Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול בלילה נתפסתי ע״י שוטר בכביש שבין לטרון לכיוון אשדוד,

מהירות הנסיעה בכביש היא 90 קמ״ש והשוטר ננעל עליי ב-138.

במהלך 6 שנותיי על הכביש מעולם לא נעצרתי על ידי שוטר ואני נקי מעבירות וכמובן דוחו״ת.

השוטר רשם בדו״ח שלטענתי נסעתי על 120 קמ״ש, ציין שאני נקי מעבירות ושאני סטודנט במטרה להתחשב.

השוטר זימן אותי לשימוע באגף התעבורה באשדוד,

וחודש לאחריו לבית משפט בירושלים.

בכל מקרה- איך אני יוצא מזה הכי טוב שאפשר?

אני מודע לזה שנסעתי מהר אבל מה הסיכויים שלי מול הקצין תעבורה?

אשמח לעזרה ופחות להטפת מוסר... אני לא ילד.

תודה!

פורסם

לעולם לא מודים

קצין המשטרה אם יהיה במצב רוח טוב לא יפסול את רישיונך, את זה הוא ישאיר לבית המשפט.

 

איזה מכשיר תפס אותך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תפסה אותי הדבורה.

נקווה לטוב מחר מול הקצין.

 

ולזה שהגיב מתחת,

ביקשתי אם אפשר שאנשים כמוך פחות יגיבו לי כי זה לא תורם לכלום.. אין לי את הכוחות להתמודד מול יפי נפש כמוך.

יש לכם בפורום הזה הרבה רבנים וצדיקים.. חבל על הזמן.

פורסם

לדבורה יש שני ״מודולים״ של אכיפת מהירות (רדאר, ופונקציית ״שעון עצר״).

 

יש סיכוי והתמזל מזלך ומדידת המהירות נעשתה ע״י פונקצית ״שעון עצר״?

ניתן בקלות להפריך את אמינותה (יותר נכון את הדיוק של שיטת המדידה הקרויה ״שעון עצר״)

פורסם
נכון, אתה לא ילד. אתה עבריין תנועה. איזו עזרה אתה רוצה בדיוק? לחמוק מעונש על עבירה שביצעת?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=472357

גם אם הוא הבנאדם הכי נבזה בעולם, אנחנו כאן כדי לייעץ משפטית. אם אתה חושב שהוא אדם רע, אתה יכול שלא לייעץ לו.

 

פות"ש, באופן כללי העבר התעבורתי שלך משחק לטובתך. תתחיל מזה שתתחנן אצל הקצין לרחמים, ותמציא תירוץ שלשמו אתה חייב את הרכב. יחד עם 6 שנים נקיות וטיפה מצב רוח טוב הוא לא ישלול לך את הרישיון. זה לא יעיד כלום על המשפט, אבל לפחות יהיה לך רישיון לעוד חודש, כדי שתוכל לנסוע לאגד לקנות רב-קו. אם הכסף פחות חשוב לך מהרישיון אתה יכול לשכור עו"ד, שאולי ימזער נזקי שלילה, אבל יעלה לך הרבה כסף. אם אתה מעדיף לא לבזבז אלפי שקלים על עו"ד, אתה יכול לגשת למשפט לבד, ולקוות לטוב מול השופט.

 

אם תעלה לכאן סריקה של הדו"ח ללא פרטיך המזהים אולי נמצא בו טעות, שעלולה לפסול אותו. אם כי המקרים האלה נדירים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לדבורה יש שני ״מודולים״ של אכיפת מהירות (רדאר, ופונקציית ״שעון עצר״).

 

יש סיכוי והתמזל מזלך ומדידת המהירות נעשתה ע״י פונקצית ״שעון עצר״?

ניתן בקלות להפריך את אמינותה (יותר נכון את הדיוק של שיטת המדידה הקרויה ״שעון עצר״)

הוא הודה שנהג ב120 קמ"ש.

הערוץ של הפרכת אמינות המדידה כבר לא רלוונטי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

avz

אתה לא עשית בחייך אף פעם עבירת תנועה?

 

Alexkoog

קודם כל עשית טעות קשה כשאמרת (ואני מניח שנכתב תחת "תגובת הנהג") שנסעת במהירות כלשהי, התגובה היחידה שאתה אמור להגיד במקרה כזה היא "נסעתי כחוק" זה הכל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ראשית, כן עברתי עברות תנועה אבל לא ניסיתי כל מיני בכיות והתחכמויות כדי להתחמק מהקנס.

