Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נסגר שם למען השם - בדר"כ עולה לי לשכור רכב קטן ידני 130 שקלים עם 250 ק"מ ליום.

בדקתי כרגע באלדן 150 , באוויס , 170 ,בהרץ 218 . אני פוחד להמשיך בסבב בדיקות .

תירוצים עלובים - יש ביקוש בגלל הקיץ . אף אחד לא לוקח את הידניות הקטנות אז מה זה השקר הזה.

מישהו מכיר חברה זולה בבקשה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הזולות הידניות הם היחידות שחברות ההשכרה בדר"כ מסכימום להשכרה לגילאי 20\21, אז כנראה שבגלל זה.

אבל עדיין, לא יודע מאיפה אתה, אני מאשדוד, השכרנו רכב לפני כשנתיים אני זוכר, פורד פיאסטה, 2 נהגים (מוסיפים על זה כסף), גיל 21, מחמישי עד ראשון, כאשר הפורד פיאסטה לא נחשב בדרגה הכי נמוכה, והיינו 5 אנשים בוגרים עם ציוד, בדרך לאילת, ולא היה חוסר נוחות, סתם כהמלצה על הדרך על הרכב, בכל מקרה,השכרנו ב130 או 135 ש"ח ליום. כולל שבת.

אז אם אלה המחירים שאתה אומר, זה ממש ממש מוגזם.

דרך אגב, לידיעה כללית, חברות השכרה, לא בהכרח אומר שהמחירים הם קבועים, אתה יכול להוריד אותם עוד במחיר :wink:

פורסם
הזולות הידניות הם היחידות שחברות ההשכרה בדר"כ מסכימום להשכרה לגילאי 20\21, אז כנראה שבגלל זה.

אבל עדיין, לא יודע מאיפה אתה, אני מאשדוד, השכרנו רכב לפני כשנתיים אני זוכר, פורד פיאסטה, 2 נהגים (מוסיפים על זה כסף), גיל 21, מחמישי עד ראשון, כאשר הפורד פיאסטה לא נחשב בדרגה הכי נמוכה, והיינו 5 אנשים בוגרים עם ציוד, בדרך לאילת, ולא היה חוסר נוחות, סתם כהמלצה על הדרך על הרכב, בכל מקרה,השכרנו ב130 או 135 ש"ח ליום. כולל שבת.

אז אם אלה המחירים שאתה אומר, זה ממש ממש מוגזם.

דרך אגב, לידיעה כללית, חברות השכרה, לא בהכרח אומר שהמחירים הם קבועים, אתה יכול להוריד אותם עוד במחיר :wink:

זה נראה כאילו הם עושים יד אחת כל חברות ההשכרה - פתאום אצל כולם המחיר קפץ .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

וחברות הסלולר? וחברות הכבלים?

כולם עושים יד אחת, (למרות שזה כנגד החוק) זה ידוע כבר שנים, כל חברה נותנת לך את אותו הדבר עם סמל אחר בצד.

פורסם
נגמר המבצע של פנדה ב99 ליום?

אני צריך מעל 100 ק"מ - 99 שקלים זה רק 100 ק"מ .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

טוב הגאולה הגיעה :)

אומנם הייתי צריך להתקשר 200 פעם ולחכות המון זמן אבל שורה תחתונה - 120 שקלים ליום השכרה ,ידני, 250 ק"מ.

בקל אוטו. זה הכי זול שמצאתי. תודה לכולם.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
טוב הגאולה הגיעה :)

בקל אוטו. זה הכי זול שמצאתי. תודה לכולם.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=485765

 

שהזול לא יצא לך ביוקר, שים לב.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

שכרתי מהם לא פעם ולא פעמיים. גם מאלדן. לכל חברה יש את ההברקות שלה . לא זכור לי שאי פעם קיבלתי רכב שהמחוג לא מצביע על טנק מלא - ואם זה היה קורה הייתי טורח לצלם את זה . באלדן התקשרתי לוודא 3 פעמים שיש רכב ידני זמין - וקיבלתי תשובה "כן בטח תגיע יש ידני". הגעתי לסניף וכמובן - קדחת. הבעיה שהגעתי לקראת הסגירה ולא היה לי יותר מדי ברירות.

