Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות פאביה 2009/10 עם מנוע 1.2.

האם הרכב נוח לנסיעה מבחינת מהמורות בכבישים וכו׳?

שואל בגלל גב רגיש.

דבר נוסף, האם היא יקרה לאחזקה ?

תודה

פורסם

תיבה ידנית או DSG?

 

ב-2009 לא היו 1.2TSI, אלא 1.6 (עם תיבה ידנית או אוטומטית 6 הילוכים). עד אוגוסט 2010 - היו רק 1.6, מאוגוסט ואילך החלו להמכר ה-1.2TSI (במקביל ל-1.6, עד שחוסל המלאי שלהן כמובן), אז היא גם קיבלה מתיחת פנים קלה ושינויים איבזוריים (בנוסף למנוע ול-DSG).

 

לגבי עלויות האחזקה, תלוי למה אתה משווה. בכללי, היא (כמו כל ה-VAGיות) לא זולות במיוחד לאחזקה. קח בחשבון שגם עלויות הביטוח לא מהנמוכות בנמצא - לאור העובדה שהיא מככבת בשוק המוניות, כך שגם בני הדודים שלנו אוהבים לגנוב אותן לחלקים...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
המושבים בפאביה ספורט נוחים מאוד, יש להם תמיכה משני צידי המושב. כמעט ולא מרגישים את הדרך.

 

d300, אחרי 3 פאביות "ספורט" - אכן, המושבים בהחלט מצויניים - מסכים לחלוטין... אבל לומר שכמעט ולא מרגישים את הדרך - זה מעט מוגזם. המושבים - מעולים ככל שיהיו - לא יכולים להעלים / לספוג את כבישינו השבורים עד להחריד.

 

הפאביה "ספורט" (עם כל מיני חלקי מתלה מה-vRS) מכויילת על הצד הנוקשה והקשיח יותר. לא ברמת השבירת חוליות - חלילה וחס, אך בהחלט מורגש על סדקים / שברים חדים / רצף שיבושים / אספלט גלי. כל עוד האספלט סלול טוב - היא נוחה להפליא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...