היי,
הופיעה לי התראה על המסך, לא נורה:
Change engine oil soon.
במסך של הרכב רשום:
Remaining oil life 7%.
הרכב עשה בערך כ 11000 והטיפול הראשון שלו בתחילת מאי.
התקשרתי למוסך לברר והוסבר לי שזה תקין ושאין צורך להקדים את הטיפול לרכב.
למי שמבין ומכיר, האם זה תקין באמת?
כשבדקתי את השמן עם המד נותר כחצי.
ושאלה נוספת, במידה וארצה להוסיף מעט שמן לבינתיים עד הטיפול, איזה שמן לקנות ומאיפה?
תודה לכולם 😊