Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן,

שניהם (אותה חברה) זולים משמעותית מכל המתחרים ב-1000 ש"ח בערך.

העניין הוא שהנציג של AIG אמר לי בבטחון שאם בודקים סקר שביעות רצון של גלובס, מגלים שהחברה עם מספר התלונות הגבוה ביותר הינה ביטוח ישיר\YNET מאחר והם מתעכבים במתן שירות ללקוח וגוררים את התהליך.

 

מישהו מכיר ? האם זה נכון ?

פורסם

בד"כ הם נזהרים לא להשמיץ אחד ת'שני.

ת'כלס - הם לא יותר גרועים. הם בדיוק כמו ביטוח ישיר.

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם
בד"כ הם נזהרים לא להשמיץ אחד ת'שני.

ת'כלס - הם לא יותר גרועים. הם בדיוק כמו ביטוח ישיר.

 

לא יודע, במגדל קיבלתי שירות מצוין (חוץ מרכב חלופי שהגגיע אחרי יומיים ולא אחרי יום).

הכסף הגיע בזמן, הכל היה מאוד מהיר.

הבעיה שמגדל רוצים כמעט 1000 ש"ח יותר במקיף, ואין להם מענה 24-7

פורסם

בביטוח ישיר, הזמן שאורך עד שהם משלמים ארוך מאוד. יחד עם זאת, אני לא נתקלתי בסירוב לשלם והייתי מעורב במספר מקרי ביטוח.

פורסם
בביטוח ישיר, הזמן שאורך עד שהם משלמים ארוך מאוד. יחד עם זאת, אני לא נתקלתי בסירוב לשלם והייתי מעורב במספר מקרי ביטוח.

 

למה הכוונה ארוך מאוד?

נציג שלהם אמר לי בטלפון שהוא מתחייב בשיחה מוקלטת שברגע שכל הניירת אצלו הוא תוך 10 ימים מעביר את הכסף ומוכן לשלוח לי את ההצהרה הזו מוקלטת.

אשמח לשמוע למה התכוונת.

פורסם

כשיש בעיה אין עם מי לדבר. רק מוקדניות שמצטטות את האותיות הקטנות.

ליחס אישי ועל מנת שמישהו יתאמץ כדאי לשלם קצת יותר.

מנסיון.

פורסם
כשיש בעיה אין עם מי לדבר. רק מוקדניות שמצטטות את האותיות הקטנות.

ליחס אישי ועל מנת שמישהו יתאמץ כדאי לשלם קצת יותר.

מנסיון.

 

תודה על התגובה, אבל איך זה שונה מהיחס שקיבלתי במגדל (ששם יש סוכן) ?

התקשרתי למוקד, הודעתי על תאונה, הודיעו לי שינסו לסדר לי רכב חלופי למחרת,

למחרת התקשרתי, בדקו, ביררו, יחזרו אלי יותר מאוחר...רק שכחו לציין שבשעה 14:30 הבחורה שמטפלת בזה הולכת

ככה זה נמשך ונמשך,

בפועל רק אחרי 3 ימים קבלתי רכב חלופי.

 

אז למה אני משלם כל כך הרבה כסף ?

פורסם

הרבה זמן זה הרבה זמן. הם מבטיחים 10 ימים לאחר קבלת החומר אבל גם לאחר שמעבירים להם את החומר, הם טוענים כי לא התקבל, מבקשים ניירת נוספת, עוד ועוד אישורים וכדומה.

גם לי וגם לחבר, הם עשו אותו דבר. התשלום התקבל לאחר למעלה מחודש של טרטורים.

יחד עם זאת, לא עשו בעיות בתשלום עצמו. אני אישית מעדיף לעשות אצלהם כי ההבדל במחיר משמעותי.

פורסם

אני כבר כמה שנים בביטוח ישיר בגלל הפרש עצום במחיר והגמישות שלהם בדרישות המיגון.

