Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה לינק מאליאקספרס לכמה מהמכשירים הללו.

 

http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=i9500%2Bmtk6589%2Bquad%2Bcore%2B2gb%2Bram&CatId=0&initiative_id=AS_20131002022301&SortType=total_tranpro_desc&filterCat=5090301&groupsort=1&page=3

 

יש לי כמה אנשים מהעבודה שהזמינו אחד אחד, ותמורת המחיר של בין 800-1000, זה משתלם.

4 ליבות 2G Ram, תנועת עיניים ותנועת אוויר, הכל אחד לאחד, רק המסך הוא לא מזכוכית גורילה.

 

ובקרוב אני גם מתכוון להזמין אחד כזה.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1280 על 720

טוב.. התבדיתי שוב...

משכנע מספיק?

 

sh33p,

כנראה שעלית על שיטת זיהוי קלה ופשוטה למכשיר מזוייף.

הסיכוי שיתשמשו במסך Full HD הןא כמראה באמת נמוך.

 

לא מחייב.

נכנסתי לאתר מהS2 שהוא בדוק מקורי והרזולוצייה שלו היא 480X800 והאתר מציג 320X534.

פורסם

אני מצטער, לפחות לי ההבדל בעין בין 1280X720 לבין 1920X1080 הוא עצום

וקל מאוד לקבוע לכאן או לכאן אם מצמידים את האף למכשיר.

אין שום סיבה שהחיקוי ישתמש במסך כל כך יקר, זה הדבר הראשון שחוסכים בו.

 

בקיצור, תשתמשו בעיניים שלכם, אנשים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לצערי אני אומר, ברוך הבא למועדון...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=492534&page=4

עושה רושם שהחיקוי שלך אפילו טוב יותר.

אני כבר הספקתי לרכוש מכשיר חדש, והבדיקות הראשונות שעשיתי היו התאמת הIMEI מכשיר\קופסה, ועוד בדיקה בבנצ'מארק.

אם יורשה לי, מאיפה נרכש הזיוף? באיזה שם הזדהה המוכר?

מאוד אשמח אם תוכל לעדכן בנוגע לתלונה במשטרה, לי אמרו שזה בזבוז זמן, והתיק ייסגר מחוסר עניין לציבור.

(בינתיים שוכב לי בבית S4 מזוייף שעלה לי 2000 שקל ומעלה אבק.)

פורסם

אין כמו בנצ'מארק. להוריד ANTUTU, לחכות דקה, וסוף סיפור.

בנוגע לסאמסונגים- תמיד תבקשו לבדוק את המכשיר במקום בתוך בניין ולא בשמש, כל מי שראה מסך AMOELD מימיו ידע להצביע מיד על ההבדל העצום בינם לבין LCD.

הכי קל? שימו מסך שחור. זה שחור לחלוטין? AMOLED, מכשיר כנראה מקורי. זה שחור "זוהר"? LCD, זיוף.

 

זו לא הפעם הראשונה ולא השניה שאני רואה פה אנשים שקנו זיופים במחיר מופקע

בפעמים הקודמות נמנעתי מזה כדי שאנשים לא יגידו שאני מנצל למטרות פרסום עצמי, אבל- תציצו מדי פעם פה בפורום בלוח יד"ש. אני מפרסם מדי פעם מכשירים למכירה, יש כבר 2-3 חברי פורום שקנו ממני. אתם מוזמנים גם לשאול בפרטי.

יש משהו ספציפי שאתם מחפשים? שלחו הודעה, סביר להניח שאוכל לעזור לכם למצוא מכשיר מקורי ב 100% במחיר טוב.

 

במידה ומה שרשמתי הרגע למנהלים מציק בעין, אתם מוזמנים לערוך את ההודעה שלי, זה פשוט מרתיח לראות אנשים מפוצצים סכומים כאלו על זיופים.

פורסם
הסינים כבר יודעים איך לעבוד על התוכנות האלו שיציגו נתונים "כאילו" אמיתיים

פות"ש,

בבקשה הרץ ANTUTU על המכשיר ושתף אותנו בתוצאות. אי אפשר לזייף ANTUTU.

בדברים כאלה אסור להתקמצן. מכשירי גלקסי 4 חדשים מוצאים ב600 שקלים יותר ממה שפות"ש קנה.

600 שקלים זה אמנם כסף אבל זה שווה את השקט הנפשי ואת העובדה שקנית מכשיר חדש ולא מכשיר שהיה BITCH של מישהו.

פורסם

כל הכבוד על השיתוף,התופעה הנ'ל ידועה יש המון נוכלים שקונים מאלי אקספרס מכשירים 1:1 קופי גלקסי.

ומוכרים אותם ביד 2 פי 2.

זה מבאס כי החיקויים כל כך טובים שקשה שלא ליפול אני אהיה כנה ואגיד שאני בעצמי התקשתי למצוא הבדל.

אני אישית משתמש בנקסוס 4 שהזמנתי מהאתר הרשמי לפני כ10 חודשים דרך buy2usa ובעזרת התכנה proxpn.

יצא לי בסביבות 1600 ש'ח,היום המכשיר הרבה יותר זול גרסת 8 GB ב 200 $.

אני ממש מרוצה מהמכשיר..לא נורא אל תתבאס. :-(

ותדע שלהבא רק חדש גם אם זה אומר לרדת לגלקסי 3 שהוא גם מצוין.

פורסם

לא בהכרח.

לאחר פתיחת השרשור שלי, ולימוד על בוריו של ההבדלים, ובאיזה תוכנות להשתמש.

קניתי I9505, עם שנתיים אחריות מהארץ (מעבדה) עם מוצרים נילווים בשווי 500 שח (מעמד לרכב, מגן+מגן מסך מאוד איכותי, שקע כפול לרכב, ועוד כבל טעינה של סמסונג, הקבלה אצלי)

במחיר של 2300 שח, ואני הסרתי את הניילון מהמכשיר.

בסופו של דבר, אם יודעים איך לחפש, ואיפה אפשר ליפול, כמעט שאי אפשר לטעות.

פורסם

אחת המסקנות הלא-מפתיעות מהשרשור הזה והשרשור הקודם,

הוא שהמשתמשים הממוצעים ממש לא זקוקים לרזולוציה גבוהה במכשירי הטלפון,

כי הם לא מבחינים בהבדל... :shock:

 

בחיאת זומזום, אנשים, מה נסגר אתכם? בנצ'מרקים?! תוכנות?!

קחו את העיניים שלכם, כן, כן, העיניים היפות והחמודות שלכם, ותצמידו אותן למסך, כן, כן, ממש להצמיד, לא כאילו!

איך אפשר לפספס רזולוציה נמוכה!??

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...