שנית , לשמחתי יש לי סולם ערכים שונה מאשר לחלק מאנשי הפורום ומסתבר שגם למנהליו.לשמחתי, יש לי חיים מלבד הפורום הזה ואין לי ספק שהודעה זו תימחק כמו שנמחקו קודמותיה. אז מי שיספיק לקרוא, יספיק. הגיון מוזר יש למי שמנהל את הפורום הזה. אחד החברים כאן קרא לי טיפש, אבל לעומת זאת לי העניקו "התראה" (וואוו, פחד מוות...)בגין העלבת חבר פורום.אורוול ידידנו, התרחישים שלך מתממשים (אני מקווה שאתם יודעים במי מדובר). שלא לדבר על כך שיש פה חופש ביטוי משונה.

פורסם

מותר לי להניח שלא קיבלת דו"חות על כל עבירות התנועה שביצעת, אפילו לא על רובן, ולמעשה לא על החמורות שביניהן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לעולם לא מודים

קצין המשטרה אם יהיה במצב רוח טוב לא יפסול את רישיונך, את זה הוא ישאיר לבית המשפט.

 

איזה מכשיר תפס אותך?

 

איזה התנהגות מומלצת כשתופסים אותך על עבירות כאלה? פשוט לשתוק? להגיד משהו ספציפי?

 

נגיד במקרה הנ"ל - מה היה הכי חכם להגיד?

פורסם
התגובה היחידה שאתה אמור להגיד במקרה כזה היא "נסעתי כחוק" זה הכל.

 

חמשה-שה תווים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בכל מקרה עברתי שימוע היום אצל קצין משטרה, אמרתי את כל האמת שלי ,

ולצערך חברינו הצדיק, הקצין החליט שלא לשלול אותי עקב עבר נקי.

בטח לא תישן בלילה טוב....

פורסם
ראשית, כן עברתי עברות תנועה אבל לא ניסיתי כל מיני בכיות והתחכמויות כדי להתחמק מהקנס.

שנית , לשמחתי יש לי סולם ערכים שונה מאשר לחלק מאנשי הפורום ומסתבר שגם למנהליו.לשמחתי, יש לי חיים מלבד הפורום הזה ואין לי ספק שהודעה זו תימחק כמו שנמחקו קודמותיה. אז מי שיספיק לקרוא, יספיק. הגיון מוזר יש למי שמנהל את הפורום הזה. אחד החברים כאן קרא לי טיפש, אבל לעומת זאת לי העניקו "התראה" (וואוו, פחד מוות...)בגין העלבת חבר פורום.אורוול ידידנו, התרחישים שלך מתממשים (אני מקווה שאתם יודעים במי מדובר). שלא לדבר על כך שיש פה חופש ביטוי משונה.

 

אתה מכיר פה מישהו אישית שאתה יכול לדבר על הערכיות שלו? יש כאן אחלה של חופש ביטוי כל עוד הוא בגבולות הטעם הטוב. המטרה של הפורום הזה היא לייעץ משפטית ולא לשפוט אנשים. זה מתחיל עם תגובה ממך, ואחר כך נהיה פה שרשור של 15 עמודים רק על מהירות. בסוף, ויכוחים יורדים לפסים אישיים, ופותח השרשור, שסה"כ ביקש עזרה משפטית, נותר ללא תשובה. אז, אני שמח לשמוע שיש לך חיים מחוץ לפורום, אני גם שמח שיש לך ערכים של חסיד אומות עולם. אבל, בפורום הזה יש חוקים, שמטרתם לייעל את תפקידו של הפורום. כנס לאוף טופיק, פתח שרשור על מוסר, ותאמין לי שלא רק שלא ינעלו לך, אלא אפילו יתדיינו אתך בצורה הברורה ביותר. אני כותב את זה כאחד, שמדי פעם גם זורק איזו הערה שיפוטית, וכעת משתדל להימנע מכך. למה כשאני נכנס לשרשור על מישהו ששומע מוסיקה ב100000 דיצבלים ואז לא מבין מה הבעיה עם זה, לא בא לי להעיר לו? אז אני מתאפק, כי כשלא מתאפקים, קורה מה שקרה בשרשור ההוא. 100 תגובות ורק 2 שקשורות לנושא.

(ד"ש לבלייר).

 

בכל מקרה עברתי שימוע היום אצל קצין משטרה, אמרתי את כל האמת שלי ,

ולצערך חברינו הצדיק, הקצין החליט שלא לשלול אותי עקב עבר נקי.

בטח לא תישן בלילה טוב....

 

זה שלב 1. השאלה היא מה תעשה במשפט. עו"ד יעלה לך הרבה כסף אבל יוכל להוציא אותך ללא שלילה. ללא עו"ד אתה נטול לרחמיו של השופט. שיקול שלך.

בהצלחה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...