Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

רכשתי פולו TSI חדשה, והרכיבו לי ג'אנטים ברכב(הרכב נמסר לי עם הג'אנטים החדשים), הג'אנטים הורכבו על ידי אב צמיג אשדוד(הרכב נרכש בצ'מפיון - טלנוע אשדוד).

 

מהיום הראשון ההגה משך ימינה, והיו לי רעידות ב-70-80 קמ"ש ומעלה.

הרעידות הפסיקו כשהגעתי ל-110-120... אך כשהייתי מוריד רגל מהגז, שוב היו רעידות עד ל-70.

 

הרכב עבר איזון אחד, והבעייה המשיכה.

 

לאחר מכן הלכתי אישית עם מנהל המוסך של טלנוע למקום שהרכיבו את הג'אנטים - שמה ראינו שהג'אנטים לא מאוזנים(עמדתי ליד המכונה)!!

ביצעו איזון(שלישי במספר), אחד הצמיגים לא ישב טוב בג'אנט(אני חייב לציין שאני נוסע על 10 קמ"ש בבאמפרים! משתדל להתרחק ממהמורות), הכניסו אותו חזרה, עשו איזון.

כאן כאשר יצאנו מהפאנצ'ריה כבר ההגה לא משך ימינה יותר(הייתה באמת משיכה חזקה, גם כשהכביש היה מוטה שמאלה הייתה לי משיכה ימינה), אך הרעידות חזרו.

 

הלכנו שוב לאותו הפאנצ'ר מאכר, ביקשתי שיתקין ספייסרים(טבעות מרכוז) על הג'אנטים, קראתי על זה כאן בפורום מחיפושים רבים שעשיתי. הוא פירק את הג'אנט ואמר לי שהג'אנט עם חור שמתאים בדיוק לנאבה(מקורי), אין עוד מקום לספייסר(אין לי מושג בתחום הזה אחרי הכל). הוא אישית ביקש לעשות עוד איזון.

הוא עשה שוב איזון - שוב הג'אנטים לא היו מאוזנים(סה"כ 4 איזונים!!! אחד כשהרכיבו ועוד 3 לאחר מכן!!).

הפעם ההגה כבר פחות רעד.

הוא אמר לי צא לכביש, תרביץ כמה שאתה רוצה, תחזור אליי עוד היום אם הרכב רועד לך. נסעתי חזרה לבית הוריי באשקלון, עשיתי עוד כמה סיבובים, וואלה ההגה כמעט ולא רעד, אז לא חזרתי אליו(סה"כ אני גם מבין, יש עניין של תנאי דרך, כביש גרוע גם מוביל לרעידה קטנה לכמה שניות).

 

אתמול שוב פעם עליתי על איילון, גם בכביש 4, הרגשתי שוב את הרעידה הזו בהגה.

אני חייב להגיד שבכבישים מאוד איכותיים מרגישים את הרעידה, באשדוד תל אביב, כביש 5, כביש 4, כביש 20...

בהרצליה בכבישים הישנים, גם אם נוסעים מהר לא מרגישים.

כנ"ל בכבישי רעננה.

 

חברים, אני כבר מתחרפן מהסיפור הזה!!

 

אם למישהו יש רעיון, או מה להגיד לצ'מפיון שיבדקו, תרגישו חופשי.

כמובן אשמח לשמוע על מוסך אמין של צ'מפיון מאשקלון ועד רעננה(אני מכיר את ג-ג ברעננה, הרכב נקנה בטלנוע אשדוד).

 

תודה לכולם :)

פורסם

תגיע לצ'מפיון ספר להם שעשית 5 איזונים, ואתה רוצה פתרון !

שיפתרו לך את הבעיה במיידי או שתתבע אותם.

לא יכול להיות שרכב חדש שעולה על הכביש יעבור 5 איזונים בפרק זמן כזה קצר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

לפי דעתי תחזיר את החישוקים המקוריים ובדוק אם פסקו הרעידות.

אז כנראה היתה בעיה בחישוקים שהורכבו. ואם לא פסקו הרעידות אז או שיש בעיה עם מכונת האיזון או בעיה כל שהיא בפרונט של הרכב.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
לפי דעתי תחזיר את החישוקים המקוריים ובדוק אם פסקו הרעידות.

אז כנראה היתה בעיה בחישוקים שהורכבו. ואם לא פסקו הרעידות אז או שיש בעיה עם מכונת האיזון או בעיה כל שהיא בפרונט של הרכב.

 

כמו שאמר הבחור, תבקש מצ'מפיון לנסות למזער את התקלה ובקש את הג'אנטים המקוריים. (בכלל חוצפה שהם לא מביאים לך אותם, בקש אותם למרות הכל!)

תראה אם יש רעידות, אם הן פסקו, תדע שאחד או שניים מהג'אנטים הסינים כביכול שהתקינו לך לא תקינים.

אם נעשו כל כך הרבה איזונים, אז אחד מהג'אנטים דפוק.

אין צורך בחתימה....

×
×
  • תוכן חדש...