Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב עם גיר ידני שייקח אותי ללימודים ולעבודה ואחת לשבוע בערך נסיעה בין עירונית

אין לי דרישות מיוחדות. רק שיהיה מזגן ושיראה סביר

מה שהכי חשוב ברכב שיהיה חסכוני בדלק ובאחזקה ושיהיה אמין

החוויה המוטורית פחות חשובה לי אני מחפש להגיע מA לB במינימום הוצאות

אני לא מבין בזה כל כך ואין לי מושג על מה להתמקד בחיפוש רכב ,בגלל זה אני מבקש מכם עזרה

 

תודה מראש

פורסם

סתכל זה רכבים עם אמינות מפולגת במחירים האלה. כל רכב שיציאו לך תצטרך לבדוק טוב.

יש לך פיאט פונטו עם אחזקה זולה לו תרצה למצות את החסכון בדלק ובאותו הזמן לקבל שנתון טוב

יש לך דגמי 1100 SOLE אין להם הגה כח כמו שאני יודע. וישאיר לך כסף למקרה שתצטרך לתקן משהו.

למעשה כל פונטו כמעט עד שנת 2000 תשיג לך תצרוכת טובה עד מנוע 1300 וכולל.

סוזוקי סוויפט 1300 ידנית.

פורסם

פיאסטה מודל 2000-2002

רכב מאוד אמין,זול לאחזקה,חסכוני בדלק,מזגן מצוין.

אני ממליץ מנסיון עם שתי פיאסטות כאלה שהיו לי במשפחה.

לא מזמן מכרתי את שלי שנת 2002 ב 8.5k.

תמורה מלאה לכסף.

פורסם

יונדאי גטס משנתונים ראשונים, אולי תדרש טיפה חריגה, אבל רכב מאוד אמין וזול לתחזוקה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אין לי העדפה לרכב עם תחת או בלי תחת אם יש אז סבבה זה אקסטרה אבל אם אין אני יסתדר גם בלי

ואין לי העדפה ספציפית ליצרן , ראיתי שסיאט קורדובה ואיביזה עד 2001 זה בערך בתקציב שלי

קראתי כל מיני שרשורים וכל מיני מדריכים אבל אין שם הדרכה חד משמעית על מה בטוח ללכת

אני מעדיף לבחור רכב בצורה של לצמצם אופציות זאת אומרת לדעת על איזו קבוצת רכבים אני מכוון ולחפש מתוך הקבוצה הזאת

במילים אחרות לדעת מאיזה דגמים כדאי להתרחק ומה כן שווה לבדוק

 

מה שאני כן יודע באופן כללי זה שחשוב שלרכב יהיה קילומטראז' נמוך יחסית ומספר ידיים נמוך ככל שניתן

 

עוד שאלה: מה עדיף שנתון או קילמוטראז'? זאת אומרת: רכב חדש יותר עם קילומטראז' גבוה יחסית או רכב ישן עם קילמוטארז' נמוך?

פורסם

סיטרואן סקסו, פיאט פונטו, פורד פיאסטה, רנו קליאו - כל אלה מהוות אחלה תמורה לכסף, הן חסכוניות וידניות וחיפוש על כל הספקטרום הנ"ל יניב בוודאי אחת שמורה או לפחות אחת כזו שמשתלם לקנות. אל תפסול רכב מטופל, אל תפסול רכב רחוק.

פורסם

מציע לך לבדוק אופציות ולחזור לפה עם הנתונים .

מן הסתם רכב עם קילומטרז גבוהה זה מן חתול בשק אבל לך תדע אם לא החליפו לו את כל האוטו מה שכן יביא שקט נפשי.

רכב ישן עם קילומטרז נמוך נשמע טוב אבל עד כמה נמוך ומה הסיבה ,יכול להיות משהו כמו רכב שישב שנתיים בלי לנסוע לכן גם החלפת השמן לא בוצעה בתדירות של חצי שנה ,זה יכול להוביל לגומיות יבשות עקב שלא נסע מערכת חשמל עם חוטים מיובשים . רכב צריך לנסוע על מנת לשמן את חלקיו.

פורסם

מצאתי סיאט קורדובה 1996 ידנית מנוע 1600 עם קצת פחות מ150000 קילומטר יד שנייה נקנתה לפני חודשיים 3. הבן אדם מוכר כי הוא חייל ואין לו כסף

יש פה אנשים אולי שיכולים לחוות דעה על הרכב מבחינת כל ההיבטים שרשמתי ? אמינות , דלק ואחזקה?

פורסם

הקורדובה היא מן איביזה עם תחת האמינות והאחזקה שלה היא כמו של פולו עקב מרכב משותף ועוד הרבה חלקים משותפים.המנוע מייצר 75 כוח סוס.

בגלל שהוא מוחזק אצל חייל זה יכול להיות הרפתקה אבל עקב שזה רק חודשיים זה מרגיע איכשהו, הקילומטרז נמוך לשנתון אבל כל עוד הוא היה מטופל טוב אין סיבה לדאגה.הצריכה לפי kml 1:13.5 אבל אני מאמין שיש פה סיכויי להגיע ל1:15 כמו כל 1600 ידני של אותו השנים. לו אתה מעוניין באמת ברכב תכניס אותו לבדיקה במוסך המתמחה ברכבי פולסווגן ושמה באמת יגידו לך מה מצבו?

פורסם

דייהטסו שרייד זה בול עליך.

חסכוני, אמין, חלפים בשפע, פשוט לאחזקה, כל מוסכניק יודע לטפל, אפס תקלות

שים דלק וסע.

 

הבעיה היחידה היא הרעידות כשהאוטו עומד ( בעיה מוכרת גם באפלאוז)חוץ. מזה הכל טוב

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

מאזדה 121,

 

הייתה לי במשך 4.5 שנים ללא שום תקלות

גם חסכונית גם אמינה וגם מהנה לנהיגה

 

ממליץ בחום

פורסם

יש לי שאלה שתעזור לי להחליט

לצורך העניין אם יש בפניי שתי אופציות:

סיאט קורדובה 98 1600 סמק

או דייהטסו שרייד 97 1500 סמק

שתיהן פחות או יותר סביבות ה150 170 אלף קילמוטראז'

מה יותר כדאי מבחינת אמינות אחזקה ודלק?

 

תודה רבה לכולכם על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...