Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי הונדה סיוויק 2008 אוטומטית

באתר של הונדה הם לא מפרטים מה צריך לעשות בטיפול 195.000

מישהוא יודע ?

 

האם יש רצועת טיימינג ? ואם כן מתי מחליפים ?

 

בתודה מראש

8)

פורסם

האוטו אצלך מהיום הראשון? תוכל לספר קצת היסטוריה מה עבר עליו? סתם מעניין אותי כי יש לי רכב בדיוק כזה ומעניין אותי איך הוא ב-195000.

לא רשום אכן באתר, אבל לדעתי מחליפים דברים רגילים ודברים נוספים שמחליפים למשל כל מרווח ק"מ מסוים. למשל, ב-90,000 מחליפים פלאגים, אז תדע נניח שאם ב-90,000 החלפת אז שוב ב-180,000. אם יש משהו שלא מתפקד או משהו שלא הוחלף מעולם אז מחליפים. למשל כל 75000 מחליפים גם שמן קיר ומסנן דלק, אז ב-150,000 מחליפים את זה. בכללי בכל טיפול מחליפים שמן ופילטרים.

למיטב ידיעתי ואני מקווה שאיני טועה, אין טיימינג.

פורסם
האוטו אצלך מהיום הראשון? תוכל לספר קצת היסטוריה מה עבר עליו? סתם מעניין אותי כי יש לי רכב בדיוק כזה ומעניין אותי איך הוא ב-195000.

לא רשום אכן באתר, אבל לדעתי מחליפים דברים רגילים ודברים נוספים שמחליפים למשל כל מרווח ק"מ מסוים. למשל, ב-90,000 מחליפים פלאגים, אז תדע נניח שאם ב-90,000 החלפת אז שוב ב-180,000. אם יש משהו שלא מתפקד או משהו שלא הוחלף מעולם אז מחליפים. למשל כל 75000 מחליפים גם שמן קיר ומסנן דלק, אז ב-150,000 מחליפים את זה. בכללי בכל טיפול מחליפים שמן ופילטרים.

למיטב ידיעתי ואני מקווה שאיני טועה, אין טיימינג.

 

 

האוטו נוסע מצויין וכמעט ללא תקלות.

החלק היחיד שהחלפתי היה תושבת מנוע שהעלות שלה חליפית כולל עבודה למיטב זכרוני -בסביבות 250 ש"ח.

הבעיה ברכב שלי זו רעידה של כל הרכב בסביבות 90 קמ"ש

×
×
  • תוכן חדש...