Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים אני לא יכול לראות סרטנים/לשמוע שירים בצורה טובה. הסרטונים נטענים עד הסוף אבל מתנגנים עם תקיעות ברגע שאני עושה עוד פעולה בדפדפן (למשל כניסה לקארס פורום).

הורדת שירים/משחקים מתבצעת בצורה טובה,דפים נטענים מהר אבל רק ביוטיוב יש בעיות.

 

לפי בדיקה שביצעתי אני מקבל את ה12 מגה שמגיעים לי.

אני משתמש בכרום של גוגל,תשתית של הוט כאשר סלקום הוא הספק (נטוויז'ן) ואני גולש על אלחוטי כאשר למחשב הנייח מחובר TP-Link TL-WN822N nMax Wireless 300Mbps.

 

אין לי מושג מה הבעיה,טעינת סדרות/סרטים שלא קשורים ליוטיוב מתבצעת בצורה תקינה.

 

אשמח לעזרתכם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מצטרף, יש לי את אותה הבעיה.

 

לדעתי זה עניין של קודקים\פלאש פלייר\בעיות עם HTML5 ..

ולא מעבד\זיכרון

לי למשל יש 4 GB זיכרון ומעבד 2 ליבות (לא הכי חדש אבל בשביל גלישה לא אמור להוות שום מכשול).

פורסם
לפחות מהתיאור שלך זה עומס על המעבד ו/או הזיכרון.

 

מה אחוזי השימוש במעבד בזמן שמתנגן לו סרט ביוטיוב?

 

נראה לי המחשב שלי גוסס.

80%RAM

35%CPU.

ברגע שרק סרטון אחד מופעל.

 

 

GABIUBOGI,

 

תנסה את זה.

jLZg0jnfyYA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ניסיתי כרגע וזה לא עזר :| .

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קורה גם לי מדי פעם, ותמיד הבעיה היא באוורור. נסה לפתוח את המארז ולנקות אותו מכל האבק שהצטבר שם. אחרי שתנקה כל פיסת אבק תנסה להפעיל סרטונים.

פורסם
קורה גם לי מדי פעם, ותמיד הבעיה היא באוורור. נסה לפתוח את המארז ולנקות אותו מכל האבק שהצטבר שם. אחרי שתנקה כל פיסת אבק תנסה להפעיל סרטונים.

 

וואלה באמת יכול להיות שהצטבר לי אבק כי אני מנקה פעם בחצי שנה בערך.

מחר אני אנקה עם פן (אוויר קר).

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני בור בכל מה שקשור למחשבים אז הנה צילום של הנתונים:

לכידה.PNG

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא עם המעבד ולא עם הזיכרון צריכה להיות בעייה להריץ גם 20 סרטים במקביל.

 

אכן, בעיה של איטיות יכולה להגרם מהתחממות של המעבד (ואז בעצם הוא מוריד את המהירות שלו ע"מ לשמור על טמפרטורה סבירה, במצב הזה, נתון העומס על המעבד אינו משקף את העומס האמיתי), אבל זה לא מסתדר לי עם תפוסה של 80% מהזיכרון, זה גורם לי לחשוד בבעיה תוכנתית קודם לבעיית חומרה (שיכולה להיות גם קיימת).

 

מה לוקח לך כ"כ הרבה זיכרון?

פורסם
לא עם המעבד ולא עם הזיכרון צריכה להיות בעייה להריץ גם 20 סרטים במקביל.

 

אכן, בעיה של איטיות יכולה להגרם מהתחממות של המעבד (ואז בעצם הוא מוריד את המהירות שלו ע"מ לשמור על טמפרטורה סבירה, במצב הזה, נתון העומס על המעבד אינו משקף את העומס האמיתי), אבל זה לא מסתדר לי עם תפוסה של 80% מהזיכרון, זה גורם לי לחשוד בבעיה תוכנתית קודם לבעיית חומרה (שיכלוה להיות גם קיימת).

 

מה לוקח לך כ"כ הרבה זיכרון?

 

לאיזה זיכרון אתה מתכוון?

ברגע זה אני גולש רק בעמוד הנוכחי וזה מראה לי 70% CPU

RAM 40%

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
זיכרון ה-RAM.

 

אין לי מושג מה קורה פה.

אני בעמוד הנוכחי וזהו.

ברקע עובד AVG (תמיד) והמכשיר של TPLINK של WIFI (לא יודע אם קשור).

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

1) כרום. 15,000K-82,000K

2)אקספלורר (מוזר כי אני לא משתמש בו בכלל).26000K

3)DWM.EXE 16000K

4)SIDEBAR.EXE 7000K

 

הכרום פועל ב6 פעולות שונות בטווח שציינתי כאשר רק דף אחר של הקארספורום פתוח כרגע.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...