Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננט image dynamics


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי זוג רמקולים image dynamics 100w rms

שהם חלק מקומפוננט אני קיבלתי אותם ללא הטוויטרים וללא קרוס אחד מה האפשרויות שלי?

לקנות חדש ?

למצוא קרוס תואם וטוויטרים?

או שניתן לחבר אותם ללא הקרוס וישמעו טוב?

נ.ב אין לי כוונה להשקיע הרבה בקרוס ובטוויטרים.

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

מה שבעצם יש לך זה זוג מידים, שהם חלק מסט קומפוננט.

התמורה הכי טובה לשקל היא למצוא זוג טוויטרים סבירים משומשים, ולבנות קרוס עצמאית.

למה זו התמורה הכי טובה?

אתה גמיש בבחירת הטוויטרים.

אתה בונה קרוס שמתאים לרמקולים הספציפיים שלך.

אתה יכול לרכוש רכיבים טובים לקרוסים במחירים יחסית נמוכים.

 

האופציה השניה היא למצוא טוויטרים עם קרוסים, שמתאימים לעכבה ולנקודת החיתוך של המידים שאצלך.

פחות התעסקות, אבל כנראה יהיה קשה יותר למצוא כזה זיווג.

 

כיוון אחר הוא למכור את המידים שיש לך, ולרכוש סט חדש/משומש מושלם.

מתחדשת*

פורסם

תודה עזרתם לי מאוד

בדקתי באיביי יש קרוס אחד שמבקשים עליו בסביבות ה200 שח נשמע הגיוני ?

אותה חברה אני רק צריך לבדוק את התאימות שלו מבחינת הדגם וההספקים.

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

לדעתי השאלה הראשונה הייתה צריכה להיות, מאיזה דגם / סדרה המידים שברשותך?

אולי הם חלק מסט 3Way ואז זה בכלל משנה את התמונה?

 

אולי בכלל הם יכולים לעבוד בלי קרוס? (בדוגמת אקטיבית)

 

אחרי זה יהיה אפשר לעשות את המשחק עם הטוויטרים,

אם המידים עמידים בעבודה בלי קרוס, ויש לא מעט סטי קומפוננט שהמיד שלהם עובד בלי קרוס (למשל ריינבו slx165 המידבאס עוובד ללא קרוס).

אפשר "לשדך" להם טוויטרים עם קרוס inline ולפתור את הבעיה.

 

×
×
  • תוכן חדש...