Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

הציעו לי לעבוד בלוס אנג'לס בתור סוכן מכירות של משחקי מזל וכל מיני מכונות של משחקים לעסקים בלוס אנגלס.

 

בעיקרון התפקיד הוא לעבור בין עסקים שונים ולהציע להם להציב את המכונה בעסק שלהם והרווחים מתחלקים 50 אחוז לבעל העסק ו-50 לבעלי המכונה.

 

על כל מכונה שאני מציב בעסק אני מקבל עמלה של 150 דולר וזה בנוסף למשכורת בסיס של 2000 דולר בחודש.

 

רציתי לדעת אם זה באמת שווה או שכל הכסף ילך לי רק על שכירות ומחיה שם ? מישהו שמע על עבודה בסגנון פעם ויודע להמליץ ?

 

תודה.

פורסם

לך על זה בעיניים עצומות, זה שם אותך בעמדה מצויינת להיאסף מהרחוב ע"י בנצי ולהפוך לבן חסות שלו

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

השאלות שאתה צריך לשאול אותך אם אתה בגיל /במצב משפחתי שאתה יכול לנסוע לשם בלי מחויביות,

 

אם הייתי בעכשיו אחרי צבא בן 22 בלי חברה ועדיין גר אצל ההורים, הייתי טס בלי להתבלבל,

 

קח את זה בתור חוויה לשנה , ואם תראה שאתה יכול להסתדר שם וגם עושה כסף תשאר לעוד כמה שנים,

 

שאני הייתי בארה"ב לפני 5 שנים במקרה הכרתי כמה ישראלים שהם נסעו לשנה , ונמצאים שם כבר מעל 5 שנים בלי גרין קארד ובלי כלום, ומתים מפחד שלא יתפסו אותם,

 

קח את זה גם בחשבון....

 

בהצלחה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

מה לגבי אשרת עבודה? אם יתפסו אותך לא חוקי יתכן ותתקשה לחזור לארה"ב בעתיד.

מה לגבי ביטוח בריאות?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מעבר לזה, איך האנגלית שלך? איך אתה רואה את עצמך בתור איש מכירות? האם אתה חושב שיש לך חלקלקות לשון וכושר שכנוע, ועוד באנגלית?

פורסם

סע ! פשוט סע !

 

זה יפתח בפניך המון אופציות.

 

החל מלתפוס כוסית ולהתחתן איתה (סע לבברלי הילס, זה ישתלם לך אחרי שאבא שלה יקנה לכם ארמון)

 

וכלה בסתם לראות קצת את אמריקה.. המחיה יקרה, אבל לא ברמה של 2000 דולר לחודש, תתכלב קצת חודשים שלושה, תחסוך קצת - ואם לא יסתדר לך עם המכונות, סע לטייל..

 

סה"כ עד חצי שנה אתה חוקי לגמרי (וגם אז לעבור לקנדה ולחזור זה פיס אוף קייק) ואם לא יתפסו אותך אימגריישן בזמן שאתה תופר בעל עסק עם מכונה (הסיכוי בכל מקרה נמוך כי זה לא קניון ואתה לא במקום קבוע מחכה שיתפרו אותך) אז מצבך יהיה נפלא.

 

בכל מקרה, אם אתה רווק, בשנות ה 20 המקודמות, הייתי רץ על זה.

 

סתם לסבר את האוזן, יש לי חבר שהיום כבר נשוי 4 שנים, כבר קיבל את הגרין כארד, והתחיל מאותה נקודה כמוך. לא מזמן אבא שלה קנה לו פורש חדשה. :)

פורסם
סע ! פשוט סע !

 

זה יפתח בפניך המון אופציות.

 

החל מלתפוס כוסית ולהתחתן איתה (סע לבברלי הילס, זה ישתלם לך אחרי שאבא שלה יקנה לכם ארמון)

 

וכלה בסתם לראות קצת את אמריקה.. המחיה יקרה, אבל לא ברמה של 2000 דולר לחודש, תתכלב קצת חודשים שלושה, תחסוך קצת - ואם לא יסתדר לך עם המכונות, סע לטייל..

