Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האנס, זה לא לפתוח את העיניים כמו שמסכי HD בסלולריים, זה לא יותר מאשר גימיק.

 

רק אתמול הלכתי לחנות של סמסונג והשוואתי אחד ליד השני את הגלקסי אס4(צפיפות של 441 פיקסלים) ואת הגלקסי אס 4 מיני(צפיפות של 256)

 

בכנות? אתה מצליח לראות את ההבדל רק כששני המכשירים אחד ליד השני. בלי זה, אין סיכוי שבאחד תגיד בוודאות שהמסך יותר טוב מאשר בשני.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רואה ששני המכשירים הפופולריים ביותר בקרב חברי הפורום (ובקרב הזייפנים גם כן, לא במקרה...) הם ה S4 וה HTC ONE

S4 יש לי פה כרגע, HTC ONE בקרוב מאוד. בימים הקרובים אעלה כמה תמונות ופוינטרים מדויקים בנוגע לשניהם, איך לזהות זיוף ב 100% ובקלות. אולי זה יחסוך לכמה מהחבר'ה פה כסף ועוגמת נפש.

פורסם
אחת המסקנות הלא-מפתיעות מהשרשור הזה והשרשור הקודם,

הוא שהמשתמשים הממוצעים ממש לא זקוקים לרזולוציה גבוהה במכשירי הטלפון,

כי הם לא מבחינים בהבדל... :shock:

 

בחיאת זומזום, אנשים, מה נסגר אתכם? בנצ'מרקים?! תוכנות?!

קחו את העיניים שלכם, כן, כן, העיניים היפות והחמודות שלכם, ותצמידו אותן למסך, כן, כן, ממש להצמיד, לא כאילו!

איך אפשר לפספס רזולוציה נמוכה!??

 

אפשר, בקלות. עד שאתה לא מבין מה לחפש או רגיל למסך עם רזולוציה גבוהה יותר, לא תוכל להבחין. לצורך העניין גם 720P על מסך 5 אינץ' זו לא רזולוציה נמוכה בכלל ולרוב האנשים המסך יראה די קרוב למושלם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

טוב, אני מרים ידיים.

תישארו עם s2 ואייפון 3, חבל על הכסף. בשיא הרצינות.

איפה ליביור כשצריך אותו...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנה השוואה של מקורי מול המכשיר שלי:

 

רואים הבדל במסך?

אולי קצת בגוון של הצבעים.

1292915_10151937893517682_2069521308_o.jpg

 

רגע... אז האיכות צילום לא משתווה למראה עיניים? נכון! אז צילמתי מקרוב כדי שיהיה אפשר באמת להבחין בהבדל.

אבל גם פה ההבדל לא ניכר לעין, ובוודאי שלא כאשר מסתכלים על מכשיר יחיד ללא רפרנס למקור.

1274384_10151937935137682_958415649_o.jpg

 

רק בהגדלה אפשר להבחין בהבדל בגודל הפיקסלים, אבל בינינו, תמונה בהגדלה של הזיוף היתה יכול לעזור לי לזהות שזה זיוף?

 

1275092_10151937935132682_1923518440_o.jpg

פורסם

שלא לדבר על ההבדל בשחור... ובאדום... ובירוק...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
שלא לדבר על ההבדל בשחור... ובאדום... ובירוק...

 

לבנאדם מהשורה שלא יודע למה לצפות אין שום דרך לדעת בבידוד שהמכשיר הזה הוא זיוף. זה הכל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אז שבנאדם מהשורה יפעיל את הדבר הזה ששמו היגיון

ויבין שהמחיר נמוך מדי!

לא רוצים להפעיל היגיון ולא רוצים לאמץ את העיניים

אבל כן מוכנים לנסוע רחוק ולהתברבר במשך שעות

עם מוכרים מפוקפקים בשביל המחיר, הו, המחיר,

אותה שורה עם מספרים שמשתקת כל ניסיון להפעיל שיקול דעת.

 

זה כמו המאזדות למיניהן שנמכרות בהזמנה מראש,

לפני שמגיע אפילו רכב לתקינה בארץ.

מי שמוכן להשכיב חצי משכורת על כולה טלפון נייד,

אולי כדאי שיתנסה אתו קודם באיזו חנות או אצל חבר וכיו"ב,

ויבדוק האם הוא צריך דבר כזה בכלל. לפני שמתחילים לחשוב על המחיר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אכן כמו שהזהרתי בדיון הקודם- הסינים מייצרים כיום העתקים מדוייקים ממש כמו שטאנצ גם פיזית וגם מרמים בפירוט החומרה בתוכנה.

