Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לקחתי רכב לבדיקה וזה מה שקיבלתי:

רכב טויוטה קורולה דגם SUN שנת 2007, אוטומט, 1.6, 216K קילומטרים. מחיר הרכב נמוך יחסית (מכיר את הבעלים).

ברקסים הוא יסדר כבר מחר לפני הטסט.

אני רוצה לדעת האם כדאי לקחת את הרכב או לא. ובנוסף מה עלות התיקונים אם צריך בכלל.

תודה.

IMG_20131130_151354.jpg

פורסם

על פניו נראת בדיקה לא משהו (מעבר לכל הסטנדרט שהם כותבים שם תמיד כדי לכסות את התחת שלהם,

יש כמה תוספות כמו בולמים, תושבות מנוע וצמיגים), עושה רושם שהרכב דיי מוזנח ויצריך השקעה מבחינת המנוע,

מה גם שהרכב עבר לפחות 30 אלף ק"מ בשנה.

 

אני אישית הייתי מוותר אלא אם כן המחיר ממש אטרקטיבי.

דרך אגב איזה יד הרכב?

 

 

so far so good so what

פורסם

יחסית לקילומטראז' מדובר בבדיקה סבירה מאוד. אין תאונות משמעותיות ואין נזקים משמעותיים. אבל הבדיקה "מכסחת" לחלוטין את המנוע, כך שצריך לקחת בחשבון שהוא בסוף ימיו.

 

מודל 2007 של הקורולה נחשב לאמין יחסית אבל בקילומטראז' כזה צא מנקודת הנחה שבקרוב תצטרך לשפץ מנוע או גיר. שקלל את זה במחיר הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קודם כל תודה על התגובות המהירות.

שדיברתי עם הבודק הוא אמר שסה''כ מדובר בבלאי טבעי וכל הנזילות הן ממש קטנות.

לגבי בולמים כמו שאמרתי המוכר יסדר אותם. הצמיגים נראים יחסית בסדר, וגם הבודק אמר שהם קצת יבשים.

מה שמטריד אותי יותר זה המנוע. אין נזילות בולטות, הבודק אמר שהמנוע עובד בצורה טובה ביחס לרכב. אבל הם רשמו מלא דברים לא תקינים ואני לא יודע למה להאמין.

 

הרכב יד 2. יד 1 ליסינג, יד 2 פרטי. כאשר הוא היה פרטי נסעו עליו הרבה.

המחיר הוא 35 אלף, יחסית לרכב ושנה זהו מחיר ממש מפתה לדעתי.

פורסם

מה מפתה לקנות רכב שחוט ב35 אלף ש"ח?

עדיף לקחת רכב פחות נחשב, כמו מגאן או אלנטרה אבל לנסוע ברכב שלא שחטו אותו.

(שלא נדבר על זה שמגאן הרבה יותר נוחה ובטיחותית מהקורולה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הבדיקה בסדר לרכב עם ק״מ גבוה.

באופן אישי לא הייתי לוקח רכב כזה. כשקונים רכב רצוי לזכור שמתישהו יהיה צריך גם למכור אותו הלאה, וק״מ גבוה מאוד ירתיע קונים.

V5

פורסם

רוב הסעיפים יהיו בכל בדיקת קניה לרכב בשנתון הזה(ובמיוחד עם ק"מ כזה).

המנוע קצת חלש ועייף(למרות שזה טויוטה),

 

קח בחשבון ישור קו לרכב,

הרכבים האלו סופר אמינים,

 

תנסה להוריד עוד קצת,

 

במקרה הגרוע,תעשה מנוע ב-5000 שקלים.

 

אם אתה לוקח את הרכב ב-20-25 אחוז מתחת למחירון-העסקה כדאית.

פורסם

תבדוק אם המנוע עבר בעברו טראומת רתיחה. אם לא...עזוב מה אומרים לך, תטפל טוב והוא יסע שנים רבות.

 

סה"כ בדיקה סבירה לרכב בגילו ועם הנסועה שלו. ייתכן ותצטרך להשקיע כסף בהמשך הדרך (ציריות, משאבת מים ועוד), אבל באם המחיר נוח וקיבלת הנחה משמעותית מהמחירון - זהו רכב כדאי, תצרוכת דלק טובה, סחיבה מצויינת לקטגוריה שלו ואיכות בנייה מהטובות בקבוצה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...