Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בזמן העברת בעלות בדואר עשיתי גם בדיקת עיקולים,להפתעה קיבלתי טיפול החלפת שמנים ופילטר שמן חינם לאוטו שרכשתי.

מה אתם אומרים הולכים להשחיל אותי שם ,מישהו עשה ויש לו ניסיון .

 

 

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מתנות חינם. תבדוק את האותיות הקטנות. יכול להיות שתגיע לשם ו"יבדקו" לך את המנוע וימציאו דברים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא, זה משהו שמחלקים בדואר. בפעם האחרונה הקופון היה למוסכים של סובארו (אם אני זוכר נכון)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • אחראי פורום
פורסם

עם העברת הבעלות על הבראבו קיבלתי מהדואר טיפול קטן בסמל"ת,

לא זוכר בע"פ את הפירוט אבל היה שם לפחות שמן מנוע ופילטר שמן. יוזמה יפה.

גם מתאים לי בול שכן אני לא מתכוון לטפל רק כל 30 אלא לפחות כל 15 כשבאמצע אעשה טיפול קטן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שום אותיות קטנות ושום נעליים.

חלק מהיבואנים נותנים טיפול קטן הכולל פילטר שמן+ שמן+ עבודה על השניים בחינם.

המוסכים המשתתפים הם מורשים בלבד.

הרעיון הוא שהלקוח יכיר את המוסך וירצה להמשיך ולטפל ברכב במוסך מורשה.

יבואנים שההשתתפו/משתתפים:

יונדאי

ניסאן

אלפא

פיאט

רנו

סובארו

פג'ו

 

מדובר בדגמים מסויימים משנתונים מסויימים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

על שלי לא קיבלתי כלום,

זה הטבה אמיתית אין מה לדאוג.

וגם אם הם ימצאו לך משהו במנוע-זה לא אומר שאתה חייב לטפל.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
שום אותיות קטנות ושום נעליים.

חלק מהיבואנים נותנים טיפול קטן הכולל פילטר שמן+ שמן+ עבודה על השניים בחינם.

המוסכים המשתתפים הם מורשים בלבד.

הרעיון הוא שהלקוח יכיר את המוסך וירצה להמשיך ולטפל ברכב במוסך מורשה.

יבואנים שההשתתפו/משתתפים:

יונדאי

ניסאן

אלפא

פיאט

רנו

סובארו

פג'ו

 

מדובר בדגמים מסויימים משנתונים מסויימים.

 

עידן

 

מניסיון אישי עדכני מאוד - ניתן גם עבור מאזדה

פורסם

כשמכרתי את הגטס , הקונה קיבל תלוש לטיפול לאחר העברת בעלות . אז יש דברים בגו.

האמת שלא יודע כמה זה שימושי בשבילו כי הרכב עבר טיפול 60,000 עם חלקים מקוריים שבוע לפני שהוא קנה את הרכב.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תוסיפו גם את קבוצת VAG, לפחות נכון לאפריל השנה.

 

ולפותח השרשור - כן, זו מלכודת, כולם מחפשים לדפוק אותך.

עכשיו תראה להם מה זה ולך תעשה את הטיפול בתשלום, זה ילמד אותם לקח! :roll:

פורסם
השחילו אותך כבר במחיר בדיקת המשכון בדואר לעומת אתר משרד המשפטים:

 

http://justice.gov.il/MOJHeb/Campaign/CarsCheck.htm

 

לאו דווקא, ע"פ הלינק שהבאת יש סעיפים תחת שימו לב.

 

עיון במאגר רשם המשכונות אינו מייתר בדיקה של רישום שיעבודים או עיקולים הקיימים במאגרים אחרים לרבות משרד הרישוי

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
מזל טוב לרכישה!

רכשת במקרה אלפא ? (ידוע לי שהם נותנים קופון כזה)

רציתי פיאט קופה ,אבל את הכי יפה בארץ רציתי,הסכמתי כבר לשלם סכום מטורף עבורה ,המוכר הסכים אבל לי לקח קצת זמן להתבשל ואז המוכר התחרט ואמר שלא רוצה למכור .

לשמחתי מצאתי במקרה 535 E39 ידנית מקורית ,אז קניתי,מקווה שהתחבר לרכב .

 

 

 

פורסם

כשנמכרה הפיקנטו הציעו לקונה טיפול קטן בחינם, או משהו כזה. אז כנראה שגם קיה משתתפים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...