Jump to content

נרמדעת

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נרמדעת

  1. האוטו נוסע מצויין וכמעט ללא תקלות. החלק היחיד שהחלפתי היה תושבת מנוע שהעלות שלה חליפית כולל עבודה למיטב זכרוני -בסביבות 250 ש"ח. הבעיה ברכב שלי זו רעידה של כל הרכב בסביבות 90 קמ"ש
  2. שלום יש לי הונדה סיוויק 2008 אוטומטית באתר של הונדה הם לא מפרטים מה צריך לעשות בטיפול 195.000 מישהוא יודע ? האם יש רצועת טיימינג ? ואם כן מתי מחליפים ? בתודה מראש
  3. 195.000 קמ הרכב לא מושך לשום צד הרעידות הן מהירות ולצדדים וחולפות במהירות גבוהה יותר כן עשו איזון
  4. הרעידות בכול הרכב התחושה בכיסא נהג כאילו הרכב רועד לצדדים הרכב נסע 195.000 ק"מ
  5. האם מישהוא ניתקל בתופעה של רעידות של כל הרכב (לא ההגה) במהירות של כ-90 קמ"ש? הרעידות לא מהצמיגים כי גם לאחר החלפת 4 צמיגים הרעידות המשיכו.
×
×
  • תוכן חדש...