Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה קניתי רכב, שבבדיקה התגלה שיש בצה (כך כותבים?) במערכת השמן של המנוע.

במוסך שלי אמרו לי שהיא יחסית יבשה והשמן שלי נקי.

 

עד כמה זה מפריע? והאם בגלל זה לא קונים אוטו?

 

 

תודה

חובב רכבים מתחיל :)

  • ספונסר פורום
פורסם

בוצה במערכת השמן יכולה להעיד על הזנחה, על אי החלפת שמן במועד הקבוע לפי הוראות היצרן או על שימוש בשמן שאינו איכותי. כדי להיפתר מהבוצה יש לבצע פלאש למנוע - כלומר לנקות את מעברי השמן על ידי חומר ייעודי. לאחר מכן מחליפים את השמן (המחמירים מחליפים פעמיים).

 

אבל, לא פעם ולא פעמיים הדבר נכתב על ידי מכוני הבדיקה כסוג של החמרת יתר ואין ברכב בעיה כזאת בכלל. לכן, מומלץ לגשת למוסך מקצועי כדי לאבחן את הצורך בטיפול (אם קיים).

פורסם
בוצה במערכת השמן יכולה להעיד על הזנחה, על אי החלפת שמן במועד הקבוע לפי הוראות היצרן או על שימוש בשמן שאינו איכותי. כדי להיפתר מהבוצה יש לבצע פלאש למנוע - כלומר לנקות את מעברי השמן על ידי חומר ייעודי. לאחר מכן מחליפים את השמן (המחמירים מחליפים פעמיים).

 

אבל, לא פעם ולא פעמיים הדבר נכתב על ידי מכוני הבדיקה כסוג של החמרת יתר ואין ברכב בעיה כזאת בכלל. לכן, מומלץ לגשת למוסך מקצועי כדי לאבחן את הצורך בטיפול (אם קיים).

 

קודם כל , תודה.

עכשיו כמה שאלות המשך ברשותך.

 

המוסך שלי בהחלט טען שזה סוג של הזנחה, אבל מהרושם שאני מקבל מהמוכרים מדובר באמת בהזנחה ולא בשמן לא איכותי או אי החלפת שמנים בזמן...פשוט רכב של מבוגרים שישב מלא זמן בבית....ומעט השתמשו בו, גם הקילומטרג' הנמוך מעיד על כך (65 אלף, רכב שנת 2007).

 

הוא גם אמר שהשמן לא מלוכלך ולא כלום, וזה מעיד על בצה "טובה" שלא מתפרקת בשמן וכאלה דברים, אבל מצד שני אולי בדיוק החליפו לפני מכירת הרכב (לפי צבע השמן לא עושה רושם כזה)

 

המוסך שלי גם לא ממליץ על פלאש למנוע, הוא טוען שזה רק יכול "להעיר" את המתים, ולגרום לבצה פתאום כן להיות בעייתית, האם זה נשמע הגיוני?

חובב רכבים מתחיל :)

פורסם

שלום רב !

אני מצטרף ומסכים לדעתו של המוסך, והייתי נמנע להעיר את המתים מרבצם.

רכב של מבוגרים, שנוסעים קילומטרג נמוך יחסית, תדירות החלפת השמנים ברכב היא בהתאם, בהגיע הרכב אלייך, ואני מניח שאתה תסע לפחות 10אלפים קילומטר או יותר, תדירות החלפת השמן תעלה, ואם תקפיד על שמן אכותי, היקר ביותר והמומלץ לרכבך(להבא ציין את סוג הרכב ושנת היצור, בכותרת או בתוכן), הבוצה הקיימת לא תהווה שום בעייה, והיא תחשב כסבירה.

הייתי נמנע מפלשינג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

אני מצטרף ומסכים לדעתו של המוסך, והייתי נמנע להעיר את המתים מרבצם.

רכב של מבוגרים, שנוסעים קילומטרג נמוך יחסית, תדירות החלפת השמנים ברכב היא בהתאם, בהגיע הרכב אלייך, ואני מניח שאתה תסע לפחות 10אלפים קילומטר או יותר, תדירות החלפת השמן תעלה, ואם תקפיד על שמן אכותי, היקר ביותר והמומלץ לרכבך(להבא ציין את סוג הרכב ושנת היצור, בכותרת או בתוכן), הבוצה הקיימת לא תהווה שום בעייה, והיא תחשב כסבירה.

הייתי נמנע מפלשינג.

בברכה

צביקה

 

תודה רבה צביקה

ופעם הבאה הכותרת תיהיה בהתאם.

 

אגב, סוג הרכב הוא יונאי אלנטרה, אוטומט, שנת 2007.

יד ראשונה, קילומטרג' 65 אלף.

 

נ.ב.

מה התדירות שאני צריך להחליף שמן באוטו כזה ולפי 10 אלף בשנה....

פעם בחצי שנה? פעם בטיפול? יותר מהרגיל בגלל הבצה?

חובב רכבים מתחיל :)

פורסם
תחליף או כל 10,000 ק"מ, או כל שנה.

ובכל מקרה בכל טיפול, גם בטיפול קטן וגם בטיפול גדול.

 

כן , זה בדרך כלל מה שאני עושה.

אז אין הבדל או שיוי בתדירות החלפת השמן אם יש בוצה ....

טוב לדעת

 

ותודה לך ולכולם!

חובב רכבים מתחיל :)

×
×
  • תוכן חדש...