Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

ברשותי שרייד 2000 אוט' ,

לפני שבועיים עברה טיפול מקיף של החלפת שמנים ורצועת תזמון.

 

היום באיילון לחצתי על הדוושה ( קיק ) והסלד עלה עד 5000 - 6000 שמתי לב אחרי כמה שניות שיש ענן לבן מאחורי ורעש מוזר מהמנוע. ( מד חום נורמלי על האמצע )

עצרתי בצד כיבתי מנוע , דקה המתנה התנעתי שוב והכל תקין - אין עשן ואין רעש .

בבית הרמתי מכסה ושמתי לב שאני מוציא את הסיכה של מדידת השמן יצאו אדים בקטנה ...

 

השאלה אם מדובר "בתגובה נורמלית " - אם כן אז מה ההסבר לעשן הלבן ?

 

בכל אופן אשמח לשמוע דעות .

בתודה מראש

פורסם
שלום לכולם ,

ברשותי שרייד 2000 אוט' ,

לפני שבועיים עברה טיפול מקיף של החלפת שמנים ורצועת תזמון.

 

היום באיילון לחצתי על הדוושה ( קיק ) והסלד עלה עד 5000 - 6000 שמתי לב אחרי כמה שניות שיש ענן לבן מאחורי ורעש מוזר מהמנוע. ( מד חום נורמלי על האמצע )

עצרתי בצד כיבתי מנוע , דקה המתנה התנעתי שוב והכל תקין - אין עשן ואין רעש .

בבית הרמתי מכסה ושמתי לב שאני מוציא את הסיכה של מדידת השמן יצאו אדים בקטנה ...

 

השאלה אם מדובר "בתגובה נורמלית " - אם כן אז מה ההסבר לעשן הלבן ?

 

בכל אופן אשמח לשמוע דעות .

בתודה מראש

 

בוקר טוב,

מישהו ?

פורסם

גומיות שסתומים יבשות\סדוקות

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

×
×
  • תוכן חדש...