Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני זכאי לקבל רכב בליסינג תפעולי מהחברה בה אני עובד, והיות וזה הרכב היחידי כרגע בחברה במסלול הזה וכיוון שקצין רכב אין ממש - הפכתי בעל כורחי למנהל המשא ומתן מול חברת הליסינג אליה הופניתי - שיש לציין שאינה נמנית עם החברות הגדולות בשוק זה. אציין כי מדובר ברכב יקר יחסית (166 אלף ש"ח).

 

ישנם מספר סעיפים בחוזה שקיבלתי מהחברה שאני לא משוכנע שהם טובים, ואשמח לדעתכם:

 

- 3 התשלומים האחרונים מבין ה - 36 ייגבו כבר בתחילת העסקה

- ישנה הגבלה של עד 30 אלף קילומטר לשנה

- תקופת השכירות של המכונית הינה 36 חודשים (עם קנסות יציאה)

 

ועכשיו לשאלות:

 

האם סעיפים אלה נחשבים לסטנדרטים?

האם כדאי יותר לעבוד עם אחת החברות הגדולות בתחום ואולי לקבל תנאים טובים יותר?

האם ישנם סעיפים נוספים שהנחשבים למהותיים ושכדאי לשים לב אליהם??

 

תודה לכל העוזרים והמומחים!

פורסם

אני יודע בוודאות שקנסות היציאה הן חלק מכל ליסינג, כי החזרה של רכב לפני הזמן גורמת נזק כספי לחברה.

כשאבא שלי עשה משא ומתן על הליסינג בחברה שעבד, בגלל שהייתה כמות גדולה יחסית של רכבים, היה לו כוח מיקוח והוא דרש החלפת רכב כל 1.5 שנים במקום 3 שנים למספר קטן של מכוניות השייכות לדרג הניהולי. עם רכב אחד אין לך סיכוי.

 

לגבי שאר הסעיפים עוד יענו לך.

מה שאני כן יכול להגיד לך שרוב חברות הליסינג (ודווקא היום ובמהלך השבוע היה על זה שרשורים) מזלזלים בטיפול במכוניות.

 

סיפור במשפט - לאחותי יש רכב משלמה סיקסט, המזגן בקושי קירר, הכניסה את הרכב למוסך כמה וכמה פעמים ונאדה. המזגן בקושי מקרר, לאחרונה הוא היה אצלי, פירקתי את פילטר המזגן וסוף סוף יש מזגן ואפילו קר מידי לרוב. יש גם את הצמיגים הישנים והבלוים שהם לא מסכימים להחליף כי יש להם עוד בשר.

 

אני יודע מחבר שיש חברה אחת שדואגת לטפל ברכב במוסך מורשה וכראוי, אני לא זוכר איזו חברה זאת הייתה אבל לדעתי אלדן או אלבר.

פורסם

הסעיפים האלה בסדר אבל שים לב לדברים אחרים:

 

1. רכב חלופי: מצויין רכב בעל נפח מנוע זהה. דרוש רכב מסגמנט ותצורת מרכב זהים (לא נעים לקנות אוקטביה ולקבל פיקנטו כרכב חלופי).

2. מתי אתה זכאי לרכב חלופי. שלא ישאירו אותך בלי רכב.

3. גביות חריגות (קנסות, אגרות כביש 6 וכו'). דרוש שיהיה סעיף שגבייה כזו לא תתבצע דרך הוראת הקבע אלא תשולם בנפרד כנגד הצגת אסמכתאות.

4. צמיגים. דרוש סעיף שצמיגים יוחלפו לתוצרת לא סינית.

 

בטח יש עוד אבל צריך לקרוא את כל החוזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סיפור במשפט - לאחותי יש רכב משלמה סיקסט, המזגן בקושי קירר, הכניסה את הרכב למוסך כמה וכמה פעמים ונאדה. המזגן בקושי מקרר, לאחרונה הוא היה אצלי, פירקתי את פילטר המזגן וסוף סוף יש מזגן ואפילו קר מידי לרוב. יש גם את הצמיגים הישנים והבלוים שהם לא מסכימים להחליף כי יש להם עוד בשר.

