Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , היום ראיתי רכב שאני מעוניין לקנות.

ראיתי ברישיון הקודם שם של חברה .

איך אני יודע האם הרכב הוא רכב חברה או לא?

פאביה סטיישן 2008 .

פורסם

התשובה נמצאת בגוף השאלה.

כמו כן ניתן לבצע היקש מהשאלות הבאות:

 

1. כמה זמן נמשכה מלחמת ששת הימים?

2. מהו הקוטר של מרגמה 52 מ"מ?

3. מהו צבעו של סס"ל (סרט סימון לבן)?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
התשובה נמצאת בגוף השאלה.

כמו כן ניתן לבצע היקש מהשאלות הבאות:

 

1. כמה זמן נמשכה מלחמת ששת הימים?

2. מהו הקוטר של מרגמה 52 מ"מ?

3. מהו צבעו של סס"ל (סרט סימון לבן)?

 

עידן

 

אני רציני, במקרה שלי המוכר הראה לי רישיון רכב של זה שהוא קנה ממנו .

אבל אם הוא לא היה מראה לי , אין סיכוי שהייתי מגלה דבר כזה?

ד"א ברישיון שלו - לא מוזכר שום דבר לגבי חברה.

פורסם

או. קי.

 

עכשיו הבנתי מה אתה שואל.

 

בניגוד לליסינג/השכרה/ממשלה/משרד בהטחון/משטרה וכו' בעלות קודמת של חברה לא מופיעה בשום מקום ברישיון רכב.

 

אם הרכב היה רשום על שם "א.א. נגרים" - לא תראה את זה ברישיון.

 

במקרה של ספק הולכים עם בעל הרכב למשרד הרישוי ומבקשים פלט בעלויות קודמות.

 

כך ש"אין סיכוי" שלך לא מדוייק.

 

 

פורסם
או. קי.

 

עכשיו הבנתי מה אתה שואל.

 

בניגוד לליסינג/השכרה/ממשלה/משרד בהטחון/משטרה וכו' בעלות קודמת של חברה לא מופיעה בשום מקום ברישיון רכב.

 

אם הרכב היה רשום על שם "א.א. נגרים" - לא תראה את זה ברישיון.

 

במקרה של ספק הולכים עם בעל הרכב למשרד הרישוי ומבקשים פלט בעלויות קודמות.

 

כך ש"אין סיכוי" שלך לא מדוייק.

 

אני יתן דוגמא, אם הרכב רשום על שם דוד כהן (בעלים של דוד כהן אינסטלציה בע"מ ).

הוא הבעלים של החברה , הרכב רשום על שמו.

איך אני יודע שהוא חברה שהוא מציג לי את הרכב כפרטי ?!

אני לא מאמין שלא העבירו על זה חוק , ע"פ המחירונים ברשת זה נראה שחברה מורידים 20% מערך הרכב ואפילו יותר.

פורסם
אני יתן דוגמא, אם הרכב רשום על שם דוד כהן (בעלים של דוד כהן אינסטלציה בע"מ ).

הוא הבעלים של החברה , הרכב רשום על שמו.

איך אני יודע שהוא חברה שהוא מציג לי את הרכב כפרטי ?!

אני לא מאמין שלא העבירו על זה חוק , ע"פ המחירונים ברשת זה נראה שחברה מורידים 20% מערך הרכב ואפילו יותר.

 

אם הרכב, רשום ע"ש "דוד כהן" אז הרכב פרטי לכל דבר ועניין.

זה לא משנה כמה חברות יש ל "דוד כהן".

אם הרכב, רשום ע"ש חברה בע"מ אזי זה רכב חברה לכל דבר ועניין.

פורסם
אני יתן דוגמא, אם הרכב רשום על שם דוד כהן (בעלים של דוד כהן אינסטלציה בע"מ ).

הוא הבעלים של החברה , הרכב רשום על שמו.

איך אני יודע שהוא חברה שהוא מציג לי את הרכב כפרטי ?!

אני לא מאמין שלא העבירו על זה חוק , ע"פ המחירונים ברשת זה נראה שחברה מורידים 20% מערך הרכב ואפילו יותר.

