Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני גר באזור המרכז,ליד רמלה, יש לי סוזוקי אלטו 2011.

אני רוצה לקנות שמן מנוע,איזה סוג עלי לקנות ואיזו חברה מומלצת?

 

תודה

פורסם
שלום,

אני גר באזור המרכז,ליד רמלה, יש לי סוזוקי אלטו 2011.

אני רוצה לקנות שמן מנוע,איזה סוג עלי לקנות ואיזו חברה מומלצת?

 

תודה

ממה שזכור לי במורשה לאלטו מישתמשים בשמן 5/30 של פז.

פורסם

פתח את ספר הרכב וראה את המלצות היצרן.

לאחר מכן גש אל חנות החלפים המועדפת עליך ורכוש שמן בצמיגות ובתקן המתאימים, רצוי סינטטי מלא.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מצטרף לשאלה, קראתי בספר הרכב ורשום שמן 5/30 של פז.

 

אין שמן אחר מומלץ?

 

האם אפשר להשתמש ללא חשש בשמן פז?

כמובן שלא! הרי כידוע, ברגע שתשים שמן של פז במנוע הקרבורטור יפול לתוך הרדיאטור ויעשה סמטוחה מהפלאגים.

 

:screwy:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני אישית הייתי הולך לחפש את השמן המקורי של היצרן, אפילו מבקש מהמוסך להביא אותו,

למשל אצלי בספארק שמו במוסך את השמן המקורי של היצרן ACDelco 5W30 סינטטי מלא ואני מרגיש יחסית רגוע לעומת אם היו שמים שם 5W30 של פז, אם זה פסיכולוגי או לא אף אחד לא יודע...

פורסם

אפשר להשתמש בשמנים של פז ללא חשש והם עומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים

השמן המקורי שמגיע עם האוטו מחו"ל הוא SHELL HELIX ULTRA 5W30 תוכל לרכוש אותו אצל בארקה סחר בתל אביב.

איך אתה יודע שזה השמן ששמים במפעל ?

פורסם
אפשר להשתמש בשמנים של פז ללא חשש והם עומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים

 

 

תודה רבה.

באיזה חנויות ניתן למצוא?

פורסם

לדעתי במפעל ממלאים שמן של אחת החברות הגדולות המקומיות, לפי ארץ ייצור.

 

אם הרכב מיוצר בקוריאה, אז זה של איזה יצרן קויראני רציני שאולי אפילו לא מוכר בארץ, אם בהודו אז יצרן הודי רציני וכו'.

 

 

פורסם
כי בדקתי וראיתי במו עיניי כי רוב המכוניות שהגיעו לארץ צוידו במדבקה של recommend oil Shell Helix Ultra 5W30

 

המדבקה לא אומרת כלום על השמן ששמו במפעל כמו שבוקי אמר זה בדרך כלל שמנים מקומיים כמו למשל ברכבים שיצורו ביפן משתמשים רוב היצרנים בשמן של ניפון אנאוס

אבל המדבקה הזו היא המלצת היצרן ואם השמן ניתן להשגה בארץ אז בהחלט הייתי הולך עליו

 

 

שמנים של פז ראיתי למכירה בתחנות הדלק של פז כמובן

×
×
  • תוכן חדש...