Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

208 gti או שירוקו 1.4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זאת אחת הבעיות שציינתי. שלא ניתן לבצע נהיגת מבחן בפורד, אחרת כבר הייתי שם.

לגבי איכות החומרים - בעיקר מסרטונים ומבחנים ביוטיוב, ומהעיצוב של סביבת הנהג, אי אפשר להשוות בין הצרפתייה לאמריקאית.

אבל בכל המבחנים, בסוף הפורד מנצחת בינה לבין ה208...

 

אורן, איך הגעת למסקנה הזאת בדיוק?

 

הפיאסטה, הפוקוס, הקוגה והמונדיאו מיוצרות באירופה (ספרד / גרמניה) - על ידי פורד אירופה. הן משווקות גם בארה"ב.

 

איכות החומרים בה טובה יותר משל האיביזה שלך - תהיה בטוח בזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
השירוקו עדיפה על ה- 208 בכל הקשור לנוחות ואיכות תא הנוסעים. ה- 208 ספורטיבית יותר, מאובזרת יותר וחזקה יותר.

 

ממש לא בטוח שזה נכון.

נוחות הנסיעה ב-208 GTI מצויינת באופן יחסי למכונית ספורטיבית וגם באופן יחסי לסתם קומפקטית.

גם איכות תא הנוסעים בה מעולה.

 

בכללי, ה -208 GTI היא אחת המכוניות הכי מלהיבות שיש בשוק היום, עושה חשק לנהוג עליה ללא הפסקה.

פורסם

אני לא הרגשתי את החשק לנהוג על ה-208 GTI ללא הפסקה בנסיעת המבחן שעשיתי

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

נהגתי ב208, ממש לא הרגשתי חשק לנהוג עליה ללא הפסקה.

מאובזרת יפה, ודיי נוחה.

מעבר לזה? תנוחת ישיבה מוזרה ומנוע לינארי מידי לטעמי. בגדול, הרכב מרגיש פושר מידי.

 

מול השירוקו היא עדיפה ללא ספק. ואם פותח השרשור לא מעוניין לרכוש פיאסטה ללא נסיעת מבחן, נראה שזו האופציה שהכי תתאים לדרישות שהציג כאן.

!AWDSOME

פורסם

לא יודע איפה נהגתם ואיך, אבל פושר זה לא המילה המתאימה.

המנוע אומנם לינארי אבל 200 כ"ס של לינארי (וזה בדרך כלל מה שמקבלים ממנוע מוגדש) וחוץ מזה, מי אמר שזה רע ?

השילדה מעולה וההגה למרות היותו קצת חסר תחושה (ביננו, כל ההגאים היום כאלה) מהיר ומדוייק.

לרכב משקל נמוך והתנהגות מעולה.

לא נהגתי על הפיאסטה ומעבר להתלהבות בריטית מוגזמת (מה שבדרך כלל קורה לבריטים עם פורד) אינני מכיר אותה. אני חושב שנכון להיום ה208 מעניקה הכי הרבה פאן לשקל.

פורסם
תזהר מהשירוקואים כי רובן מלכודות של כסף בכל מה שקשור לתחזוקה, מה שכן אם אתה מוצא אחת שמורה תמשיך לשמור עליה כי אולי גם אני אקנה אחת בעתיד :oops:

 

מלכודת של כסף בכל הקשור לתחזוקה?

שוב פעם רב סרן שמועות? שמעתי מחבר של חבר?

מאיפה אנשים ממציאים את השטויות האלה, לא מבין.

העיקר להזהיר אותו (בהסתמך על כלום ושם דבר) ולצפות שהוא יקנה וימשיך לשמור "לך" על הרכב.

"יאללה בירי".

פורסם
מלכודת של כסף בכל הקשור לתחזוקה?

שוב פעם רב סרן שמועות? שמעתי מחבר של חבר?

מאיפה אנשים ממציאים את השטויות האלה, לא מבין.

העיקר להזהיר אותו (בהסתמך על כלום ושם דבר) ולצפות שהוא יקנה וימשיך לשמור "לך" על הרכב.

 

כן ולא,

אכן יש בעיה עם מנועי הTSI160 ותיבות ה7DSG בין השנים 2009 ולקראת סוף 2011 או זה לפחות מVW טוענים,נחייה ונראה.

Porsche 944 turbo

פורסם

בהתחלה התלהבתי מOPC, אבל אי אפשר להשוות אותה ל208 ולפיאסטה..

אחרי ההתקפות של האפסולוט, אני חושב שלינארי דווקא יהיה שינוי מרענן.