לאדם פשוט אין סיכוי לגלות את הזיוף.

 

אבל מה שמדהים אותי שאנשים שרוב הסיכויים בעבר היה להם מכשיר גלאקסי2 לא מצליחים עדיין לשים לב להבדל הענק שקיים בין מסך הLCD למסך האמולד הזוהר בצבעים לא טבעיים + צבע שחור שהוא שחור אמיתי ללא תאורה, להבדיל ממסך LCD.

 

והפרט שהכי קל בעזרתי ליראות את הזיוף- שימו לב לעדשת המצלמה! המצלמה עולה הרבה כסף יחסית במכשירים הנ"ל- ואין מצב שתיראו גודל עדשה זהה במכשיר סיני זול כמו במכשיר המקורי + תצלמו תמונה ותיראו אם זו מצלמה של מכשיר ב3000 שקל!.

המסך והמצלמה זו הדרך הכי קלה ופשוטה לזהות את הזיוף.

 

פותח הדיון- במיקרה שלך לא נפלת חזק כמו בדיון הקודם, בכל זאת יש לך מכשיר טוב עם מעבד קוואד ומסך IPS 1280/720.

מכשיר שכזה שווה כ1000 ש"ח כולל מס בארץ.

 

תהנה ותילמד לפעם הבאה :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אז שבנאדם מהשורה יפעיל את הדבר הזה ששמו היגיון

ויבין שהמחיר נמוך מדי!

לא רוצים להפעיל היגיון ולא רוצים לאמץ את העיניים

אבל כן מוכנים לנסוע רחוק ולהתברבר במשך שעות

עם מוכרים מפוקפקים בשביל המחיר, הו, המחיר,

אותה שורה עם מספרים שמשתקת כל ניסיון להפעיל שיקול דעת.

 

זה כמו המאזדות למיניהן שנמכרות בהזמנה מראש,

לפני שמגיע אפילו רכב לתקינה בארץ.

מי שמוכן להשכיב חצי משכורת על כולה טלפון נייד,

אולי כדאי שיתנסה אתו קודם באיזו חנות או אצל חבר וכיו"ב,

ויבדוק האם הוא צריך דבר כזה בכלל. לפני שמתחילים לחשוב על המחיר...

 

מסכים - רק לסבר את האוזן , קראתי במוסף כלכלה של ידיעות מיום שישי , לקוחות שקנו בתום לב כרטיסים במחלקת עסקים לניו יורק מאח בבית חולים שמכר להם סיפור שאלו כרטיסים עודפים של משרד החוץ , כשבפועל הוא קנה את הכרטיסים מחברת התעופה עם צ'ק דחוי בטענה שזה לאנשים חולים שחייבים לטוס לטיפול , ומכר לאנשים במחיר זול יותר והרוויח , החברה תבעה את האנשים שקנו את הכרטיסים והשופטת פסקה לטובתה בטענה שאנשים צריכים להפעיל שיקול דעת ולבדוק ולא כל דבר הוא תום לב.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אז שבנאדם מהשורה יפעיל את הדבר הזה ששמו היגיון

ויבין שהמחיר נמוך מדי!

לא רוצים להפעיל היגיון ולא רוצים לאמץ את העיניים

אבל כן מוכנים לנסוע רחוק ולהתברבר במשך שעות

עם מוכרים מפוקפקים בשביל המחיר, הו, המחיר,

אותה שורה עם מספרים שמשתקת כל ניסיון להפעיל שיקול דעת.

 

זה כמו המאזדות למיניהן שנמכרות בהזמנה מראש,

לפני שמגיע אפילו רכב לתקינה בארץ.

מי שמוכן להשכיב חצי משכורת על כולה טלפון נייד,

אולי כדאי שיתנסה אתו קודם באיזו חנות או אצל חבר וכיו"ב,

ויבדוק האם הוא צריך דבר כזה בכלל. לפני שמתחילים לחשוב על המחיר...

 

מה שאתה אומר נכון אולי למקרים אחרים - אבל לא קשור למקרה הספציפי שלי.

מחיר נמוך מדי? מסנוור ממנו?!? 2150 למכשיר יד שניה שנקנה באילת ב-2400 שקל זה נמוך מדי?

לנסוע רחוק במשך שעות? איפה אתה חושב שפגשתי אותו? באילת?

בבקשה ממך, אל תמציא דברים שלא קרו.

