Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כשלוש שעות קרתה תאונה בין רכב פרטי שבו נהגתי (אופל וקטרה 03) לבין רכב שטח צבאי מסוג סופה ממוגן.

רכב הסופה לא ציית ולא נתן זכות קדימה לרכב בכיכר, פשוט המשיך עד שנפגשנו. לבלום היה מאוחר מדי. הנזק לא רציני הפח מעל גלגל קדמי מימין. אצלו רק גורדה הלוחית רישוי מהבולק ברזל שיש לו מקדימה. החלפנו פרטים, לא רצה להודות באשמה ורק מלמל.

זאת תאונה ראשונה שבה אני מעורב, רציתי לשאול מה התהליך שאני הולך לעבור? הודעתי לחברת ביטוח על המקרה.

(אני מבוטח חובה וצד ג' בלבד).

פורסם

אני מקווה שצילמת את מיקום הרכבים לפני שהזזתם אותם.

באופן כללי, למיטב ידיעתי, אתה צריך לתת את הפרטים לחברת הביטוח שלך והם אמורים לתבוע את צה"ל על עלות התיקון.

התביעה היא נגד צה"ל כי צה"ל לא משלם לחברת ביטוח, הוא מבטח את עצמו כיוון והוא גוף עצום. לכן אין חברת ביטוח לתבוע. (ככה זה היה עד שהשתחררתי ב2010, לא יודע אם זה השתנה. לא בטוח שזה תופס לגבי רכבי הליסינג)

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

צילמתי את המיקום.

לגבי הטיפול בנזק, אני אמור לשלם את הוצאות התיקון ואז רק לאחר שחברת הביטוח תסדיר את ענייני התביעה ותקבל את הכספים מצה"ל אקבל את החזר ההוצאות? (אני סטודנט ואין לי אלפי שקלים להוציא על תיקוני פחחות).

פורסם

בגלל שמדובר בגוף ממשלתי, הכל ילך לאט.

הצבא לא ממהר לשלם לך או לחברות הביטוח.

 

בגלל שיש לך צד ג' ולא מקיף, תצטרך לתקן את המכה במוסך מטעמך ולהשאיר צ'ק לשלושה חודשיים

מקווה שעד אז תקבל את כספך מהצבא.

 

שי.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום,

לפני כשלוש שעות קרתה תאונה בין רכב פרטי שבו נהגתי (אופל וקטרה 03) לבין רכב שטח צבאי מסוג סופה ממוגן.

רכב הסופה לא ציית ולא נתן זכות קדימה לרכב בכיכר, פשוט המשיך עד שנפגשנו. לבלום היה מאוחר מדי. הנזק לא רציני הפח מעל גלגל קדמי מימין. אצלו רק גורדה הלוחית רישוי מהבולק ברזל שיש לו מקדימה. החלפנו פרטים, לא רצה להודות באשמה ורק מלמל.

זאת תאונה ראשונה שבה אני מעורב, רציתי לשאול מה התהליך שאני הולך לעבור? הודעתי לחברת ביטוח על המקרה.

(אני מבוטח חובה וצד ג' בלבד).

אולי ההליך יהיה איתי ,אבל מניסיוני יותר קל לקבל פיצוי מהצבא ,מאשר מחברות הביטוח .

צור איתי רשר אני אנסה לעזור לך , בהליך שיש לעבור .

0546999223 אלי אמרן שמאי רכב .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
אולי ההליך יהיה איתי ,אבל מניסיוני יותר קל לקבל פיצוי מהצבא ,מאשר מחברות הביטוח .

צור איתי רשר אני אנסה לעזור לך , בהליך שיש לעבור .

0546999223 אלי אמרן שמאי רכב .

 

כבר התחלתי את התהליך עם חברת הביטוח, והרכב במוסך ונבחן ע"י שמאי. לי אישית אין לי זמן להתעסק עם זה,הרי לשם זה קיימת חברת הביטוח

 

צה"ל אמור לא רק לכסות את הנזק, אלא גם לפצות בנוסף?

 

עוד שאלה, האם מקובל לקבל החזר על הוצאות נלוות למקרה? לדוגמא, הוצאות דלק בנסיעה למוסך ובחזור.

 

 

 

 

כמו כן,מצאתי את זה:

 

 

הציטוט נלקח מאתר משרד הביטחון, אולי זה יעזור לאחרים בעתיד(את הקישור אי אפשר לצרף).

