Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.. ככתוב בכותרת, האם למישהו יש המלצה מניסיון מוכח על מדיח חצי אינטגרלי ?

הנקודות שחשובות לנו הם כמובן איכות ניקיון הכלים , חסכוני במים וחשמל.

תודה.

פורסם

לי יש מדיח חצי אינטגרלי של מילה - עושה עבודה לא רעה בכלל. האם הוא שווה את הסכום המפולפל שדורשים עבורו? כנראה שלא.

 

בשורה התחתונה, לפחות ממה שאני בדקתי לפני הקניה, רוב המדיחים מהפירמות המקובלות היום בשוק עושים עבודה טובה פלוס, ואף אחד מהם לא משאיר כלים של בית ממוצע מלוכלכים (כלומר אני לא מדבר על כלים שהושארו שבוע עם לכלוך שהתייבש ונדבק).

 

לך לחנות, בדוק את האלמנטים הפראקטיים (דרוג אנרגטי, מדיח רחב לעומת צר, האם יש מדף נפרד לסכום, ובאופן כללי אם הוא נראה לך), עשה השוואת מחירים - ויש הבדלים - ולך על המוצר שנותן יחס תמורה/תועלת הכי טוב.

פורסם

בגלל זה התחלתי כאן...

ההיצע אדיר וסינון ראשוני על פי ניסיון אישי של החברים הנפלאים כאן יכול לחסוך את זמן החיפוש..

ממשיך לחכות להמלצות..

עריכה:

למישהו יש ניסיון עם הדגם הבא:

http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=SMI40E65EU%20

בגדול יש לי ניסיון לא רע עם מוצרי BOSCH.

פורסם

הבעיה עם המלצה על מוצרים כאלה, היא שמי שיש לו את המוצר כבר כמה שנים, זה לא רלוונטי

עבורך, כיוון שהדגמים שונים, והיום גם בד"כ המפעל וארץ הייצור לא באותו מקום, ומי שיש לו דגם

כזה, משתמש בו שנה או שנתיים, ואז קשה לו לתת חוות דעת.

כמו שכתב FAZER, היום רוב המדיחים מהפירמות הנחשבות, יוציאו כלים נקיים, ויהיו עם אותה צריכת

חשמל ואותה צריכת מים. לי בבית שי מדיח של BOSCH, אבל זה דגם ישן יותר, מכני לחלוטין,

מוציא כלים נקיים ומבריקים, גם בתכנית הקצרה יותר.

אם אתה מאזור המרכז, מציע לך לקפוץ לאולסייל בהרצליה. יש להם שם המון מוצרים מתצוגה,

הבוס שלי רכש מהם מדיח של CONSRUCTA, אינטגרלי מלא, ב-2000 שקל, אחרי מיקוח קצר.

מה שכן, תגיע עם רכב שאפשר להעמיס עליו את המדיח, כי אם לא, סתם תשלם עוד 100-200 שקל

על ההובלה.

פורסם

אני קניתי מדיח כלים קטן של בוש, המדיח שיושב על השיש, הוא היה יקר ביחס למתחרים.

 

והאמת שאני לא מרוצה מימנו.

הוא אצלי פחות משנה, וכבר היה פה התכנאי פעמיים, פעם אחת נזילה מתחת למדיח, פעם שניה בעיה עם הנוזל ההברקה.

מעבר לזה כל יום יש התראה אחרת, חסר נוזל הברקה\חסר מלח וכו'.

פעם היתי מתייחס לזה עד שהבנתי שאין כל קשר בין הכמות שיש במיכל לבין ההתראה של הנורה.

 

למדיח יש 5 תוכניות, אחת של 30 דקות, ללא יבוש (אם פותחים אותו מיד בתום הפעולה אז הכלים מתייבשים לבד כי הם עדיין חמים)

ועוד 4 תוכניות שאני לא משתמש, לא ניראה לי הגיוני שהמחיד יעשה פעולה של שעתיים וחצי כדי לנקות כמה כלים.

 

 

בכל מקרה, אני לא בטוח שהיתי קונה אותו היום

פורסם

פלג, המדיחים הקטנים שיושבים על השיש, ברובם לא מוצלחים, וכמו שציינת סובלים מהרבה בעיות.

יש איזה מותג ישן, לא זוכר את שמו, שכבר לא מייצרים, אבל הוא היחיד שנחשב למוצלח, ולכן מוכרים

אותו משופץ, ואנשים משלמים עליו יותר ממדיח חדש :-)

פורסם

כן היה לי כזה לפני זה.

המדיח עם הגוף נירוסטה.

 

מאוד ישן, וכל פעם היתי פותח אותו ומסדר בוא משהו חדש.

הוא היה מרעיש מאוד אבל עשה את העבודה מצויין (גם המראה שלו לא עניין אותי כי הוא היה בארון)

עד שהוא כבר היה חולה לגמרי והחלתתי לזרוק.

 

זה מצחיק, אפילו הסידור הפנימי של הכלים היה נוח בהרבה מזה החדש.

 

בכל מקרה, הבנתי שעדיף לבחור מדיחים (בכלל מוצרי חשמל) כמה שיותר פשוטים מבחינת טכנולוגיה.

עדיך מכאנים לגמרי ללא שום תצוגות\תוכניות וכו'.

פורסם

לי יש את ה SMI53 של בוש והוא אחלה.

 

לדעתי לך על הדגם הכי נמוך שיש לו מגירה נפרדת לסכו"מ (לא סלסלה שיושבת באחת המגירות אלא 3 מגירות נפרדות). זה לא רק מגדיל את הקיבולת אלא זה גם הרבה יותר נוח בריקון המדיח. אני הלכתי על ה 53 כי הוא היה חלק מחבילת מוצרי חשמל למטבח שהיתה הכי כדאית.

 

לגבי מדיחים על השיש זה שלא מייצרים היה טלסה והוא באמת היה סוס עבודה אבל גם האלקטרולוקס שורדים יפה מאוד ומנקים לא רע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הסימנס שנכנס לך בתקציב (למרות שזה כמעת זהה לבוש וקונסטרוקטה)

 

לגבי מגירת סכום:

מצריכה סידור של הסכום אחד אחד אבל הסכום גם יוצא נקי בהתאם

אם נקיון פחות חשוב אז לך על הדגם עם סלסלת סכום שבה יש יותר סיכוי למצא מידי פעם סכום לא הכי נקי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כבר 15 שנים עם מדיח שיש בה סלסלה לסכו"ם..

לא זוכר שהייתה בעיה אי פעם..

יש את החברות הזולות יותר כמו קונסטרוקטה ,AEG, קנדי... כדאי לקחת כאופציה ?

פורסם

היו לי 3 מדיחים על השיש של בוש בזמנו ושלושתם עבדו כמו סוסים בשלושה מקומות שונים.

אם כבר הולכים לכיוון הזה, אני קניתי את הקונסטרוקטה שזהה לחלוטין למעט המדבקות ועולה מעט פחות.

בשניהם גם היבואן/שירות זהה (BSH) ובינתיים (5 שנים, עובד לפחות פעם ביום) - חמסה חמסה, שום בצל, מלח מים, טפו טפו.

פורסם

במדיח שלי יש מגירת סכום, ואני שונא את זה, לשים את הכלים במגירה הזו זה אחד המעצבנים אם לא ה... במדיח הקודם שלי היתה סלסלה לסכום, ואני לא זוכר מצב שהסכום יצא מלוכלך מרחיצה.

×
×
  • תוכן חדש...