Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

קיבלתי הצעת מחיר מבחור שהאוטו שלו עבר תאונה על מגבר , המגבר המדובר הוא BOSS 1000.

איך המגבר? הוא יוכל להחזיק סאב בינוני , וקומפננט SOUNDSTREAM?

המחיר המבוקש הוא 600 ואני מאמין שהוא יסכים ל550.

מה אתה אומרים כדאי ביחס למחיר? איך המגבר בכלליות?

פורסם

לקנות מגבר לרכב של boss זה כמו לקנות טלויזיה של תנובה :lol:

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אהבתי אודי...

רק תנובה יעבוד יותר טוב אולי

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

ממש לא מסכים עם המלצותכם

 

יש לי חבר שרכש מגבר 5 ערוצים באזור ה150 דולר (150 RMS מוצהר ועד 400 לערוץ 5, בוא נגיד שהם מגזימים והוא מוציא 90-100 RMS לערוץ) של בוס ועוד מגבר שני ערוצים שלהם.

 

המערכת שלו נשמעת נהדר, אולי לא "היי אנד" כמו שכולם אוהבים להגיד פה אבל בהחלט לא רע בכלל! מה גם שיש לו סאב סיני סט קדמי של JBL ואחורי של JBL( מי שזוכר זה הבחור עם הפז'ו 206 הכחולה)

 

בוס וחלק מהחברות הסיניות האחרות הם לא תמיד רעות למישהו שרוצה להרכיב מערכת בסיסית+ בסכום של 2000 ש"ח +-.

גם אני התחלתי עם RODEO V12 ומאוד נהנתי ממנו, גם לי וגם לחברי לא היו מעולם בעיות עם המגברים וגם לא נכנסו לפרוטקשן

אחרי עבודה מאומצת ללא כל קירור מיוחד אז אנא שימו לב ובססו את טענותכם ואם קרו לכם בעיות עם מגברים ספציפים אנא פרטו על

המקרה.

פורסם

ניר, חסרונות של מערכות פשוטות אפשר למצוא בעזרת כמה דיסקים בסיסיים.

נשמעת נהדר במוזיקה שחורה או מזרחית זה לא הישג שקשה להגיע אליו :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יכול מאוד להיות שאתה צודק, אולי אצליח לגרום לחבר לבוא לאחד המפגשים וכל אחד יוכל לשים איזה

דיסק שבא לו... אגב הבחור לא שומע מזרחית או שחורה:-)

פורסם

תגרום לזה שמעליך להגיע לאחד מהמפגשים. אחרי שמיעה אצלו כולם יחווירו וירצו למכור את המערכות שלהם (למעט אולי 5% שלא) :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ה boss מגבר פשוט ועולה בהתאם, עדיף על v12 אבל פחות טוב מרוקפורד ו jbl בדגמים של ה 1000 שקל.

יהיה מעניין להשוות את הרוקפורד פריים הפשוט ל boss ולשמוע את ההבדלים.

בכל מקרה, תשתדל לא לקחת boss, עדיף להתאמץ מעט בשביל אינפיניטי או jbl או רוקפורד מסדרה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...