Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע- לא תקין: בלוק מנוע-רטיבות,רעש אביזרי מנוע/רצועה/מותחנים וגלגלות

מערכת תיזמון- רעש שסתומים.

ראש מנוע-צריכת שמן מובילי שסתומים.

מדובר על גולף 2002 ג'נירישן נפח 2000 אלו תוצאות הבדיקה בקומפיוטסט מישהו יכול לעזור לי להבין בבקשה.

 

מערכת קרור- לא תקין: מערכת קרור מנוע-קורוזיה וסימני נזילות מים מחיבורים.

 

סרן קדמי ומערכת היגוי: מתלה קדמי- לתקן/לכוון זוויות מתלה.

 

שלדת רכב-לא תקין: תקוני מרכב, משמעות נמוכה: תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים,נזק לפגושים,מעיכות בתחתית/רצפה, חלודה בשלדה.

 

מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים-לא תקין: בלמים קדמיים: לפרק גלגלים לבדיקה.

 

העברת כח -לא תקין: תיבת הילוכים אוטומטית :בלאי דסקיות ,שמן כהה, נקישות יתר.

גלגל הנעה/ציריות : מרווחי יתר,החלף גומיות מגן לציריות

 

1.מישהו בבקשה יכול לתת לי חוות דעת על תוצאות הבדיקה.

2.הרכב נוסע בסדר חוץ מרטט בדוושת הגז (כאילו שאני מרגיש את המנוע ) כשאני לוחץ על הדוושה. אין לי מושג למה זה אבל זה לא מפריע ממש לנהיגה יש לימשהו מושג מה זה ?

3.לגבי הקורוזיה בשלדה זה מתחת למצבר הבודק במכון אמר שכנראה מחומצה שנזלה מהמצבר.

4.לגביי מערכת הקרור הבחור שקניתי אמר שטיפל בזה - אני לא בטוח איפה זה נמצא ברכב הסתכלתי מתחת למנוע וראיתי שני צינורות מחוברים לאיזה פילטר ויש מסביב לאחד הצינורות קורוזיה או קצף מוזר יכול להיות שזה זה ?- סליחה על הבורות.

 

מישהו יכול לעזור לי בבקשה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כדי לדעת יותר טוב תצלם תמונות של הקצף והצינורות האלה.

בגדול נשמע שהרכב בסדר. אל תפחד מכל התקלות שרושמים בטפסי בדיקה האלה כי זה כסת"ח שלא תוכל לתבוע אותם אם יקרה משהו.

לך למוסך שמכיר את הרכב הזה (לא חסר, אוטו מאד נפוץ) שיבדוק ויתן לך הערכת מחיר לתיקונים אם צריך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חסר נתון של הק'מ ע"מ שיהייה קנה מידה יותר מדוייק, לשייך את הממצאים והבלאי ביחס לזה (בנוסף לשנתון).

בקשר לצריכת שמן - המנוע הזה 2.0 ליטר - צורך שמן בכמות מסויימת. רטיבות שמן בראש מנוע - כנראה יש להחליף אטם מכסה שסתומים.

אני לא רואה משהו משמעותי (אין תאונה רצינית או משהו אקוטי), אבל יש מספר דברים (במצטבר) שעדיף שמוסך יחווה דיעה עליהם כגון - ברקסים, גומיות של הציריות, הצורך לעשות אולי כוון פרונט, בדיקת הקורוזיות ממערכת הקירור, וכמובן - הגיר (האם הותקן קולר גיר ?).

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה רבה על התגובות

הקילומטרז הוא 110,000 יד 3. הבנתי מבעל הרכב שהותקן קולר לגיר . מישהו יודע למה הדוושה של הרכב רוטטת כאילו שאני מרגיש את המנוע.

ויש משהו משמעותי שאני חייב להתייחס עליו בייחוד לגיר ולמנוע רשום שלא תקין זה כסת"ח או שזה משמעותי ?

4LBa9Mh1MgbN2FeFgKYfKYFQ.jpg

פורסם

הרכב בסדר, שמור בערך 3 אלף לתיקונים כולל טיימינג.

עדיף תברר את ההיסטוריה שלו, תבדוק את הקילומטראז', תתקשר לכמה חברות ביטוח תנסה לבטח אותה אם יתנו לך הצעת מחיר על הרכב סימן שהוא לא "שוקם", תברר מי היו הידיים שלו, ותחתים אותו על אמינות הדברים שהוא אומר ושלרכב אין זכויות צד ג' וכו'.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עד שלא תיגש לעשות בדיקה במוסך לא תדע אם משהו בשלל התקלות שהם רשמו נכון או כסת"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תודה רבה עזרתם מאוד אני אפנה למוסך ..

אגב מה הכוונה שלרכב אין זכויות צד ג' ?שוב סליחה על הבורות

ויש למישהו איזה מוסך להמליץ לי אני בעקרון גר בב"ש ..אבל אם יש צורך אני אסע למוסך אמין שמומלץ

שוב תודה

פורסם

לגבי הדוושה - יתכן ויש בלאי בתושבות מנוע (ישנם 3 תושבות מנוע, והעלות לכל אחת כמה מאות שקלים).

אם אתה ניגש למוסך תבקש לבדוק את התושבות.

×
×
  • תוכן חדש...