Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא הבנתי את הקטע של השתתפות עצמית וביטול השתתפות עצמית,יש לי בפוליסה סעיף שאומר :

השתתפות עצמית מוקטנת לתיקון במוסך הסדר,סכום של 963 ש"ח,מה זה אומר? האם אני משלם כך או כך 963 ש"ח במקרה של תאונה או שזה אומר שנזק מעל ל963 ש"ח אני לא משלם כלום?

 

ועוד סעיף שאומר כך:גבול אחריות כלפי צד שלישי בשל נזקי רכוש,שההשתתפות העצמית היא 1377 ש"ח מה זה אומר?

 

 

אשמח להבין את זה אחת ולתמיד..

m7kj.jpg
פורסם
עדיין לא הבנתי את הקטע של השתתפות עצמית וביטול השתתפות עצמית,יש לי בפוליסה סעיף שאומר :

השתתפות עצמית מוקטנת לתיקון במוסך הסדר,סכום של 963 ש"ח,מה זה אומר? האם אני משלם כך או כך 963 ש"ח במקרה של תאונה או שזה אומר שנזק מעל ל963 ש"ח אני לא משלם כלום?

 

ועוד סעיף שאומר כך:גבול אחריות כלפי צד שלישי בשל נזקי רכוש,שההשתתפות העצמית היא 1377 ש"ח מה זה אומר?

 

 

אשמח להבין את זה אחת ולתמיד..

 

קח את דבריי בערבון מוגבל .

 

השתתפות העצמית של 963 זה במקרה של תאונה והדרישה היא להיכנס רק למוסך הסדר שליהם ולא מוסך שאתה בוחר .כן כך או כך אתה משלם 963 אם אתה בוחר להפעיל את הפוליסה .בדוק מה אומר העלות ב סעיף אם קיים במקרה של שאתה לא בוחר במוסך שלהם .

וצד שלישי זה הכוונה שאתה אשם בתאונה והצד הנפגע הוא נקרא צד שלישי כלומר אם מפעילים ביטוח במקרה של תאונה שאתה אשם בה ,אתה משלם בכל מצב 1377 בלי קשר לתיקון הרכב שלך .

פורסם
קח את דבריי בערבון מוגבל .

 

השתתפות העצמית של 963 זה במקרה של תאונה והדרישה היא להיכנס רק למוסך הסדר שליהם ולא מוסך שאתה בוחר .כן כך או כך אתה משלם 963 אם אתה בוחר להפעיל את הפוליסה .בדוק מה אומר העלות ב סעיף אם קיים במקרה של שאתה לא בוחר במוסך שלהם .

וצד שלישי זה הכוונה שאתה אשם בתאונה והצד הנפגע הוא נקרא צד שלישי כלומר אם מפעילים ביטוח במקרה של תאונה שאתה אשם בה ,אתה משלם בכל מצב 1377 בלי קשר לתיקון הרכב שלך .

 

 

טוב לא יכולתי להתאפק והתקשרתי לבדוק כדי להבין פעם אחת ולתמיד מה זה אומר,

במידה ואני אשם בתאונה:אני משלם השתתפות עצמית של 1377 שקלים ומתקנים לי ולצד ג' את הנזק,במידה וניכנסתי בעץ סתם דוגמא אני משלם רק 963

 

כל צד אחר שאשם משלם את הנזק וזה לא קשור אליי :-D

m7kj.jpg
פורסם
טוב לא יכולתי להתאפק והתקשרתי לבדוק כדי להבין פעם אחת ולתמיד מה זה אומר,

במידה ואני אשם בתאונה:אני משלם השתתפות עצמית של 1377 שקלים ומתקנים לי ולצד ג' את הנזק,במידה וניכנסתי בעץ סתם דוגמא אני משלם רק 963

 

כל צד אחר שאשם משלם את הנזק וזה לא קשור אליי :-D

 

שים לב גם ש 963 זה רק אם אתה מתקן באחד מהמוסכים שנמצאים בהסדר עם חברת הביטוח.

תיקון במוסך אחר יכול להעלות הרבה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...