נקווה שהכל ימשיך להיות בסדר עם קל אוטו כמו שהיה עד כה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני לא מבין למה אף אחד עוד לא פתח את הקונספט הגאוני שנתקלתי בו לפני עשור בלוס אנג'לס - Rent a wreck

חברת השכרה אחת קמה ואמרה "למה חייבים להשכיר רק רכב חדש?", הצי שלהם היה בנוי ממכוניות מודרניות בנות 5-10 שנים וכמה אמריקאיות קלאסיות "קצת" יותר זקנות (שנות ה70-80), המכוניות היו רחוקות מ"לנצוץ", לא מפתיע לשכור רכב עם צבע ישן/מתקלף, מכות בפח, אביזרים שלא תפקדו ושאר הפתעות הזקנה.

 

עכשיו לפני שאתם אומרים "מי לעזאזל רוצה לשכור גרוטאה?!?"

 

תחשבו על זה, יש לא מעט אנשים שרק צריכים דרך להתנייד ולא בדיוק מעניין אותם כמה מרגש האוטו אלא רק שייסע ושיהיה זול, בגלל עלויות נמוכות שיש לחברה בהשגת הצי שלה (באמריקה השוק של המשומשות הוא לא בדיוק מה שאתם מכירים בארץ, תתפלאו מה מחיר גריטה פה יכול להשיג לכם שם) הם משכירים את הרכבים החל מ7$ ליום (לא כולל ביטוח, עם ביטוח 12$) !?!

זה נכון ללפני עשור בערך.

 

בכל מקרה, מכיוון שביטוח כבר היה לי, שכרתי מזדה MX-3 שנת 90 ומשהו עם מכה בדלת ב7$ ליום והייתי מרוצה לגמרי.

 

בתקווה שזה מעורר איזה יזם עכשיו 8)

כבר חתמתי...

פורסם

לתחזק צי רכב ישן עולה לא מעט כסף בחלפים, שעות מוסך ושליחת חילוץ לרכב שנתקע + רכב חילופי.

לא בטוח שזה רעיון שכדאי כללית.

פורסם

המחירים כעת נקראים ''עונה'' ובשל כך בכל חברות ההשכרה המחירים קופצים לשחקים. שכרתי שבוע שעבר רכב 1600 סמ''ק ב200 ש''ח ליום. ברגיל אני מקבל ב160 ש''ח ואפילו פחות.

הרוב טוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
המחירים כעת נקראים ''עונה'' ובשל כך בכל חברות ההשכרה המחירים קופצים לשחקים. שכרתי שבוע שעבר רכב 1600 סמ''ק ב200 ש''ח ליום. ברגיל אני מקבל ב160 ש''ח ואפילו פחות.

 

בדיוק - ד"א, אתה יכול לקחת סיכון ולנסות להתקשר יום לפני והמחירים נחתכים ב30-40% ואפילו יותר במידה ויש רכב מתאים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אז ככה. כלל חשוב שלמדתי על בשרי - כל פרט ופרט ברכב לדאוג שיהיה מסומן בעת קבלת הרכב. כשלקחתי את הרכב הוא עמד בצל, מסתבר שיש מכה ממש דפיקונת בפגאז , ולא אני ולא הנציג שמסר את הרכב שמנו לב לזה. כשבאתי להחזיר את הרכב ישר שמו לב לזה והתחילו לריב איתי זה כן היה זה לא היה . גילוי נאות - לא אני דפקתי את הרכב - גיליתי את הדפיקה בערך 10 ד' אחרי שעזבתי את הסניף . בכל מקרה הם בדקו במחשב ושם כן ראו שהרכב קיבל מכה ושלחו אותי לשלום. סתם משהו שעניין אותי - כשלוקחים את הרכב חותמים שבמקרה של גניבה או תאונה או מכה או השד יודע מה , תחוייב ב-2000 שקלים. עכשיו אני שם לב שהרכבי השכרה מכוסחים בשפשופים ומכות . מה מכל אחד שדופק הם לוקחים כסף ורק אחרי שהרכב מכוסח לגמרי הם מתקנים באיזה פחחות בשטחים ? נניח שהשריטות לא רציניות או המכות , הם מחייבים את בעל המכה ובתכלס אם זה לא קריטי הרכב ממשיך ככה עד למכירה שלו בגמר שנות ההשכרה. הם עושים אחלה קופה בינתיים, לא?

חברים תלמדו את הלקח - כל פיפס תדרשו שיהיה מסומן בטופס . שבת שלום.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...