Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם חושב שבוש/אאג/קונסטרוקטה/סימנס, זה בעצם אותו הדבר עם אריזה קצת שונה.

כמו שציינתי, הבוס שלי קנה קונסטרוקטה, אינטגרלי מלא, ב 2000 מתצוגה, מאולסייל.

למה אתה לא קונה אינטגרלי מלא, אם כבר אתה מחליף?

לגבי סלסלת סכו"ם, לאמא שלי יש כבר איזה 25 שנה מדיח של בוש(תוקן השנה פעם ראשונה),

עם סלסלת סכו"ם, לא זוכר ששמעתי תלונות על זה שהוא לא יוצא נקי מהמדיח. כנ"ל אצלי בבית.

נראה לי דיי מעיק לסדר את זה אחד אחד במגירת סכו"ם ייעודית.

פורסם

המטבח כבר הורכב אתמול ותוכנן מראש לחצי אינטגרלי , הפלטה של העץ מחכה למדיח..(זה לדירה החדשה של הוריי ואמא שלי החליטה שזה מה שהיא רוצה ).

פורסם

נו טוף. בכל מקרה ממליץ לכם לקפוץ לשם, יש להם המון מוצרים מתצוגה, שזה בעצם חדש.

במיוחד במדיח, אין כ"כ מה שייהרס/ייפגע בתצוגה.

בזמנו קניתי מהם תנור אפיה ב-25% הנחה, ופלזמה ב-40% הנחה, שניהם מתצוגה.

מה שכן, שאנחנו היינו שם, לא היה מבחר גדול, ואז הוא אמר לנו לחזור עוד יומיים, כי מגיע

משלוח חדש, ואכן חזרנו והופתענו מהכמות האדירה שהגיעה. אולי שווה להרים טלפון ולשאול

אותם לפני שמגיעים.

פורסם

יש לי מדיח רחב של בוש מזה כ-8 שנים. תקלה בודדת. ניקיון הכלים טוב חוץ מאשר כאשר אני מעמיס אותו ביתר (אז נוצרות שכבות של כלים והמים לא מגיעים לכל מקום). בשנים אתה היתה לי תקלה אחת שנמבעה מסתימה בניקוז, מסוג הדברים שיכולים להתרחב בכל מדיח.

לגבי היצרנים - בוש, וסימנס הקימו שותפות לייצור מכשירים "לבנים" (ידוע כ-BSH). קונסטרוקטה היא מותג של אותה שותפות, אאל"ט מתרכזת במכונות ומייבשי כביסה.

אא"ג לא קיים יותר בתחום זה - הוא נרכש על ידי אלקטרולוקס. היתה לי מכונת כביסה מתוצרת זו שאכזבה קשות, נגמרה אחרי פחות מ-4 שנים.

שים לב שיש משחק במחירים, לפני כשנה וחצי רכשתי תנור אפיה BI מתורת בוש שעלה כ-4,000 ש"ח (אשתי התעקשה על ניקוי פירוליטי שמכפיל את המחיר). תנור זהה, במותג סימנס, נמכר בחנות סמוכה (מתחם גרינברג בנשר, יש שם איזה 5 חנויות למוצרי חשמל) תמורת 6,000 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מסדרים במגירה אחד אחד.

 

מפרידים כפות, כפיות, מזלגות וסכינים ושמים ערימה בכל פינה. מעבירים יד והם נכנסים למקום בקלות וקל מאוד גם להוציא אותם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לי יש בוש SMI53. הוא בסדר אבל LG הישן היה יותר טוב.

מה שכן, הוא שקט להפליא ואני מאמין שהרבה יותר חסכוני.

בעיה הכי גדולה שלי איתו זה ייבוש. הוא פשוט לא עושה את זה כמו שצריך. גם הממטרות חזקות מדי והופכות כלים מפלסטיק.

קניתי בגלל מגירת סכום המדוברת. פטנט גאוני.

×
×
  • תוכן חדש...