Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ואלכוהול. מה החוק אומר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שהוכנס עידכון לחוק ועכשיו אסור בכלל לשתות אלכוהול לפני נהיגה. בניגוד למה שהיה קודם שמותר כוס אחת.

האם נכון? או שזה שמועתי.

פורסם

קודם כל אני בוגר למדי.

אני לא מתכוון להשתכרויות של גיל 18...

אני מדבר על אם שתיתי כוס אחת בארוחה או באירוע, מה אומר החוק?

אני לא רוצה להכנס לויכוח על מוצדק או לא, כוס אחת לא משפיע או לא,

אני שואל מה לשון החוק והאם היה שינוי בו?

פורסם

היה שינוי בו כבר כשנתיים שבמקום 290 מק"ג ( 240 לפי החוק )

 

אחד המנויים להלן שלפי דגימת נשיפה, בגופו מצוי אלכוהול בריכוז העולה על 50 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר נשוף, או לפי דגימת דם – בריכוז העולה על 10 מיליגרם אלכוהול ב-100 מיליליטר דם:

(א) נהג חדש;

(ב) נהג שטרם מלאו לו 24 שנים;

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בקיצור, מבחינת חוק יבש, אם אתה נהג במקצוע או בן פחות מ24 אז אסור לך לשתות בכלל (עד 50 מיקרו-גרם, זה כלום). אם אתה מעל 24, אז יש את הרף שישה ציין.

מבחינת היגיון בריא, עדיף להינע משתייה כאשר נוהגים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כוס אלכהול לא מזיזה לנוער של היום, היו צריכים להפוך את החוק.

 

במצב של היום, אתה מתכנן לשתות, עדיף תיקח מונית.

כל שבוע עוצרים אותי לבדיקה, היה סופ"ש אחד ששלוש פעמים ביומיים עצרו אותי!

 

וכל פעם שעוצרים אותי, עולה בי פחד כלשהו, אני מפחד שהמכשירים האלה יעשו טעות!

 

החמירו עם זה לגמריי.

היום עדיף או לעשות תורות עם חברים, או לקחת מוניות.

פורסם

זה תלוי בהמון גורמים ומשתנה מאדם לאדם. משקל, קצב חילוף חומרים, כמות השתייה, תפוקת כבד, תפוקת כליות, האם יחד נצרך מזון או שתייה כל שהיא עם האלכוהול, כמה אחוזי אלכוהול היו במשקה? וכולי...

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היה שינוי בו כבר כשנתיים שבמקום 290 מק"ג ( 240 לפי החוק )

 

אחד המנויים להלן שלפי דגימת נשיפה, בגופו מצוי אלכוהול בריכוז העולה על 50 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר נשוף, או לפי דגימת דם – בריכוז העולה על 10 מיליגרם אלכוהול ב-100 מיליליטר דם:

(א) נהג חדש;

(ב) נהג שטרם מלאו לו 24 שנים;

זה אומר שאפשר לשתות רבע בקבוק בירה ? טובורג הקטן לדוגמא ה250 מ"ל

Tuning:lol:

פורסם

זה לא באמת אומר כמה אפשר לשתות , כמו שכבר רשמו מעלי יש יותר מידי משתנים בשביל לחשב כמה אפשר לשתות .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אני אף פעם לא שותה כשאני מוציא אוטו למקומות כאלו. מסתפק בXL קטן או קולה. אנשים גאים בי על כך.

מיותר ומסוכן.(הן לרשיון והן לבטיחות).

 

יש שמועות בכלל שהינשוף עלול להתבלבל מXL וממיץ תפוזים, אז עדיף להיזהר אפילו משלוק קטן של אלכוהול.

פורסם
זה אומר שאפשר לשתות רבע בקבוק בירה ? טובורג הקטן לדוגמא ה250 מ"ל

 

לא מ"ל של משקה. מיקרו-גרם. זו יחידת מידה, והיא מביעה את כמות האלכוהול שנספג בדם. אי-אפשר להגיד בלי להכיר אותך כמה יביא אותך ל50 מיקרו גרם, אבל בוא נגיד שאצל אדם ממוצע שלושה שלוקים של בירה זה כבר באזור ה50.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...