Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולכם,

 

לאחר שוטטות בפורום, החלטתי כי יש להתמודד עם בעיית נקודות חלודה שהופיעו ברכבי(גג,דלת)

 

כיצד עליי לפעול? ללכת לבעל מקצוע? לשייף ולצבוע באמרייט או רק לצבוע?

 

תודה רבה מראש

פורסם

אם זאת חלודה של ממש אז צריך לשייף את החלודה הרופפת ולצבוע בממיר חלודה. יש כזה לטמבור ויש גם ליעקובי, תבחר את החברה האהובה עליך.

אם זה ג'ינג'ים שטחיים, אז פלסטלינה או פוליש עדין יסירו אותם בקלות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם זאת חלודה של ממש אז צריך לשייף את החלודה הרופפת ולצבוע בממיר חלודה. יש כזה לטמבור ויש גם ליעקובי, תבחר את החברה האהובה עליך.

אם זה ג'ינג'ים שטחיים, אז פלסטלינה או פוליש עדין יסירו אותם בקלות.

 

יש כמה ג'ינג'ים ומעל השמשה יש ממש חלודה (אני לא יכול לעלות תמונה :( )

פורסם
(אני לא יכול לעלות תמונה :( )

 

אתה יכול:

 

פרסם תגובה - למטה בתחתית חלון כתיבת ההודעה: נהל קבצים מצורפים - הקטן תמונה לגודל 300K - העלה קבצים - פרסם תגובה.

 

 

פורסם

לפי התמונות - דחוף לפחח לפני שהגשמים התחילו, כי המצב מעל השמשה לא ניראה טוב בכלל, וגם באופן כללי.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
לפי התמונות - דחוף לפחח לפני שהגשמים התחילו, כי המצב מעל השמשה לא ניראה טוב בכלל, וגם באופן כללי.

כמה זה יעלה?

פורסם

על פי התמונות יש ריקבונות קשים מאוד. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב - אז ללכת לפחח אומן שיוריד חלקים חלודים וילחים טלאים. גם רואים בתמונות שממיר חלודה כבר שמת.

 

אם אתה מתכוון בקרוב לזרוק את הרכב - שבור חלודה רופפת, שייף ומלא בחומר פחחים. אם תעשה את זה טוב - עונה אחת זה יחזיק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
על פי התמונות יש ריקבונות קשים מאוד. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב - אז ללכת לפחח אומן שיוריד חלקים חלודים וילחים טלאים. גם רואים בתמונות שממיר חלודה כבר שמת.

 

אם אתה מתכוון בקרוב לזרוק את הרכב - שבור חלודה רופפת, שייף ומלא בחומר פחחים. אם תעשה את זה טוב - עונה אחת זה יחזיק.

אני מתכוון להחזיק את הרכב הרכב מעולה מכנית כמה זה יעלה לי?

פורסם

איזה רכב זה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מדובר ברקבונות קשים מאוד ובנקודה בעייתית של חיבור מתכת עם גומי.

 

הפיתרון היחיד לבעיה שיחזיק לאורך זמן הוא פירוק של השמשה, חיתוך הפח הנגוע, ריתוך פח חדש, צביעה מחדש של האזור בצבע בסיס ואז צביעה מחדש של כל הגג. זה לא עניין זול ויכול מאוד להיות שתיקון איכותי כזה יעלה יותר ממה ששווה הרכב. לשיקולך.

 

כל שאר הפתרונות, כמו מילוי של הסדק בחומרי מילוי שונים ומשונים (סיליקון, קרקיט, אפוקסי וכו'), יחזיקו לפרק זמן קצר אבל יעלו מאית ממה שיעלה לך לתקן את הבעיה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מדובר ברקבונות קשים מאוד ובנקודה בעייתית של חיבור מתכת עם גומי.

 

הפיתרון היחיד לבעיה שיחזיק לאורך זמן הוא פירוק של השמשה, חיתוך הפח הנגוע, ריתוך פח חדש, צביעה מחדש של האזור בצבע בסיס ואז צביעה מחדש של כל הגג. זה לא עניין זול ויכול מאוד להיות שתיקון איכותי כזה יעלה יותר ממה ששווה הרכב. לשיקולך.

 

כל שאר הפתרונות, כמו מילוי של הסדק בחומרי מילוי שונים ומשונים (סיליקון, קרקיט, אפוקסי וכו'), יחזיקו לפרק זמן קצר אבל יעלו מאית ממה שיעלה לך לתקן את הבעיה.

 

מה שאני חושב זה לקנות רכב לפירוק ולכחת לו את הגג ולחבר אותו לרכב שלי

  • אחראי פורום
פורסם

יעלה לך פי כמה מאשר התיקונים ולא הייתי סומך על 95 אחוז מפחחי ארצנו שיעשו את זה כראוי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...