Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

208 gti או שירוקו 1.4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוראל, עובדתית מהרגע שההורים שלך עברו לפוקוס וסיימו בצורה לא טובה עם רכבי VAG, ההמלצות שלך התחלפו לפורד...

 

מה יקרה שאמא שלו תקנה פיקנטו ?

 

בכלל צריך להוסיף גילוי נאות ליוזר שלו כאזהרה לקוראים שלא מכירים אותו.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הקשר בכלל? עובדתית, רוב המגזינים שבחנו את הרכבים הללו טוענים שה-ST טובה יותר כרכב לנהג. לא צריך להיות בעלים של פורד מסוימת על מנת לכתוב זאת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אוראל, עובדתית מהרגע שההורים שלך עברו לפוקוס וסיימו בצורה לא טובה עם רכבי VAG, ההמלצות שלך התחלפו לפורד...

 

תסע על פורד, ותבין.

 

וכן, אחרי כל הנפלאות ששמעתי מהמנוע הזה... אני פשוט אצוטט שיחה עם נציג WV באולם שלהם בת"א.

 

- שלום, איזה מנוע זה?

- 1.4 טורבו 160 כ"ס (טיגואן).

-מגדש כפול?

-כן!.

-טוב, יום נעים!... (אני יוצא מן האולם).

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
מה הקשר בכלל? עובדתית, רוב המגזינים שבחנו את הרכבים הללו טוענים שה-ST טובה יותר כרכב לנהג. לא צריך להיות בעלים של פורד מסוימת על מנת לכתוב זאת.

 

מה לעשות אבל יש פער בין הכתוב והמצוי.

הרבה אינטרסים, שיקלול שונה של פרמטרים וקשקשנות של בוחנים רכב שמנסים לצאת חכמים.

 

סתם בתור דוגמא, מי יודע כמה מהדיאגנוזות של ג׳רמי קלרקסון לא באמת רלוונטיות וקשורות למציאות, אבל הן התלבשו לו טוב כדי לחלץ מזה בדיחה ולכן הן נאמרו..

אני לא מתכוון שכל מה שהוא אומר הוא שגוי, אבל הוא קטל לא מעט רכבים, ממש סתם - רק כדי להצחיק.

 

דבר נוסף שיש לזכור זה שרוב המבחנים בוחנים את הרכבים בתנאי מסלול ולא באמת נותנים את התשובה הרלוונטית, לגבי איזה רכב עדיף לבן תמותה שיכול להחזיק רכב אחד, ולא רכב אחד למסלול ורכב אחד ליום יום.

פורסם

הST זכתה מול המתחרות בכל המגזינים ,אבל חשוב לציין שפרמטר חשוב!!! שנלקח בחשבון הוא מחירה הזול מול המתחרות .שאם היתה עולה כמוהם אולי התוצאה מעט שונה.

פורסם

גידי, אנחנו לא מדברים כאן על תוכניות בידור אלא על מגזיני מכוניות. שם ה-ST יצאה כשידה על העליונה, ולאו דווקא מבחינה דינמית אלא כשקלול.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
גידי, אנחנו לא מדברים כאן על תוכניות בידור אלא על מגזיני מכוניות. שם ה-ST יצאה כשידה על העליונה, ולאו דווקא מבחינה דינמית אלא כשקלול.

 

לכיוון הזה אני חותר.

תפסיקו לסגוד למגזינים. תנהגו בעצמכם ותשפטו (בכלל רצוי שכל מי שחווה דעה בפורום יציין אם הוא חוזר על דברי אחרים או מנסיון). בסוף מי שינהג על הרכב זה אתם ולא אותו כתב שיכול בעוד חודשיים לשנות את דעתו, אחרי שאתם כבר ביזבזתם את כספכם.

לא כל מה שכתוב באנגלית הוא האמת המוחלטת.

 

כל כתבה על ה 208GTI, מתחילה בשאלה האם היא דומה לסבתא שלה ה 205GTI..

כל עוד אי אפשר לקנות היום 205GTI חדשה מהחברה זה לא מעניין אותי. אנחנו לא בשיעור היסטוריה.

מה שמעניין זה איך היא ביחס למתחרות הנוכחיות שלה.

 

אם הייתי "מקשיב" למגזינים המכובדים, הייתי נוהג היום בפוקוס ST ומקלל כל היום את הממליצים.

רכב שהגיע מקום ראשון בכל ההשוואות, אבל לדעתי האישית, כלל לא מהנה לנהיגה ונחות (כמכלול) ביחס למתחרות.

אני קונה מכוניות כדי להנות מהנהיגה ולא כדי להגיע מקום ראשון במסלול.

פורסם

כל כתבה על ה 208GTI, מתחילה בשאלה האם היא דומה לסבתא שלה ה 205GTI..

 

 

 

לא כל כתבה...

 

אבל אני מסכים עם רוב הדברים שאמרת.

בכלל, צריך לשים בפרופורציות את מה שכותבים מגזינים בחול ולקחת מהם נקודות קטנות שיכולות להיות רלוונטיות גם אלינו.

מבחן השוואתי שם לא דומה למבחן פה כי שם הכבישים שונים, המחירים שונים, השוק שונה והיכולות שלך לנצל את הרכב שונה לחלוטין.

 

ובחזרה לנושא העיקרי, לאחר כ-1000 ק"מ שביליתי עם ה-208 GTI אני יכול להגיד בוודאות שהיא מתאימה כמו כפפה ליד למי שמחפש רכב ספורטיבי מעולה שנותן גם איכות חיים מצויינת ביום יום. יכול להיות שרכב כזה או אחר יתנהג באייפקס השלישי אחרי ההרפינג הימני קצת יותר טוב ממנה אבל זה לא אמור לעניין אף אחד.

פורסם

לכן אני מעריך כל כך את כריס האריס,המבחנים שלו באמת מדברים אל הרוכש הפוטנציאלי,על האמוציות שלו בתור חובב רכב ולא כתב רכב שמסקר רכב וצריך לחזור עם 2500 מילים/5 דקות של סרטון.

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...