 

סה"כ עד חצי שנה אתה חוקי לגמרי (וגם אז לעבור לקנדה ולחזור זה פיס אוף קייק) ואם לא יתפסו אותך אימגריישן בזמן שאתה תופר בעל עסק עם מכונה (הסיכוי בכל מקרה נמוך כי זה לא קניון ואתה לא במקום קבוע מחכה שיתפרו אותך) אז מצבך יהיה נפלא.

 

בכל מקרה, אם אתה רווק, בשנות ה 20 המקודמות, הייתי רץ על זה.

 

סתם לסבר את האוזן, יש לי חבר שהיום כבר נשוי 4 שנים, כבר קיבל את הגרין כארד, והתחיל מאותה נקודה כמוך. לא מזמן אבא שלה קנה לו פורש חדשה. :)

 

לאישתו של חבר שלך יש אחות? :p

פורסם
סה"כ עד חצי שנה אתה חוקי לגמרי

 

לא הוא לא: הוא חוקי לגמרי בתור תייר, אבל באותו רגע שהוא מתחיל לעבוד, הוא מפסיק להיות חוקי - אם יתפסו אותו או לא זו שאלה אחרת, אבל אם יתפסו אותו, הוא יחטוף, זמבורה רצינית.

פורסם
סע ! פשוט סע !

 

זה יפתח בפניך המון אופציות.

 

החל מלתפוס כוסית ולהתחתן איתה (סע לבברלי הילס, זה ישתלם לך אחרי שאבא שלה יקנה לכם ארמון)

 

וכלה בסתם לראות קצת את אמריקה.. המחיה יקרה, אבל לא ברמה של 2000 דולר לחודש, תתכלב קצת חודשים שלושה, תחסוך קצת - ואם לא יסתדר לך עם המכונות, סע לטייל..

 

סה"כ עד חצי שנה אתה חוקי לגמרי (וגם אז לעבור לקנדה ולחזור זה פיס אוף קייק) ואם לא יתפסו אותך אימגריישן בזמן שאתה תופר בעל עסק עם מכונה (הסיכוי בכל מקרה נמוך כי זה לא קניון ואתה לא במקום קבוע מחכה שיתפרו אותך) אז מצבך יהיה נפלא.

 

בכל מקרה, אם אתה רווק, בשנות ה 20 המקודמות, הייתי רץ על זה.

 

סתם לסבר את האוזן, יש לי חבר שהיום כבר נשוי 4 שנים, כבר קיבל את הגרין כארד, והתחיל מאותה נקודה כמוך. לא מזמן אבא שלה קנה לו פורש חדשה. :)

 

איזו מין עצה גרועה זאת?

אילו אופציות זה יפתח לו? לשבת בכלא? לחטוף גירוש? להכנס לעסקי הפורנו? קצת פרופורציות בבקשה. אם אין לו יתרון יחסי, אף אחד לא ישים עליו שם. ואיזו כוסית בדיוק הוא יתפוס בתור תייר שעובד בעבודה לא חוקית שמניבה לו 2000 דולר בחודש? (בסדר, 4000 אחרי מכירות. ומה עם מסים? ביטוחים?).

אתה יודע כמה עולה לגור באזור לוס אנג'לס?

אני מבין מאיפה התגובה שלך מגיעה - מהקנאה בפורשה של החבר שלך שתפס את הכוסית האמריקאית - אבל אתה לא יכול לתת תשובה על סמך זה בלבד, אתה יודע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לך על זה בעיניים עצומות, זה שם אותך בעמדה מצויינת להיאסף מהרחוב ע"י בנצי ולהפוך לבן חסות שלו

 

העצה הכי טובה ללא ספק :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...