Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חסר בזבוז בצבא ויש לא מעט מערכים שהגיע הזמן לסגור\לצמצם\לאזרח. מה שמסוכן הוא ליפול למלכודת ההכללה ולהפוך את אותם מערכים בזבזניים אוטומטית לרוב צה"ל. נגדים שבקושי יש להם תעודת בגרות הם כוח האדם הטכני שמתחזק לך את הטנקים, הספינות והמטוסים ועל פי מקינזי מהווה חלק מאחד ממערכי התחזוקה היעילים בעולם. רבי הסרנים שאתה כ"כ יורד עליהם מחזיקים בחלקם הלא מבוטל כמנהלי פרויקטים גם בתואר שני ובחלקם הנוסף הם חלק מאותו מערך תחזוקה שהתחבב כל כך על מקינזי.

 

חשוב להגיד את האמת שיש לצה"ל לאן להתייעל, חשוב עוד יותר לא לשפוך את התינוק ביחד עם המים.

 

שמע, בהחלט יש אנשים שתורמים המון ומוותרים על המון בשביל צה"ל (אלוהים יודע למה). חלק מהבעיה היא שלא תמיד מה שהם עושים הוא באמת חיוני או אפילו נדרש. לפעמים זה קורה כי פשוט ככה (אני לא מדבר על מתקני טנקים, כמובן, לדוגמא).

אני מכיר גם לא מעט רבי סרנים או קצינים בדרגות אחרות עם תואר שני, שהתרומה הניכרת של חלק מהם למערכת מסתכמת בזה שהם מראים לחיילים מה זה העדר דוגמא אישית, בעיקר בזמן שמטיפים להם על כל מיני דברים, כמו נהלי שמירות, שהם בעצמם לא שמים עליהם יותר מדי.

 

לדעתי היה ראוי הרבה יותר אם היו מפזרים חלק ניכר מהיחידות העורפיות של צהל, ובסכום שנשאר היו פשוט מעלים את המשכורת של חיילי החובה (שעל פי העיתונים נקבעה אי שם בשנות ה80) למשהו שדומה או שווה לשכר המינימום במשק. על הדרך היה אפשר לשפר גם את התנאים של אלו שבאמת תורמים ובאמת עובדים קשה ועבודתם באמת נדרשת. וכן, בהחלט ראוי בעיניי שמישהו שבאמת נותן מעצמו ירוויח משכורת סבירה (ונגד ממוצע בצהל ללא תארים וגמו"שים רחוק שנות אור מהלרוויח את הסכומים המיוחסים).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אופי של בן-אדם, כמה גרוע שהוא לא יהיה לאו דווקא אומר שהתרומה שלו למערכת אפסית.

 

לגבי חיילי החובה, לפני שמעלים משכורות, צריכה להישאל השאלה האם גיוס חובה הוא עדיין ערך היום כמו שהוא היה ב1948.

פורסם

מסכים עם שני הדברים, ולגבי השאלה שלך - כתבתי גם (אני חושב :) ) שזו גישה קצת אנכרוניסטית ולא בריאה לראות בצבא את הגוף שאמור לעמוד בבסיס העם שלנו פה.

אפשר לוותר על המון אנשים בצבא, גם בחובה, ואני בטוח שזה גם יאפשר להעלות את השכר לאלו שכן מגוייסים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא הספקתי להתייחס לשאלתך בסוף השבוע. אני טוען שמערך ההדרכה/ב"ב/מ"צ בצבא מיותר כי בתחומי ה2 הראשונים אני לוקח חלק (יותר בצד מערך ההדרכה אבל מחלקת הבטיחות של צה"ל נמצאת איתי באותה יחידה ויושבת משרד ליד) ומכיר את הפעילות.

עם כל הכבוד. יש לנו גורמי אכיפה ויש לנו רשות לאומית. שיפנו את התקציבים לשם וישלחו את כל עסקני הבטיחות/משטרה לחפש את המקצוע שלהם באזרחות.

 

מערכת הבטיחות.בדרכים למשל מפרסמת ים כרזות, מפעילה בית ספר עם כיתה אחת שאוספת קצינים ומדריכה אותם. כל זה יוצר צורך לוגיסטי ושלישותי שמעסיק עוד עסקנים בעוד תחומים. צריך להאכיל את כולם, לשלם להם משכורות, לתת להם דלק לנסיעה מרמה"ג/אילת/עזה עד צריפין וכל זה בשביל לשמוע דברים שבסופו של יום כולנו יודעים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
בסיסי מש"א מסווגים, ומטעמי בט"ש לא אפרט מה בדיוק הם עושים אבל הם עושים המון שלא ממש קשור לתקשוב אלא לחימוש, ולשם זה אמור להשתייך, אע"צ זה דבר מיותר, למה ?

כי חיילים יכולים לעשות את אותו הדבר בעלות כלכלית נמוכה יותר.

 

אפרופו עלות חיילים נמוכה יותר, עלה עכשיו לדיון ציבורי כל נושא המשכורות של הג'ובניקים, משכורת מבזה, שהגיע הזמן שמישהו יטפל בזה גם במחיר של תוספת תקציב למערכת הביטחון

 

יש דברים שצריך הכשרה מינימלית כדי לעשות את העבודה, אחרת הנזקים הפוטנציאליים הם חמורים.

עבודות חשמל (לפעמים גם תלת-פאזי) וקרינה אלקטרו-מגנטית, הם שני תחומים שבחיים לא תוכל להכניס לתוך צה"ל, כי צריך כוח אדם מתמחה בנושא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בטח כואב,אבל לצבא לא כואב :\

 

אם אני אפתח בלוג בשביל לכתוב את מה שראיתי במילואים\בסדיר,אצטרך להתפטר מהעבודה רק בשביל לסיים את הכתיבה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...