Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לאו דווקא, ע"פ הלינק שהבאת יש סעיפים תחת שימו לב.

 

עיון במאגר רשם המשכונות אינו מייתר בדיקה של רישום שיעבודים או עיקולים הקיימים במאגרים אחרים לרבות משרד הרישוי

 

אכן - רק שהבדיקה במשרד הרישוי מתבצעת חינם, או ליתר דיוק לא תתאפשר העברת בעלות במקרה שיש חוב או עיקול במחשבי משרד הרישוי.

 

הבדיקה שהדואר מבצע היא מול רשם המשכונות בלבד:

הבדיקה מתבצעת באמצעות חברת "אין אפס" אל מול משרד המשפטים - רשם המשכונות.

 

וכאמור את אותה בדיקה ממש אפשר לעשות בלי ה"מתנות" מהדואר, ישירות מול אתר רשם המשכונות.

:turn-l:
פורסם

גם אני קיבלתי מסמך כזה אתמול בזמן העברת בעלות בדואר.

אני סקפטי מטיבעי, קראתי את האותיות הבינוניות, מדובר בעבודה בלבד על החלפת שמן ומסנן (מה שאני עושה בעצמי במילא, נהנה ולא מחייב את עצמי על העבודה).

 

מדובר במעין הזמנה ליישור-קו על הרכב החדש שלך. ניסיון להחזיר רוכשי רכב מבעלות קודמת למוסכי היבואן, למרות המחירים הגבוהים והיעדר האחריות ותו-לא.

 

(שלא ישתמש אחרת מדברי, מדובר במחווה נחמדת אך חסרת ערך כלכלי מעשי)

פורסם

היות והיום היה לי ישיבה לא רחוק מהמוסך המרכזי החלטתי לנצל את השובר שקיבלתי.

הגעתי בבוקר לטיפול שהוזמן מראש אתמול,עשו לי כוס קפה ,פגשתי את הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ בחוץ והשארתי את האוטו להחלפת שמן,ופילטר שמן .

ביקשתי גם שיבדקו מה עוד צריך לסדר,כמובן שזו גם הייתה המטרה שלהם והמטרה מהתחלה .

לאחר שעתיים התקשרו לעדכן אותי שהאוטו מוכן,קיבלתי סקירה של ממצאים שיש לתקן ולסדר ,כמובן במוו 1997 אתם יכולים לתאר לכם מה אורך ויותר מה העלות .

אמרתי תודה ,מחר בבוקר האוטו נכנס לישור קוו אצל מכונאי שמתמחה בבמוו ורק במחירים לא של מוסך מרכזי ,כמובן שעכשיו כבר אמרתי לו מה להזמין ומה לשים דגש חזק ויותר קל לי שאני מכוון אותו בול לכל דבר ולא התפלא לשמוע ממנו מה הבעיות הצפויות.

שכחתי לציין לטובה שלקחו אותי למקום הישיבה ללא חיוב,ואפילו רצו להחזיר אותי במידת הצורך בתום הישיבה.

שווה לטעמי.

 

 

 

פורסם

כשאני ביצעתי העברת בעלות לגטס קיבלתי שובר של 300 או 400₪ למוסכים המורשים של כלמוביל.

לא השחילו אותי ולא שום דבר וקיבלתי את ההנחה הנדרשת והיה בסדר גמור. לא חושב שיש סיבה לחשש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כשאני ביצעתי העברת בעלות לגטס קיבלתי שובר של 300 או 400₪ למוסכים המורשים של כלמוביל.

לא השחילו אותי ולא שום דבר וקיבלתי את ההנחה הנדרשת והיה בסדר גמור. לא חושב שיש סיבה לחשש.

 

גם UMI (נכון למרץ)

פורסם

קניתי אימפרזה טורבו העברתי בעלות בלבד ללא כל בדיקה נוספת קיבלתי שובר טיפול חינם

פניתי למוסך מורשה סובארו באיזור השרון שהיה מוכן לעשות את הטיפול אך שאוסיף כ500 שח עבור השמן

לאחר דין ודברים הציע לשים שמן בצמיגות אחרת זול יותר מהמומלץ (מוטול)

לא הסכמתי לא להוסיף כסף ובטוח לא לשים שמן בצמיגות אחרת שלא מומלץ לרכב

לא היו לי ציפיות אך התאכזבתי מהרמה המקצועית של המוסך שהיה מוכן לשים שמן שעלול לפגוע במנוע ביודעין

ולו רק לחסוך כמה שקלים אכן הוא חסך אך אותי הוא הפסיד :twisted:

את ישור הקו שכלל החלפת כל הנוזלים ברכב ואני מתכון לכולם ברקסים קומפלט שיפוץ אלטרנטור ומשאבת הגה כוח עשיתי במקום אחר אכן עדיף היה לא לתת את השובר אם המוסך יעשה הכל כדי לא לכבד אותו

פורסם

כשמכרתי את המרצדס (לפני שלושה חודשים) הקונה קיבל טיפול במוסך היבואן.

