Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי ביטוח מקיף מחברת 9 מיליון.

הם דרשו כי באוטו יהיה אימובלייזר מקורי + יחידת ניתוק עלוקה אלחוטית.

ברשותי שלט LS-635 GUARD ALARM, רציתי לדעת אם זה אכן מתקבל כעלוקה אלחוטית או לא.

כי למעשה כתוב בפוליסה כי מערכת זו היא POINTER EAGLE, שאין לי שום מידע או מושג לגביה.

האם זה חייב להיות הדבר הספציפי הזה ?

פורסם

היו אמורים לשלוח אותך לבדיקת מיגון.

בבדיקת המיגון בודקים האם המיגון הנוכחי עומד בדרישות או לא.

אם עומד בבדיקות אז מנפקים אישור מיגון לביטוח.

את אישור המיגון אתה מעביר לביטוח שלך.

פורסם

מערכת אזעקה של גוארד אין לה שום דבר משותף בין דרישת הביטוח לבין מה שהיא מספקת בהתראה שהיא שולחת אליך לשלט ,וניתוק המנוע שהיא מבצעת, ככל שהיא מבצעת, ככל שהמתקין שהתקין אותה חיבר ניתוק, אינה מתקרבת ברמתה לדרישה של חברת הביטוח.

 

במשפט אחר, אתה צריך להתקין את שבקשו ממך, או לחפש חב' ביטוח אחרת שאינה דורשת מיגון כזה ואינה דורשת תוספת במחיר (או שכן..) הכל לפי שמתאים לך ונתון להסכמתם ואישורם של חב' הביטוח לביטוח מקיף.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מאד ממליץ להתעקש על התקן קווי ולא אלחוטי. דרוש כזה אישור מהביטוח לפני שאתה מתקדם איתם הלאה, ותגיד שהיצרן לא מאשר כי זה מתנגש לך עם השלט האלחוטי. היה לי סרט כזה עם הסוזוקי, שרק אחרי שכמה לקוחות התלוננו הם גילו שלפעמים העלוקה משדרת חזק ומתנגשת עם השלטים. בסוזוקי הביאו מכשיר מנתח תדרים כדי לפתור לי את הבעיה והוכיחו שהעלוקה משדרת באותו התדר כמו השלט אבל בעוצמה גבוהה בהרבה. יצא שנאלצתי לשלם על פירוק והתקנה של התקן חדש, אבל הפעם קווי.

בדיוק בשביל זה יש בחברות הביטוח האלו מחלקת מיגון, שאמורה להציעה לך חלופה. כיום מקובל להמיר עלוקה כזו בינשוף או רוולושן עם כספת למחשב. למרות שזה ידוע שלגנבים זה לא מדגדג...

×
×
  • תוכן חדש...