Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. יש לי קרייזלר נאון שנת 95.

לפני יותר משנה החלפתי משאבת דלק לאחר שהקודמת הפסיקה לפעול.

הכל היה בסדר עד שבשבוע האחרון בעת נסיעה - לעיתים הרכב נחנק ולפעמים הוא כבה בעמידה ברמזור.

מה הכיוון לדעתכם?

תודה רבה, דורון

פורסם
לאורך הנסיעה הסלד יציב. גם בעמידה הסלד יציב אבל התופעה מופיעה ראנדומאלית רק כאשר הרכב חם

 

האם לאחר שהוא ניכבה הוא מניע בקלות באותה שנייה שאתה מנסה? או שקיים קושי בהנעה?

פורסם

מניע בקלות לאחר שכבה. בדקתי ממש לעומק - זה קורה כאשר הרכב מתחמם . אם הוא עומד הוא כבה ואם הוא בנסיעה אז יש נפילה רגעית בטורים ואז הוא חוזר לנסיעה רגילה

פורסם

בעיית חשמל?

יכול להיות מחבר חשמלי, מחשב, הזנת מתח למחשב. אני הייתי מתחיל משם.

יש הרבה חומר על נאון בפורומים אמריקאים. דורש קצת יכול קריאה באנגלית אבל אני משוכנע שמשם תצא הישועה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
תודה רבה ידידי.

היתי במוסך אבל הבעיה נעלמה באותה שעה . ממש מבאס

 

יש לי נאון 2001 ואתה לא מבין כמה הפורומים האמריקאים עוזרים. יש ממש הכול שם, כל סיפור, בעיה, ופתרון שהיה וכנראה תהיה.

 

מחיפוש מאוד קצר וזריז, העצה הראשונה היא לבדוק נקודות הארקה.

 

הנאון, לטוב ולרע, הוא אחלה רכב ללמוד להתמודד עם תיקונים וטיפולים בעצמך. אני לא ממליץ שיהיה הרכב העיקרי של המשפחה ואצלי הוא לא.

 

אל תשכח: בארה"ב הרכב נמכר תחת המותגים Dodge וPlymouth ודווקא לא קרייזלר. לנאון, קרייזלר היה המיתוג לייצוא בלבד.

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

×
×
  • תוכן חדש...