Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים לפני כחודש הייתי אמור למכור את הרכב . לאחר משא ומתן ,סגירה על המחיר המוכרת התחרטה .

הרכב לא נמכר והחלטתי להשאר עימו עוד שנה-שנתים.

כאמור עשיתי טעות היות ופרקתי את ההתקנה עקב המכירההעתידית של הרכב ובנוסף נמכרו 2 רכיבים משמעותיים:

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB ------------נמכר

מגבר : HIFONICS TXI640---------------------נמכר

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

הרדיו דיסק הוחלף ב :

cdx r6550 SONY

1542

 

המגבר הוחלף ב

clarion apx4240

APX4240,9.jpg

 

400 Watts of Maximum Music Power

60W × 4 Into 4 Ohms, 20Hz-20kHz @

90W × 4 Into 2 Ohms, 20Hz-20kHz @

Selectable Bass Boost; 0dB/6dB/12dB @ 50Hz

Independent Front/Rear Adjustable -12db/Oct. High/Low Pass Crossover, 50Hz-300Hz

Gold Plated Connectors; RCA/Speaker/Power

Speaker Level Inputs

Dimensions 13" × 10 7/8" × 2 3/4"

 

הסאב וקומפוננט נשארו .ערכת ההתקנה היא של סאונדסטרים-חדשה.

 

השאלה שלי היא האם בתוספת מחיר לא ככ גדולה אני יכול לשפר את הסט של מורל פולס ? חשוב לציין שהסט בן 3שנים אך עדין נשמע בסדר גמור.

 

האם התוצאה תיהיה דומה לעבר או טובה יותר?

 

המלצות ועוד יתקבלו בברכה

 

תודה נדב

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

אני לא יודע על איזה תוספת מחיר אתה מדבר אבל בפחות מ -1000 שח

לא הייתי ניכנס לזה ,אם תחליף את הפולס בקומפוננט כמו דוטק אוביישן או וירטוס

שהם סטים טובים משמעותית טובים יותר אז כן אני מניח שתקבל תוצאה טובה יותר

מעבר לזה אתה יכול להחליף סט למותג אחר ואז אתה משנה גם את האופי של הסאונד

וזה יכול להשמע לך טוב יותר או פחות לפי העניין.

פורסם

תגובות נוספות בבקשה

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

פלורליזם ....

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

תקח בחשבון שיש לך מגבר של 60W לכל ערוץ.

אז אתה חתכת לעצמך את האופציות. סטים לא נצילים לא יתנו לך תוצאה טובה על מגבר כזה. הם יהיו חלשים

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...