 

 

 

תודה על הפרסום!

נקווה שהנוכלים יתפסו.

 

אכן כמו שהזהרתי בדיון הקודם- הסינים מייצרים כיום העתקים מדוייקים ממש כמו שטאנצ גם פיזית וגם מרמים בפירוט החומרה בתוכנה.

לאדם פשוט אין סיכוי לגלות את הזיוף.

 

אבל מה שמדהים אותי שאנשים שרוב הסיכויים בעבר היה להם מכשיר גלאקסי2 לא מצליחים עדיין לשים לב להבדל הענק שקיים בין מסך הLCD למסך האמולד הזוהר בצבעים לא טבעיים + צבע שחור שהוא שחור אמיתי ללא תאורה, להבדיל ממסך LCD.

 

והפרט שהכי קל בעזרתי ליראות את הזיוף- שימו לב לעדשת המצלמה! המצלמה עולה הרבה כסף יחסית במכשירים הנ"ל- ואין מצב שתיראו גודל עדשה זהה במכשיר סיני זול כמו במכשיר המקורי + תצלמו תמונה ותיראו אם זו מצלמה של מכשיר ב3000 שקל!.

המסך והמצלמה זו הדרך הכי קלה ופשוטה לזהות את הזיוף.

 

פותח הדיון- במיקרה שלך לא נפלת חזק כמו בדיון הקודם, בכל זאת יש לך מכשיר טוב עם מעבד קוואד ומסך IPS 1280/720.

מכשיר שכזה שווה כ1000 ש"ח כולל מס בארץ.

 

תהנה ותילמד לפעם הבאה :-)

 

היו פה באמת כמה פרטים מסגירים, שהייתי יכול לשים לב אליהם בקלות בזמן הרכישה. אבל חוכמה בדיעבד, זה תמיד קל.

כמו שכבר אמרתי (ואני חוזר שוב), טרחתי לבדוק אך ורק מספר דברים שמצאתי ביו-טיוב בסרט שמראה את ההבדלים בין מקורי למזוייף, ועל סמך זה קבעתי שהמכשיר מקורי ופה היתה הטעות שלי. מיד לאחר בדיקת הדברים האלו, האמנתי למוכר, ופה זה כבר היה אבוד.

המחיר כלל לא סנוור אותי כמו שחלק חושבים פה.

בנוסף, למדתי שחשוב לבדוק הכל(!) וזה אומר, גודל עדשת המצלמה, בדיקת GPS שמצליח להנעל על לווינים, Wifi שעובד ומתחבר בלי בעיות, BT, וכו' - והסיבה היא שניתן למצוא S4 מקורי משומש, אבל עם רכיב תקול.

לא יזיק לבקש ת.ז. ולצלם את המוכר, ואם הוא מסרב, זו נורה אדומה.

פורסם

איך המכשיר? לפחות תן לנו סיקור יפה על מכשיר סיני תואם S4 :-).

אם יש לך בעיות פתח בפורום האנדרואיד של הסינים דיון ואשמח לעזור לך ולימצוא לך רום טוב וחלק-יש קהילה ממש גדולה למכשיר הנ"ל(צריך לוודע דגם מדוייק).

 

בעקרון עם תיהיה עם רום חלק רוב הסיכויים שהמכשיר הזה יעבוד חלק ומהר יותר מS4 מקורי, ובתור חווית שימוש לא ממש תרגיש בהבדל, האם קיבלת סוללה מקורית? (ניסיון ליגרום להאמין במקוריות) אם כן אז הרווחת עוד 50 שקל וזמן הסוללה יהי פצצה.

 

בסופו של יום- גם אם הכסף לא יושב:

 

תיבדוק שהמכשיר תקין והכל עובד- תיפתח דיון מסודר ונעזור לימצוא לך עידכונים לגירסה לפיתרון בעיות ושיפור הביצועים .

במידה ואכן מדובר על MTK6589 + 1GB RAM ומסך IPS 1280*720, אתה אמור להינות מימנו בכל זאת + יש לך אפשרות לירכוש לו את כל האביזרים של S4 המקורי- אז נכון ששילמת פי2 אבל לפחות מדוב על מכשיר טוב שיעניק לך חווית שימוש דומה לS4 המקורי בלי שאף אחד יחשוד שאין לך את המקורי. רק בצילום וידאו 1080P בלילה תיראה הבדל אמיתי, אבל חוץ מזה... לא הרבה.

 

תהנה ותעשה סיקור שהבלאגן יגמר :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...