Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי פונטו ACTUAL 2006, והצמיגים האחוריים התבלאו. לכן, אני רוצה המלצה על זוג צמיגים שארכוש בין אם חדשים ובין אם משומשים- פשוט שיעשו את עבודתם נאמנה. ז"א פשוטים אך אמידים וטובים.

תודה=]

 

הפוסט נעשה לאחר חוסר היענות בפוסט של רכישת הצמיגים שבפורום הזה.

  • ספונסר פורום
פורסם
אהלן, יש לי פונטו ACTUAL 2006, והצמיגים האחוריים התבלאו. לכן, אני רוצה המלצה על זוג צמיגים שארכוש בין אם חדשים ובין אם משומשים- פשוט שיעשו את עבודתם נאמנה. ז"א פשוטים אך אמידים וטובים.

תודה=]

 

הפוסט נעשה לאחר חוסר היענות בפוסט של רכישת הצמיגים שבפורום הזה.

צמיגים לא קונים משומשים אלא רק חדשים.

 

במידה שלך יש צמיגים טובים של הנקוק, לא יקרים אבל בסך הכל בסדר גמור ומחזיקים מצוין:

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=3223&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=C4B05BC70D650903529C53F2

 

דבר עם אביתר ששלח לך הודעה פרטית והוא יעזור לך. הוא יושב בבת-ים שזה בדיוק באמצע הדרך בין חולון לתל-אביב :wink:

×
×
  • תוכן חדש...