלים ומעלה, לא כולל גימור, אם לא חייב אל תכנס לזה.

 

לגבי ציוד- יש המון הבדל בין סטים שונים ועל כך ההמלצה הכי טובה היא לנסות להגיע לאחד המפגשים להשמעה.

 

לגבי בניות יש את המדריך הזה.

 

ויש המון שרשורים כאלו פה בפורום, זה ספציפית בשביל סאב אבל העקרון זהה.

 

 

המדריך ששלחת זה בנייה של סאב, אני הבנתי שבמאזדה יש רמקולים בגודל של 5*7 וקומפוננט זה 6.5 ככה שאני צריך בנייה ל6.5 ורציתי ממישהו מדריך לזה, תודה

פורסם

אז מה שאתה צריך זה לא בניה, זו טבעת (מע)ץ התאמה מהמידה הקיימת אצלך ל6.5" ניתן למצוא אצל כל מתקין שמכבד את עצמו, או אם יש לך גקסו להכין כאלו בעצמך.

 

ולגבי הבניה עם הפיבר, אמנם מה שהעלתי זה אכן לסאב, אבל העקרון זהה.

SCANSPEAK

פורסם

בשביל שהקומפוננט יתאים אתה יכול לבנות טבעת ממש בגרושים אצל נגר כמו שאני עשיתי יש לי מאזדה 6 תראה תמונות למטה.

אם הבנתי נכון אתה אומר שכבר יש לך זוג רמקולים ואתה מעביר אותם אחורה ואתה מוסיף עוד 2 של קומפוננט מקדימה זה אומר 4 רמקולים + סאב, במצב כזה או שאתה מחבר את האחוריים ישר לפאנל או שאתה מביא עוד מגבר בשביל הסאב.

אם הרמקולים שכבר יש לך לא כל כך איכותיים שלא שווה להגביר אותם אני אומר תחבר אותם לפאנל.

 

עכשיו השאלה אם אתה מחפש חדש או יד 2 אני אישית לא בעד יד 2 לך תחפש עכשיו מאנשים שאתה לא מכיר ולפעמים זה לנסוע רחוק שאומר גם דלק, בקיצור הכי טוב חדש.

אם אתה רוצה מגבר חמוד קח לך איזה JBL מהסדרה GTO בסביבות 1200 ש"ח כולל התקנה.

קומפוננט ראיתי שהרבה פה ממליצים על dotech ovation של מורל עולים משהו כמו 1000 נראה לי, רציתי אותם בהתחלה ולא מצאתי חיפשתי משהו להתקין כאן ועכשיו לא רציתי לחכות עד שיזמינו אז קניתי של אינפיניטי עלו לי 950 עם התקנה ואני די נהנה מהם.

סאב בתקציה של 800-1000 ש"ח יש הרץ es300 שאני חושב לקנות אותו ויש גם דאיימונד שאני מתלבט.

הסאב שאני הכי רוצה זה INFINITY KAPPA 120.9w ראיתי באתר שלהם עולה 250 דולר מעניין כמה יעלה בארץ.

 

זה בערך תקציב של 3000 ש"ח, וזה בלי רדיו דיסק

 

עצה שלי אל תנסה להתקין לבד פעם ראשונה בלי ידע בסיסי סתם עצבים וכאב ראש ואולי גם נזקים.

אני בפעם הראשונה שילמתי על התקנות ועכשיו לאט לאט כל פעם שיש לי זמן אני מתעניין, קודם מעיין קצת ב-manual אחר כך בעדינות מנסה לפרק ולהרכיב בלי לחץ, עם הזמן אתה תדע להתקין הכל לבד תאמין לי ושתרצה לשדרג לא תצטרך לשלם עוד פעם על התקנות פשוט תקנה את המוצר בקצת פחות כסף ותתקין אותו לבד.

 

הנה התמונות של הטבעת עץ

1.jpg

2.jpg

פורסם
בשביל שהקומפוננט יתאים אתה יכול לבנות טבעת ממש בגרושים אצל נגר כמו שאני עשיתי יש לי מאזדה 6 תראה תמונות למטה.

אם הבנתי נכון אתה אומר שכבר יש לך זוג רמקולים ואתה מעביר אותם אחורה ואתה מוסיף עוד 2 של קומפוננט מקדימה זה אומר 4 רמקולים + סאב, במצב כזה או שאתה מחבר את האחוריים ישר לפאנל או שאתה מביא עוד מגבר בשביל הסאב.

אם הרמקולים שכבר יש לך לא כל כך איכותיים שלא שווה להגביר אותם אני אומר תחבר אותם לפאנל.

 

עכשיו השאלה אם אתה מחפש חדש או יד 2 אני אישית לא בעד יד 2 לך תחפש עכשיו מאנשים שאתה לא מכיר ולפעמים זה לנסוע רחוק שאומר גם דלק, בקיצור הכי טוב חדש.

אם אתה רוצה מגבר חמוד קח לך איזה JBL מהסדרה GTO בסביבות 1200 ש"ח כולל התקנה.

קומפוננט ראיתי שהרבה פה ממליצים על dotech ovation של מורל עולים משהו כמו 1000 נראה לי, רציתי אותם בהתחלה ולא מצאתי חיפשתי משהו להתקין כאן ועכשיו לא רציתי לחכות עד שיזמינו אז קניתי של אינפיניטי עלו לי 950 עם התקנה ואני די נהנה מהם.

סאב בתקציה של 800-1000 ש"ח יש הרץ es300 שאני חושב לקנות אותו ויש גם דאיימונד שאני מתלבט.

הסאב שאני הכי רוצה זה INFINITY KAPPA 120.9w ראיתי באתר שלהם עולה 250 דולר מעניין כמה יעלה בארץ.

 

זה בערך תקציב של 3000 ש"ח, וזה בלי רדיו דיסק

 

עצה שלי אל תנסה להתקין לבד פעם ראשונה בלי ידע בסיסי סתם עצבים וכאב ראש ואולי גם נזקים.

אני בפעם הראשונה שילמתי על התקנות ועכשיו לאט לאט כל פעם שיש לי זמן אני מתעניין, קודם מעיין קצת ב-manual אחר כך בעדינות מנסה לפרק ולהרכיב בלי לחץ, עם הזמן אתה תדע להתקין הכל לבד תאמין לי ושתרצה לשדרג לא תצטרך לשלם עוד פעם על התקנות פשוט תקנה את המוצר בקצת פחות כסף ותתקין אותו לבד.

 

הנה התמונות של הטבעת עץ

 

 

תודה רבה על העזרה, עכשיו אני מבין גם מה הכוונה בבנייה ל6.5

×
×
  • תוכן חדש...