___________________________________________________________

"

נוהל הגשת תביעות למשהב"ט בגין נזקים שנגרמו ע"י כלי רכב צבאיים

 

א. תביעות בגין נזקי רכוש לרכב אזרחי

להגשת תביעה יש לשלוח אלינו (משהב"ט/ חט' ביטוח ותביעות/ תחום נזקי רכב צבאי, רח' הארבעה 22, ת"א 64734) את התיעוד המפורט להלן :

*הודעה על התאונה - טופס הגשת תביעה בגין נזקי רכב צבאי

יש להקפיד על מסירת פרטים מלאים ומדויקים על מנת להקל ולזרז זמן הטיפול בפנייתך.

*דו"ח שמאי ותמונות נזק מקוריות

*חשבונית תיקון וחשבונית שכ"ט שמאי – מקוריות

*אישור אי- הגשה מקורי מחברת הביטוח בה מבוטח רכבכם או תצהיר בדבר העדר ביטוח מקיף במועד התאונה

*העתק רישיון הרכב

*אישור הפסדים מחברת הביטוח, במקרה בו הופעלה הפוליסה

לאחר קבלת התיעוד הדרוש ייפתח תיק ויועבר למשטרה הצבאית לבדיקת גרסת הנהג הצבאי המעורב באירוע הנטען.

עם קבלת תיק המשטרה הצבאית ובהתאם לקביעה בדבר אחריות הנהג הצבאי לקרות התאונה, ייבדק דו"ח השמאי מטעמכם ע"י שמאי מטעם משרד הביטחון.

 

עם סיום הבדיקות וגיבוש עמדה בתביעה, יישלח מכתב ובו סכום הצעתנו לפיצוי בצירוף כתב קבלה ושחרור.

לאחר קבלת כתב קבלה והשחרור חתום על ידכם, בצרוף העתק דוגמת המחאה מחשבון הבנק אליו הנכם מעוניינים להעביר את סכום הפיצויים, תועבר הוראת תשלום לאגף הכספים במשרד הביטחון, לביצוע התשלום.

 

עפ"י הנחיות החשב הכללי – משרדי הממשלה אינם מנפיקים המחאות תשלום, אלא מבצעים תשלומים ישירות לחשבון הבנק של הזכאי ולפיכך חשוב שיתוף הפעולה והעברת אסמכתא בדבר החשבון אליו יועבר התשלום לו הנכם זכאים.

"

______________________________________-

פורסם

אפשר לדרוש הכל. דלק על נסיעות למוסך, רכב חלופי, ריחן שהתבזבז לך ברכב. השאלה היא מה יסכימו לשלם. איזה פיצוי אתה רוצה? עשו לך את נזק, יתקנו לך את עלות הנזק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הצבא ישלם את עלויות תיקון הנזק שנגרם לרכב באירוע, הוצאות דלק למוסך וחזרה. כמו כן, פיצוי הולם על אי הנוחות והזמן שבזבזתי על העניין.

אני מבקש יותר מדי?

פורסם

לא נהוג לקבל כסף על 'עוגמת נפש' בגין תאונה, בטח שלא מהביטוח.

אם אתה רוצה פיצוי הולם על אי הנוחות והזמן שביזבזת - תתבע אותם בבית משפט (בהצלחה)

אגב, קח בחשבון שגם ההחזר מהביטוח יכול להיות ארוך, כיוון שנהג הסופה ככל הנראה יכחיש שהוא אשם, כדי למנוע את העונש הצבאי (בדרך כלל מקבלים ריתוקים וכו'..)

פורסם

אני מבקש יותר מדי?

 

כן.

אם תבקש לתבוע כזה דבר מחברת ביטוח, הם עוד יורידו 20% ממה שהם חייבים לתת לך, רק בשביל לשגע אותך.

פורסם
כבר התחלתי את התהליך עם חברת הביטוח, והרכב במוסך ונבחן ע"י שמאי. לי אישית אין לי זמן להתעסק עם זה,הרי לשם זה קיימת חברת הביטוח

 

צה"ל אמור לא רק לכסות את הנזק, אלא גם לפצות בנוסף?

 

עוד שאלה, האם מקובל לקבל החזר על הוצאות נלוות למקרה? לדוגמא, הוצאות דלק בנסיעה למוסך ובחזור.

 

 

 

 

כמו כן,מצאתי את זה:

 

 

הציטוט נלקח מאתר משרד הביטחון, אולי זה יעזור לאחרים בעתיד(את הקישור אי אפשר לצרף).

