Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אז בסוף הלכתי על סיריון שנת 2007 יד 2.

מצאתי רכב עם 117K ק"מ ב35000 ש"ח

היום לקחתי אותו לבדיקה במעבדה לרכב וזה מה שעלה בבדיקה:

-תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן, מנוע רועד, רעש גלגלות

-תיקון וכוונון ציר קדמי + חופשים ונקישות.

- המצבר הוא משנת 2011

- פגיעות פח - יש מעיכה ברצפת תא מטען ובקצה השלדה + חסרה בטנה באחד הגלגלים.

 

הרכב לא טופל במוסך מורשה כך שאין לו ספר טיפולים, אבל המוכר מוכן להתגמש במחיר.

לפי הבוחן הדברים לא נוראיים, אבל אשמח לשמוע חוות דעת.

כמה לדעתכם יעלו לי התיקונים? (זה הסכום שהוא מוכן להוריד מהמחיר)

 

תודה

פורסם

שים לב שהרכב עבר תאונה עם פגיעת שילדה ובאופן כללי לא נשמע כמו רכב שמור במיוחד.

 

ללא ספר טיפולים קשה מאוד לדעת מה הרכב עבר וכמה הוזנח וקשה מאוד לדעת אם הקילומטרז' לא מזוייף.

 

בקיצור כנראה שהרכב הזה שווה הרבה פחות ממה שהבן אדם מבקש.

פורסם

יש שילדה ויש קצה שילדה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

המעיכה היא בקצה שלדה, אבל במקרה הזה לא נראה לי שזה כתוצאה ממכה ממדרכה. הציטוט המדויק מטופס הבדיקה: "פגיעה מאחור-קיימות מאחור מעיכות ברצפת תא מטען+קצות שלדה". המעיכה בתא מטען בהחלט נראתה יותר כמו תאונה.

זה הופיע כבעל משמעות נמוכה ולכן זה לא הטריד אותי.

 

בכל מקרה החלטתי לא לקנות את הרכב לאחר התייעצות טלפונית עם יוסי זיסו (בעל מוסך וחבר בפורום).

 

מחר אני לוקחת רכב אחר מאותו סוג לבדיקה ואני מקווה שהתוצאות יהיו יותר טובות.

פורסם

העיקר שלא יהיה מהשכרה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מנסיוני המר, תיקח בחשבון שאין היסטוריית טיפולים אין לך תעודת ביטוח שהאוטו לא הוזנח מבחינה מכנית. המשמעות- תצטרך במהלך הדרך להוציא אלפי שקלים במידה והאוטו הוזנח. אני מדבר איתך מניסיוני האישי. בהצלחה!

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

טוב אז גם לרכב השני יצאו כמה בעיות...

הרכב הוא דהייטסו שנת 2006 עם 120K ק"מ יד 2 מפרטי עם טסט לשנה.

ביד ראשונה טופל במורשה יבואן, יד שנייה טופל במוסך היצירה בפתח תקווה עם קבלות. לא מזמן עבר טיפול גדול.

 

הממצאים בבידקה:

תושבות מנוע- לפי הבוחן הגומי ישן ובעתיד הקרוב יהיה צורך להחליף.

שוב פעם הבעיה בחופשים (מסרק הגה)

רעש יתר בבלימה

היתה פגיעה בחזית והוחלף טמבון קדמי- יש מעיכות במגן פגוש. האם זה משהו שחשוב לתקן?

שלדה נקייה

כמובן גם כמה שריטות ומעיכות בפח.

 

מה דעתכם על הרכב? האם כדאי לתקן את הבעיות בעצמי במוסך שהומלץ כאן ולהוריד מהמחיר קנייה או לתת למוכר לתקן את זה במוסך הקבוע עם הצגת קבלות?

 

תודה

פורסם

על פניו ,הבדיקה השנייה נשמעת נקייה ,אולי אפילו נקייה מידי :lol:. מקווה שלקחת למכון מטעמך.תראי ,אין פה משהו אקוטי והכל ניתן לתיקון ולדעתי לא בעלויות גבוהות .אני הייתי מעדיף להוריד במחיר ולתקן את הליקויים על חשבוני מכיוון שאין לך שום אינדיקציה לאיכות התיקון שתבוצע על ידי המוכר (הוא הרי זה שלאחר המכירה יישאר ללא הרכב והוא יעבור לבעלותך ,כך שאין לו שום סיבה להשקיע בתיקון ולך יש).

בהצלחה בקנייה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

המעבדה בחולון כבר בדקו את הרכב השני שלה. לדעתי הם מספיק אמינים. :)

מסכים איתך שעדיף לתקן אישית ולא לסמוך על מישהו אחר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

היו עוד כמה דברים קטנים בבדיקה שלא ציינתי. זה נשמע כמו בלאי טבעי.

בית מראה ימין שבור- הפלסטיק סדוק, כרגע אני לא מתכוונת לתקן את זה

צמיגים יבשים וסדוקים מעט בצדדים

צוין לגבי שריפת שמן, אבל הבוחן אמר שזה שוב נראה כמו בלאי טבעי ומשהו שאפשר לחכות איתו לטיפול הבא.

 

הצלחתי להוריד אותו באלף ש"ח(ל33 אלף) מה שאמור לכסות לי (חלקית) החלפת מסרק הגה.

את הרעש בבלמים הוא יתקן- באחריות מהטיפול האחרון שנעשה.

 

נשמע סביר, לא? :)

 

המון תודה על החוות דעת.

פורסם

סביר בהחלט.

יש היסטוריית טיפולים לרכב מהיום הראשון על הכביש.

קחי את התיעוד למוסך שאת סומכת עליו, ותבצעי יישור קו מינימלי (אם צריך) על סמך הטיפולים הקודמים שהרכב עבר.

למרות שהכל מתועד , לפעמים אנשים נוטים למשוך טיפולים, כי אין מספיק כסף עכשיו, או שנראה להם מיותר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...