 

החלטתי לרדת מהשירוקו, רק בגלל הסיכון, כן שמועות לא שמועות, וה2.0 שנת 2011 בלבד מתאימה למחיר, ובהשוואה, כבר עדיף רכב חדש עם אחריות מלאה, למרות שהשירוקו בהחלט הרבה יותר יפה (וגרמניה).

 

החלטתי להחליט בין ה208 לפיאסטה, שבוע הבא אעשה נהיגת מבחן על ה208 ואהיה יותר חכם.

בכל מקרה לפי מה שהבנתי שתיהן מצוינות, אחד יותר מפנקת והשניה יותר חדה בנהיגה.

 

שוב תודה על הדעות

אברה קדברה

פורסם

יש לי תחושה (אם כי מודה שהיא לא מבוססת, אחרי הכל מדובר פה על רשמים סובייקטיביים) שחלק מאלה שממליצים על ה 208GTI, לא נהגו על שתי המכוניות, או שהם נהגו רק על הפיז׳ו והרפרנס שלהם להשוואה הוא רכב אחר (לא השירוקו) והרבה פחות מלהיב.

אומנם על הנייר מבחינת המנוע יש עדיפות לפיז׳ו (ואת זה יכול פותח השירשור לבדוק בעצמו - הוא לא צריך אותנו), אבל פה זה נגמר.

לדעתי, מעבר לעדיפות בנתוני המנוע אין לפיז׳ו מה להציע במבחן ההנאה מנהיגה ואיכות הנסיעה כנגד השירוקו.

שתי המכוניות לא נמצאות בכלל באותה ליגה.

פורסם
לא יודע איפה נהגתם ואיך, אבל פושר זה לא המילה המתאימה.

המנוע אומנם לינארי אבל 200 כ"ס של לינארי (וזה בדרך כלל מה שמקבלים ממנוע מוגדש) וחוץ מזה, מי אמר שזה רע ?

השילדה מעולה וההגה למרות היותו קצת חסר תחושה (ביננו, כל ההגאים היום כאלה) מהיר ומדוייק.

לרכב משקל נמוך והתנהגות מעולה.

לא נהגתי על הפיאסטה ומעבר להתלהבות בריטית מוגזמת (מה שבדרך כלל קורה לבריטים עם פורד) אינני מכיר אותה. אני חושב שנכון להיום ה208 מעניקה הכי הרבה פאן לשקל.

 

לא רע, אבל לא לטעמי, כמו שציינתי.

פושר הכוונה שהמנוע לא מרגיש כמו שהייתי רוצה שמנוע עם 28 קגמ ב1700 סלד ירגיש.

אני מעז אפילו בזהירות קצת להשתמש במילה אנמי. לא מחפש בעיטה של מנועים גדולים וחזקים בהרבה, אבל יש רכבים מתחרים אחרים עם מנועים שמרגישים קצת יותר נמרצים. הכל עניין של מפה שלפיה הרכב מכוייל.

 

שוב, בסך הכל הרכב נותן תמורה טובה מאוד למחיר. ולפי מה שפותח השרשור מציין, זאת האופציה המתאימה בשבילו.

בנוסף, אני אזרוק עוד רכב למחשבה, פונטו אבארט. כן, יש לי אחת, כן, נהגתי ב208 כדי לבדוק אופציה החלפה והחלטתי להישאר עם הרכב שלי, לא, לא יודע אם היא תענה על דרישות המחבר, אבל המחיר דומה לזה של ה208 והפיאסטה. הן גם מגיעות עכשיו בגימור סופרספורט שבן הייתר כולל ניהול מנוע טוב יותר עם 186 כ"ס.

!AWDSOME

פורסם

עוד משהו חשוב (לפחות בשבילי):

אם כבר מדברים על שיפורים, אז 208 GTI שמגיע עם מנוע 1.6 ל׳ טורבו המוצלח, זהה לזה של- RCZ ו- Mini, עדיפה על שירוקו עם מנוע 1.4 ל׳. מבחינת הפוטנציאל לשיפורים.

 

מנוע של 208 יכול להוציא בלי שום בעיה סביב 240 כ״ס אם שינויים קטנים יחסית. אפשר להגיע גם ליותר אם רוצים.

שירוקו עם מנוע 1.4 פחות זמין לשיפור הכח (220-230 כ״ס זה בערך המקסימום, אם לא רוצים להרוס אותו).

בהתחשב בעובדה ש-208 שוקלת פחות משירוקו, אנו מקבלים טיל קטן שגם מתנהג טוב, תמורת סכום סביר יחסית. :-)

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall


×
×
  • תוכן חדש...