 

ומה, כך תשאיר את המזגן?

פורסם

אכן, סעיפים מקובלים. לגבי הרכב החלופי, זה נשך אותי בחוזה האחרון (קיבלתי לנסר 2012 כרכב גישור, כשהחוזה הוא על רכב של 180 אש"ח :roll: ).

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

זה סטנדרטי.

ממליץ לך לבדוק את ״תמיר ליסינג״ הם קטנים ועם שירות מעולה (גם לי היה רכב אחד, אוקטביה שהחוזרה לאחרונה).

 

אצלהם אתה אף פעם לא נשאר בלי רכב ומקבלים רכב חליפי מסגמנט יותר גבוה (קאמרי, מאזדה 6 וכו׳).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הסעיפים האלה בסדר אבל שים לב לדברים אחרים:

 

1. רכב חלופי: מצויין רכב בעל נפח מנוע זהה. דרוש רכב מסגמנט ותצורת מרכב זהים (לא נעים לקנות אוקטביה ולקבל פיקנטו כרכב חלופי).

2. מתי אתה זכאי לרכב חלופי. שלא ישאירו אותך בלי רכב.

3. גביות חריגות (קנסות, אגרות כביש 6 וכו'). דרוש שיהיה סעיף שגבייה כזו לא תתבצע דרך הוראת הקבע אלא תשולם בנפרד כנגד הצגת אסמכתאות.

4. צמיגים. דרוש סעיף שצמיגים יוחלפו לתוצרת לא סינית.

 

בטח יש עוד אבל צריך לקרוא את כל החוזה.

 

 

לבקש הוא יכול. הוא יכול גם לבקש כיסוי הגה מצופה עור של פראדה.

1. רכב חלופי זה רכב חלופי. אף אחד לא יבטיח לו "סגמנט ותצורת מרכב כמו שלו". מקבלים רכב סביר אחר , לרוב 1600 אוט',

אלא אם מדובר על איזה מנהל בכיר, בחברה שמחזיקה צי רכב גדול, וזה הכל על בסיס קשרים אישיים בד"כ.

2. זכאות לחלופי אתה בהחלט צודק.

3. גם פה אין בעיה בד"כ.

4. אין ממש סיכוי שמישהו יתן לו סעיף כזה. בטח לא שהוא לקוח קטן.

 

הכל עניין של כסף חביבי, מה אתה חושב, שבחברה שאתה מתמקח על החור שבגרוש, תוכל להעמיד גם תנאים?

אני לא אומר שיזלזלו בו, או שלא יקרה לעולם. לבקש תמיד אפשר, אני פשוט מאמין שהסיכוי קטן ביותר למה שהצעת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

מסכים איתך בגדול - כוח המיקוח תלוי בגודל העיסקה - על רכב אחד אין לך ממש כוח מיקוח ואתה יכול לדרוש עד מחר.

לגבי רכב חלופי - בחברות שאני הייתי זה כן היה סעיף מקובל שמקבלים רכב באותו נפח מנוע או יותר, בלי קשר לדרגת ניהול.

אני לרוב הייתי עם רכבי 2.0 ליטר, וקיבלתי רכבים חלופיים כמו מונדאו, מזדה 6, שברולט אימפלה/מליבו ועוד כמה.

פעם אחת התחכמו והביאו לי שברולט ויואנט.. החזרתי אותו מיד והתפשרתי על רכב סטנדרטי במקום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

 

אני יודע מחבר שיש חברה אחת שדואגת לטפל ברכב במוסך מורשה וכראוי, אני לא זוכר איזו חברה זאת הייתה אבל לדעתי אלדן או אלבר.

 

הרכב שלי הוא קיה של אלדן והוא מטופל כראוי במוסך מרכזי של קיה

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

×
×
  • תוכן חדש...