Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו טוב קורה באוטוסטור לאחרונה.

מלאי המוצרים הולך לגדל, ראיתי היום שהגיעו מוצרים חדשים של סונקס, ראיתי ווקס משחה שלהם ככה בהרף עין וספריי קצף לניקוי הצמיג.

בנוסף, ראיתי בפייסבוק וכבר ווידאתי באתר של החנות שנכנסו הרבה מוצרים חדשים של דודו ג'וס כמעט בכל קטגוריה.

לצערי הקטגוריה של אריזות הגלון שייכת רובה ככולה למגווירס, היה נחמד לראות כמה גלונים של אופטימום ספריי ווקס או גלון של ONR עם ווקס לשם שינוי או מי יודע אולי גלון של IRON X הבא עלינו לטובה (:

בכל מקרה לדעתי זה מבורך שמלאי המוצרים גדל ואנחנו מתחילים להידמות יותר ויותר לאתרים שרואים בדרך כלל בחו"ל ושואפים להיות כמותם.

שתמשיך המגמה הזו, זה לטובת כולנו.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

באמת שכיף לראות את המוצרים של דוד באוטוסטור .

למי שרוצה , זה גם באתר שלהם :) :

 

http://www.autostore.co.il/site/Shop/manufacture/manufactureCat.asp?depart_id=151426&manufacture_id=17711

 

דרך אגב, גם ראיתי שיש להם מדבקות בומב סטיקר :) :

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

איזה כיף לראות שהחנות פורחת עם מגוון מוצרים איכותיים .

 

 

שאלה :

 

1. איזה כפפה \ ספוג איכותי מומלץ לרכוש בחנות ?

 

חבל שאין להם את הספוג הלבן של דודו , דווקא קראתי עליו ביקורות מצויינות .

פורסם

דווקא המוצר הזה צד את עיני....

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9-%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%96-Dodo-Joice-Low-On-Eau.html

 

נוזל ניקוי יבש מרוכז....נראה כמו תחרות טובה ל-ONR, רק שמחירו של הג'וסי יקר קצת יותר.

לדעתי היה כדאי לשווק אותו באותו מחיר כמו ONR כדי לנסות לייצר תחרות בין שני הנוזלים המרוכזים האלה.

 

בקשר לשאלה שלך, לי אישית היתה הכפפה הזו:

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-Chemical-Guys-Premium-Extra.html

 

יש לי עוד כפפת מיקרופייבר של KENT, בנוסף יש לי ספוג מיקרופייבר של קארפלן.

מכל אלה, מוצר הניקוי הטוב ביותר שעבדתי איתו הוא הכפפה של כמיקל גייז, מלבד הבעיה שהיא נקרעה לי בשימוש הראשון כבר, כושר הניקוי שלה ואיסוף הלכלוך נהדרים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

מגווירס, לפי מה שהבנתי כפפה מעולה.

 

כמה זמן נסיעה ממרכז תל אביב לאוטוסטור בערך ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
דווקא המוצר הזה צד את עיני....

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9-%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%96-Dodo-Joice-Low-On-Eau.html

 

נוזל ניקוי יבש מרוכז....נראה כמו תחרות טובה ל-ONR, רק שמחירו של הג'וסי יקר קצת יותר.

לדעתי היה כדאי לשווק אותו באותו מחיר כמו ONR כדי לנסות לייצר תחרות בין שני הנוזלים המרוכזים האלה.

 

בקשר לשאלה שלך, לי אישית היתה הכפפה הזו:

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-Chemical-Guys-Premium-Extra.html

 

יש לי עוד כפפת מיקרופייבר של KENT, בנוסף יש לי ספוג מיקרופייבר של קארפלן.

מכל אלה, מוצר הניקוי הטוב ביותר שעבדתי איתו הוא הכפפה של כמיקל גייז, מלבד הבעיה שהיא נקרעה לי בשימוש הראשון כבר, כושר הניקוי שלה ואיסוף הלכלוך נהדרים.

 

אז על מה ללכת ?

 

http://www.autostore.co.il/%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Chemical-Guys-Extra-Thick.html

 

או

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Chemical-Guys-Big-Chubby.html

 

מגווירס, לפי מה שהבנתי כפפה מעולה.

 

כמה זמן נסיעה ממרכז תל אביב לאוטוסטור בערך ?

 

כחצי שעה

פורסם

אכן המוצרים הגיעו, הייתי שם השבוע ויש מבחר יפה, אגב הם שם תקופה לא קצרה, פשוט רק עכשיו עלו לאתר, כבר לפני כשבועיים-שלוש כשהייתי שם המוצרים כבר היו (אני מבקר שם דיי הרבה :lol: )

 

לי יש את הספוג Chemical Guys Big Chubby וגם את הספוג הכחול של דודו, (ועוד כפפת צמר של CAR PRO), שניהם טובים, הדודו הכחול רך יותר מהChemical.

פורסם

 

לי אישית יותר נח לעבוד עם כפפה מאשר עם ספוג.

הכפפה שפרסמת עולה מעט יותר מהכפפה שאני פרסמתי של כמיקל גייז.

שני המוצרים שאתה מתלבט ביניהם הם נראים על פניו מוצרים טובים לשטיפה, החלטה שלך מה יהיה לך נח.

מקסימום אם תרכוש את אחד מהם ולא תהיה מרוצה אחרי שטיפה אחת אני אשמח לרכוש אותם ממך (:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...