Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ליושבי הפורום מעודני אוזניים.

ביום יום אני מתנייד בהונדה ג'אז היברידית בעלת מערכת מובנת. יש לי מתאם BT שתקוע לתוך יציאת AUX, כאשר אני מזרים תוכן המטלפון. עד כאן הכל בסדר, אלא שחשקה נפשי במערכת. במערכת שתהלום את צרכי. אני לא דרשן גדול ומבחינתי המערכת הסטנדרטית בהונדה נשמעת כמו מערכת פרימיום משודרגת בבמוו של הורי.

אבל עם כבר רציתי להחליף למערכת עם GPS ורצוי אחת שיוגעת לעבוד עם וויז.

לאחר חיפוש ומחשבה מצאתי משהו כזה:

295507.jpeg

הדבר המגניב שיש לו

ואני יכול לקבל כל אפליקציה של הטלפון על המסך, כולל לשחק אנגרי בירדס. כמובן שצריך טלפון מתקדם שתומך בזה.

כמו כן, כמובן שצריך מתאם פלסטיקה וכאן מתחילות הבעיות.

אין בנמצא מתאם בצבע אפור כהה. רק אפור בהיר של דגם אמריקאי.

כדי להתגבר על העניין חשבתי לפרק גם את מכסה תא הכפפות ולצבוע בהידרופרינט את שניהם כדי שיראה נורמלי פחות או יותר.

על הדרך, למרות שבאוטו הזה לא צריך אבל בכל המכוניות בבית יש מצלמה ואני רגיל, חשבתי להוסיף מצלמה.

חשבתי על משהו כזה

 

אבקש התייחסות מה שכחתי ומה לא מתאים לי בטרם אני מקליד סיסמה של פייפאל ומשלם על כל זה.

או שאולי יש המלצה לHU טוב יותר, בעל רזולוציה גבוהה יותר ועם אותן יכולות?

תודה ושבת שלום.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב. המערכת הגיע. על הדרך פינקת את עצמי במצלמת רוורס.

מתאם 2DIN קיים רק לדגם אמריקאי ששונה בגוון מזה אירופאי, ולכן אצטרך לצבוע אותו יחד עם מכסה תא הכפפות הסמוך, כדי שיראה יפה ואחיד.

נשאר רק למצוא את המתקין המתאים.

אבקש המלצה על מתקין שאחרי העבודה שלו לא יהיו לי קרקושים בדשבורד ושריטות מהמברג.

רצוי באיזור פתח תקוה והסביבה.

 

תודה.

פורסם

הייתי בדילמה דומה לגבי המערכת.

 

מצד אחד יש את כול המערכות עם האנדרויד מובנה ובהחלט אפשר להריץ שם וייז.

מצד שני, אני רוצה לחבר מגבר, רמקולים סבירים וכנראה גם אייפון.

 

אז הלכתי לכיוון פיונר 8500. זה לא זול, אבל פיונר הם היחידים שתומכים באייפון.

אגב, מערכת שלי הזמתי מחו"ל, כולל מיסוי רגיל ועדיין שילמתי מחיר מאוד קרוב למחיר חו"ל.

פורסם

הייחוד של המערכת שאני הזמנתי שהיא נותנת לך את המסך של הטלפון על גבי המערכת.

כלומר, אני לא צריך IGO ושום דבר. אני פשוט מריץ וויז על הטלפון ושולט עליו מהמסך.

הטכנולוגיה נקראת MIRRORLINK וצריך טלפון שיודע לתמוך בזה.

מבחינתו אני יכול לשחק גם באנגרי בירדז.

אבל הבעיה שלי זה למצוא מתקין, כי זה לא החלפה של אחד על אחד, אלא התקנה חדשה כולל החלפת דשבורד ומצלמה.

לכן חשוב לי לעשות אצל מתקין טוב. מצד שני אני לא בטוח עדיין שאני מוכן למחירים של A-CLASS או קומפוננט.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...