מעניין מה יהיה הפרצוף שלהם שהוא ייכנס עם מרצדס אספנות, ואין להם בכלל פילטר אויר או שמן מתאימים במלאי.

רכשתי באותו שבוע רכב של ב.מ.וו וגם קיבלתי שובר לטיפול ראשון חינם בשנה הראשונה.

 

אין אותיות קטנות.

 

היבואנים רוצים לשמור אצלם לקוחות שקנו רכב יד שניה, שלא מכירים את מוסכי הרשת, וחוששים שיאבדו אותם לטובת מוסכים כללים / המוסך הישן של הקונה.

 

במקום שהמוסך ישקיע בפרסום - הוא משקיע בהטבה ללקוח הפוטנציאלי שקנה רכב משומש.

לדעתי זו חשיפה לקהל יעד ממוקד, ואם הלקוח יהיה מרוצה ממוסך הרשת - הוא כנראה ימשיך שם, גם אם מדובר ברכב משומש שכבר אינו באחריות היבואן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גימיק שיווקי שלדעתי די מצליח.

 

אתה מקבל שובר לטיפול קטן ללא עלות. אתה מגיע, מתרשם מהמקום, מהנקיון, מהקפה חינם ושיחה ייעוץ עם נציג החברה שכמובן מקבל אותך עם חולצה נקייה וחיוך רחב שמסביר לך שכל החלקים אצלהם מקוריים בלבד וכמה שזה חשוב לטפל רק אצלם ....ועל הדרך אולי גם מקפיצים אותך למשרד שלך על חשבונם....

 

מכיוון שאתה לא משלם על זה, זה משאיר אצלך טעם טוב בפה ובזכרון, ובטיפול הבא אתה אומר שתחזור לשם, רק בפעם אתה משלם....

פורסם

אני קיבלתי שובר כזה כאשר רכשתי את הטויוטה לפני שנה וחצי. גם אני התלבטתי אם זה שווה משהו, אבל אמרתי מה יש לי להפסיד וכשהגיע מועד הטיפול פניתי למוסך היבואן. אמרו שאם אני רוצה רק החלפת שמן+פילטר אז אין תשלום, אבל אם אני רוצה שיבדקו את כל מה שצריך לבדוק בטיפול זה אז זה כבר בתוספת של 160 ש"ח. העדפתי לשלם את התוספת כדי לוודא את מצב הרכב. ניסו להשחיל לי קליפסים מתחתית המרכב במשהו כמו 180 שקל וגם החלפת בלמים קדמיים. את הקליפסים הזמנתי מאיביי ב-25 שקל. את הבלמים החלפתי אחרי עוד 3-4 אלף ק"מ במוסך כללי.

בקיצור השובר אמיתי אך הם בונים על זה שברכב יד שניה יהיו עוד דברים לסדר. ועל אלה הם יקחו מחיר שיכסה את עלות הפילטר והשמן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול שילמתי בדואר את האגרה לטסט וקיבלתי דף נוסף שכתוב שמגיע לי טיפול חינם

 

הטיפול ראיתי מכיל בתוכו החלפת פילטר שמן ושמן מנוע,העבודה על המוסך המקורי

 

כתוב שם גם שמגיעה לי בדיקה מכאנית של הרכב.

 

אשמח לשמוע מאנשים שאולי כבר קיבלו את זה ועשו את זה,יש בזה איזשהו קאץ'? או שפשוט קובעים תור במוסך המרכזי ועושים את מה שמצויין?

 

מומלץ בכלל לעשות את זה?

 

הרכב שלי בדיוק צריך לעבור טיפול 10K ונשמע כאילו נפל עלי מהשמיים.

 

תודה לעונים.

Scan Speak

פורסם

הכול טוב ויפה אבל בדקתם איזה שמן ופילטר שמן נותנים לכם ?

אז ככה כל מי שמגיע למוסך יבואן עם השובר זכאי להחלפת שמן ופילטר שמן והמוסך נותן לכם פילטר שמן חליפי שאני מאמין שלא עולה יותר מ20ש"ח ושמן הכי זול כדאי למזער נזקים לדעתי כדאי לוותר על השובר ולעשות את הטיפול לבד עם חלפים איכותיים שיתנו לכם שקט ותהיו בטוחים במה שהחלפתם

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!


×
×
  • תוכן חדש...