האוטו נוסע מצויין וכמעט ללא תקלות.
החלק היחיד שהחלפתי היה תושבת מנוע שהעלות שלה חליפית כולל עבודה למיטב זכרוני -בסביבות 250 ש"ח.
הבעיה ברכב שלי זו רעידה של כל הרכב בסביבות 90 קמ"ש
שלום
יש לי הונדה סיוויק 2008 אוטומטית
באתר של הונדה הם לא מפרטים מה צריך לעשות בטיפול 195.000
מישהוא יודע ?
האם יש רצועת טיימינג ? ואם כן מתי מחליפים ?
בתודה מראש