היתה לי תביעה אחת שנוהלה חלק. יתרון גדול שלהם הוא בשקיפות הפוליסה - הכל כתוב באתר. נסה אצל סוכן כלשהו לקבל פוליסה לפני שאתה חותם, ותבין. עוד משהו טוב הוא היכולת להוסיף נהג צעיר לארבעה ימים ב- 55 שקלים (עשיתי עכשיו) בשיחה עם מענה אוטומטי בכל שעות היממה. ניתן גם תמיד לשחק עם פרמטרים בביטוח כדי להוזילו, ודי קל להוריד הרבה מהמחיר כי הם נותנים הנחות לכמה מאות גופים בארץ וגם נוטים להשוות הצעות מול מה שאתם מקבלים מכל סוכן אחר.

פורסם

ביטוח ישיר מחדשים לך ביטוח ומתחילים לקחת כסף מבלי שנתת להם את הסכמתך. ככה סתם כי בא להם. רק על החוצפה הזאת הם אצלי מחוקים.

פורסם
הרבה זמן זה הרבה זמן. הם מבטיחים 10 ימים לאחר קבלת החומר אבל גם לאחר שמעבירים להם את החומר, הם טוענים כי לא התקבל, מבקשים ניירת נוספת, עוד ועוד אישורים וכדומה.

גם לי וגם לחבר, הם עשו אותו דבר. התשלום התקבל לאחר למעלה מחודש של טרטורים.

יחד עם זאת, לא עשו בעיות בתשלום עצמו. אני אישית מעדיף לעשות אצלהם כי ההבדל במחיר משמעותי.

 

זה בדיוק מה שקרה לי במגדל.

חיכו עד שיגיע השמאי, אמרו לי שכבר ברגע שהוא מגיע תהיה הערכת נזק.

התקשרתי באותו יום וכמובן לא הייתה תשובה,

התקשרתי למחרת ועדיין לא הייתה תשובה,

התקשרתי למחרת ואמרו לי שיש לשמאי המון עבודה, וכנראה שתהיה תשובה למחרת.

בקיצור- סחבת.

בסופו של דבר קיבלתי את הכסף בדיוק חודש אחרי התאונה.

שוב, אני מנהל את הדיון הזה רק בשביל להבין אם ביטוח ישיר עד כדי כך גרועים(?) או שלמעשה כל חברת ביטוח פועלת ככה?

מה שבטוח - אחרי שעה 15:00 לא היה עם מי לדבר במגדל.

ז"א שאם האישורים לרכב החלופי שלי התקבלו ב 15:30 אז רק למחרת יוכלתי לקבל את הרכב - חסרון עצום.

 

ביטוח ישיר מחדשים לך ביטוח ומתחילים לקחת כסף מבלי שנתת להם את הסכמתך. ככה סתם כי בא להם. רק על החוצפה הזאת הם אצלי מחוקים.

 

מז"א? מגיע התאריך של החידוש ואתה מקבל מכתב "תודה לך על חידוש הפוליסה" ?

פורסם

כן. הגיעו הודעות למייל עם הצעת מחיר לחידוש פוליסה. משלא נענו, חידשו פוליסה על דעת עצמם והחלו לגבות תשלומים.

פורסם
כן. הגיעו הודעות למייל עם הצעת מחיר לחידוש פוליסה. משלא נענו, חידשו פוליסה על דעת עצמם והחלו לגבות תשלומים.

 

טוב זה קורה\קרה בעבר גם עם ספקי אינטרנט\בזק וכו'.

כשביטלת את השירות שילמת קנס או משהו ?

 

אז אפשר להגיד שכל חברות הביטוח אותו דבר מבחינת אופן הטיפול ברגע שזקוקים להן?

פורסם

כמו שאומר עודד בתשובות שמעל-כשיש בעיה חשוב שיהיה עם מי לדבר.יום בהיר אחד תופרים לך תיק ואתה הולך לאיבוד בין המוקדניות.

פורסם
טוב זה קורה\קרה בעבר גם עם ספקי אינטרנט\בזק וכו'.

כשביטלת את השירות שילמת קנס או משהו ?

 

אז אפשר להגיד שכל חברות הביטוח אותו דבר מבחינת אופן הטיפול ברגע שזקוקים להן?

 

הכסף הוחזר כמובן. העניין הוא שהם עשו זאת על דעת עצמם.

×
×
  • תוכן חדש...