Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב:

סיטרואן ZX וולקן כסופה, 3 דלתות

ידנית

בציר 1996

250K קילומטר

מקורית לחלוטין, פרט לשיפורים במערכת הבלימה (קאליפרים ודיסקים קדמיים וצינורות בלימה שזורים).

הרכב במצב חיצוני ופנימי מצויין.

טופלה באהבה במוסך איציק (שישב פעם בבית דגן) ומוסך גבע, טיפולים קטנים בוצעו ע"י.

יש לי את כל הקבלות של הבעלים הקודמים, שהחזיק אותה 7 שנים, והקבלות שלי, 3 שנים בבעלותי (כולל קובץ אקסל שמרכז את כל הטיפולים והתידלוקים ב 10 שנים האחורנות).

הרכב עומד ללא טסט ועם רשיון מוקפא מחודש מאי 13', עקב חוסר בשימוש, רכב חדש במשפחה, שינוי סדרי עדיפויות בחיים וציר משאבת מים שבור.

 

פרט לטיפולים השוטפים, חלק מהעבודות שבוצעו ברכב:

* החלפת אטם סעפת פליטה ואטם מכסה שסתומים.

* ניקוי מנוע צעדים, מצערת, בית מצערת.

* החלפת פלסטיקה ימנית אחורית, דיפון נהג+נוסע, כיסוי למד אוץ + מתגים, ידית כיוון מושב נהג

* החלפת מוט מיצב קדמי - 2 יח', בוקסת תושבת מנוע תחתונה, שמן גיר, מחזיר שמן ציריה ימנית, מחזיר שמן ציריה שמאלית, החל' גומיות לציריה שמאלית+ ימנית

* מנוע צעדים B04/01 Magneti Marelli

* החלפת דוד אחורי

* החלפת נורת אור דרך, H1 12V55W

* החלפת צינור דלק 3/8 - 4מ' + 5/16 - 1.5מ'

* החלפת סטרטר של BOSCH בVALEO

* החלפת נורות אור ברקס שלישי W5W 12V - 5 יח'

* מצבר שנפ, 58 אמפר שעה

* דיסקים קדימה ואחורה + רפידות קדימה ואחורה (TRW)

* החלפת קליפר אחורי ימני (בגלל בורג ניקוז שבור) + ווסת (צמצם) אחורי לאותו הקאליפר

 

רכב מדהים, מתאים למי שמעוניין לקבל הרבה רכב בהשקעה קטנה.

מחובר רגשית לרכב, מוכר עקב חוסר בשימוש.

אין מחיר סופי, פתוח להצעות.

בנוסף, הרוכש יקבל תמורת מחיר סמלי ZX וולקן נוספת, הפעם אדומה ובעלת 5 דלתות, לחלקים.

 

ניתן לפנות אלי או בה"פ או בטלפון:

0-5-2-8-4-0-2-8-3-4

DSCF8689.jpg

IMG_1142a.jpg

P0014_260511.jpg

P0021_020811.jpg

×
×
  • תוכן חדש...