Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם,

אתמול בלילה נתפסתי ע״י שוטר בכביש שבין לטרון לכיוון אשדוד,

מהירות הנסיעה בכביש היא 90 קמ״ש והשוטר ננעל עליי ב-138.

במהלך 6 שנותיי על הכביש מעולם לא נעצרתי על ידי שוטר ואני נקי מעבירות וכמובן דוחו״ת.

השוטר רשם בדו״ח שלטענתי נסעתי על 120 קמ״ש, ציין שאני נקי מעבירות ושאני סטודנט במטרה להתחשב.

השוטר זימן אותי לשימוע באגף התעבורה באשדוד,

וחודש לאחריו לבית משפט בירושלים.

בכל מקרה- איך אני יוצא מזה הכי טוב שאפשר?

אני מודע לזה שנסעתי מהר אבל מה הסיכויים שלי מול הקצין תעבורה?

אשמח לעזרה ופחות להטפת מוסר... אני לא ילד.

תודה!

 

שלום לך ראשית אתה לא עבריין תנועה כמו שהגיבו כאן כמה, שנית עם נהגת במהירות 138 כמו שציינת ויש לך 6 שנים רשיון ואן לך עבירות תנועה אז,אותו קצין רואה את זה כי הרכז מוציא את גליון הרשאות והוא לא חייב לקחת את רשיון הנהיגה ,אם מותר 90 קמ"ש נהגת 8 קמ"ש מעל ברירת משפט,אני מציע לך להפוך את הדוח ולשלוח מאחור מודה בעובדות ולכתוב שאתה מבקש מבית משפט להקל בעונש אתה תקבל קנס של בערך 850 שח ובזה תם ונישלם המשפט שלך

פורסם
ראשית, כן עברתי עברות תנועה אבל לא ניסיתי כל מיני בכיות והתחכמויות כדי להתחמק מהקנס.

שנית , לשמחתי יש לי סולם ערכים שונה מאשר לחלק מאנשי הפורום ומסתבר שגם למנהליו.לשמחתי, יש לי חיים מלבד הפורום הזה ואין לי ספק שהודעה זו תימחק כמו שנמחקו קודמותיה. אז מי שיספיק לקרוא, יספיק. הגיון מוזר יש למי שמנהל את הפורום הזה. אחד החברים כאן קרא לי טיפש, אבל לעומת זאת לי העניקו "התראה" (וואוו, פחד מוות...)בגין העלבת חבר פורום.אורוול ידידנו, התרחישים שלך מתממשים (אני מקווה שאתם יודעים במי מדובר). שלא לדבר על כך שיש פה חופש ביטוי משונה.

 

הבעיה היא לא הערכים שלך, אלא אי התאמתם לפורום חובבי רכב. אימרות כמו שלך הן התחסדות וחמור מכך, חוטאות למטרת פורום ייעוץ משפטי. אני מניח (תקן אותי אם אני טועה) שהיית שמח לעונש בלא משפט על חשד לעבירות תנועה - אז למזלנו אנחנו עדיין במדינה דמוקרטית וזה לא יקרה. מה שחמור אף יותר, זה שבתור חבר בפורום חובבי רכב אתה לא מבין שבגדול, פות"ש לא עשה שום דבר נורא. ההשוואה לאורוול, אגב, לא במקום, כי זהו פורום פרטי - רוצה תכתוב (כשבכך אתה מקבל את כללי המקום), לא רוצה - אף אחד לא מכריח אותך.

 

בכל מקרה עברתי שימוע היום אצל קצין משטרה, אמרתי את כל האמת שלי ,

ולצערך חברינו הצדיק, הקצין החליט שלא לשלול אותי עקב עבר נקי.

בטח לא תישן בלילה טוב....

 

ברכותיי, כל הכבוד! מצטרף להמלצות על עו"ד מומחה בתחום, תזדקק לו - כרגע זו אפילו לא חצי הדרך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שלום לך ראשית אתה לא עבריין תנועה כמו שהגיבו כאן כמה

 

בטח שהוא כן, כמו כולנו :wink: זו הבעיה שלו, שמעשהו מוגדר כעבירה - זו הסיבה שהוא פה ומחפש פתרון למצב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...