 

אתה לא יודע, אלא אם אתה ניגש למשרד התחבורה כפי שציין כאן בוקי, שאינו בוקי נאה.

 

איך לא העבירו על זה חוק? כרגע מטפלים בחוק אחר שייחייב רישום ת.ז של כל אדם שנוהג ברכב ליסינג. הרי לא יתכן שימכרו לך רכב ״ליסינג נהג יחיד״ כשפועל נהגו בו איש ההייטק, אישתו של איש ההייטק, הבן של איש ההייטק, אחיו של איש ההייטק שהקפיץ אותו חזרה מהחתונה אחרי שהיה שיכור, נהג התפעול של חברת הליסינג שלקח את הרכב לטיפול שנתי, נהג התפעול של חברת הליסינג שלקח את הרכב להכנה וסתם לקוח שרצה לקנות את הרכב ועשה נסיעת מבחן לפניך.

 

בקיצור, זה שאדון לוי יצחק החליט שרכב חברה לשעבר גורר ירידת ערך לא אומר שמדינת ישראל צריכה ליישר איתו קו. מה הלאה, נגרש מהמדינה כל מי ששולח מיילים בעבודה עם כותרת לא עניינית? זה הרי הכלל שקבענו בקארספורום...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני יתן דוגמא, אם הרכב רשום על שם דוד כהן (בעלים של דוד כהן אינסטלציה בע"מ ).

הוא הבעלים של החברה , הרכב רשום על שמו.

איך אני יודע שהוא חברה שהוא מציג לי את הרכב כפרטי ?!

אני לא מאמין שלא העבירו על זה חוק , ע"פ המחירונים ברשת זה נראה שחברה מורידים 20% מערך הרכב ואפילו יותר.

 

 

 

רכב שרשום על שם דוד כהן הוא רכב פרטי. גם אם בפועל שימש את העובדים של דוד להובלת דודי שמש על הגג.

 

רכב שרשום על שם "דוד כהן אינסטלטורים בע"מ" הוא רכב חברה, גם אם בפועל שימש את אמא של דוד לנסיעות בשכונה, 4 ק"מ בחודש.

 

 

פורסם
רכב שרשום על שם דוד כהן הוא רכב פרטי. גם אם בפועל שימש את העובדים של דוד להובלת דודי שמש על הגג.

 

רכב שרשום על שם "דוד כהן אינסטלטורים בע"מ" הוא רכב חברה, גם אם בפועל שימש את אמא של דוד לנסיעות בשכונה, 4 ק"מ בחודש.

 

הסיפור של הרכב היה לי קצת מוזר בעקרון , אז שחררתי אותו לדרכו.

אבל בכללי , אם הרכב היה על שם חברה זה מבחינתי גורע מהרכב כי כל אחד לא שם קצוץ על האוטו כי זה לא אוטו שלו.

באיחוד במקרה שלי שראיתי רכב שרשום בכלל על שם של קיבוץ + שם בנק ...

ששם כל אחד נוסע וכל אחד עושה מה שהוא רוצה....

ההבדל המשמעותי היחיד שהפריע לי זה העניין שאם הוא לא היה מציג לי רישיון רכב קודם אין סיכוי שאני הייתי עולה על פרמטר כזה - שהוא שווה ערך לליסינג.

פורסם

יש ויש.

 

שני מקרים מניסויני האישי:

 

רכשתי פעם רכב שהיה רשום על שם אדם פרטי, בעלים של חברה מסויימת.

 

בפועל הרכב היה רכב ת"ש של עובד בחברה מחוץ לשעות העבודה, ובשעות העבודה היה רכב תפעולי בחברה, כלומר כל מי שהיה צריך, היה נוסע איתו לפגישות, לעבודות בשטח וכו'.

 

ידעתי את כל זה, אבל עדיין ברישיון אין שום איזכור לכך - פרטי לחלוטין.

 

 

 

במקרה השני רכשתי רכב שמטעמי מס נרשם על שם חברה, אבל היה בשימוש פרטי לחלוטין, נסיעות לעבודה וחזרה וזהו, נהג יחיד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...