___________________________________________________________

"

נוהל הגשת תביעות למשהב"ט בגין נזקים שנגרמו ע"י כלי רכב צבאיים

 

א. תביעות בגין נזקי רכוש לרכב אזרחי

להגשת תביעה יש לשלוח אלינו (משהב"ט/ חט' ביטוח ותביעות/ תחום נזקי רכב צבאי, רח' הארבעה 22, ת"א 64734) את התיעוד המפורט להלן :

*הודעה על התאונה - טופס הגשת תביעה בגין נזקי רכב צבאי

יש להקפיד על מסירת פרטים מלאים ומדויקים על מנת להקל ולזרז זמן הטיפול בפנייתך.

*דו"ח שמאי ותמונות נזק מקוריות

*חשבונית תיקון וחשבונית שכ"ט שמאי – מקוריות

*אישור אי- הגשה מקורי מחברת הביטוח בה מבוטח רכבכם או תצהיר בדבר העדר ביטוח מקיף במועד התאונה

*העתק רישיון הרכב

*אישור הפסדים מחברת הביטוח, במקרה בו הופעלה הפוליסה

לאחר קבלת התיעוד הדרוש ייפתח תיק ויועבר למשטרה הצבאית לבדיקת גרסת הנהג הצבאי המעורב באירוע הנטען.

עם קבלת תיק המשטרה הצבאית ובהתאם לקביעה בדבר אחריות הנהג הצבאי לקרות התאונה, ייבדק דו"ח השמאי מטעמכם ע"י שמאי מטעם משרד הביטחון.

 

עם סיום הבדיקות וגיבוש עמדה בתביעה, יישלח מכתב ובו סכום הצעתנו לפיצוי בצירוף כתב קבלה ושחרור.

לאחר קבלת כתב קבלה והשחרור חתום על ידכם, בצרוף העתק דוגמת המחאה מחשבון הבנק אליו הנכם מעוניינים להעביר את סכום הפיצויים, תועבר הוראת תשלום לאגף הכספים במשרד הביטחון, לביצוע התשלום.

 

עפ"י הנחיות החשב הכללי – משרדי הממשלה אינם מנפיקים המחאות תשלום, אלא מבצעים תשלומים ישירות לחשבון הבנק של הזכאי ולפיכך חשוב שיתוף הפעולה והעברת אסמכתא בדבר החשבון אליו יועבר התשלום לו הנכם זכאים.

"

______________________________________-

 

בתור אחד שהיום קיבל את הצ'ק שלו אחרי "ניצחון" בתביעת צד ג', הצחיק אותי נורא המשפט

"לי אישית אין לי זמן להתעסק עם זה,הרי לשם זה קיימת חברת הביטוח". את בטח תייר שנחת אתמול משוודיה.

 

כפרות על ראשך היפה. כשאין לך מקיף אין לחברת הביטוח שלך שום אינטרס להתעסק בתביעה שלך, קרי ללחוץ על החברה השניה לשלם כי הם לא יצטרכו לשלם לך כלום גם אם התביעה שלך תדחה. סתם כדי לסבר את האוזן במקרה סטנדרטי שבו הנהג השני הודה באשמה לקח לי 75 יום ועשרות שיחות טלפון עד שקבלתי את הכסף..

 

בארץ כולם ממהרים לגבות אף אחד לא ממהר לשלם ואף אחד לא ממהר לרדוף בשבילך שתקבל את הכסף שלך.

אם אין לצהל ביטוח יכול להיות שתצטרך לתבוע אותו לבד ולא בטוח מה חברת הביטוח שלך תוכל לעשות בשבילך, מה שכן בטוח שזה יהיה סבוך מאד בירוקרטית כמו כל דבר בצהל.

 

אם חלמת על שגר ושכח כדאי שתתעורר.

פורסם

שלום

בתור אחד אם הרבה נסיון של תאונות צבא -אזרחי אן צבא -צבא .

צה"ל משלם רק את הנזק של הרכב ואת השמאי לא תצליח לראות ממנו שקל נוסף .

לדוגמא הקצין רכב שלי פגעו לו ברכב האזרחי שלו אם ריאו .

"תבע" את הצבא על הנזק שתיקן לבד ,וקיבל את כל הכסף שלו אחרי כ2 חודשים שרדף אחריהם . וזה בן אדם מאד מקושר ,אז לך יקח יכול להיות טיפה יותר ,ותקבל הכל .

×
×
  • תוכן חדש...